کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

خطابه‌ای به نماینده بویراحمد؛ عده‌ای مبتلا به پُری شده‌اند

15 آبان 1396 ساعت 0:22


متن ارسالی

آقای زارعی ضمن احترام به حضرتعالی و تلاش‌ها و اقدامات صورت گرفته توسط جنابعالی خصوصاً در حوزه عمرانی انتقاداتی نیز به عملکرد شما وارد می‌باشد.
خود بهتر از هر کسی میدانید که انتخاب شما در این دو دوره متأثر از چه مسایلی بوده و کالبد شکافی مجدد این موضوع حکایت آب در هاون کوبیدن است. در این میان ذکر چند مورد را برای یادآوری ضروری می دانم؛
۱-پیرگرایی و مشورت ناپذیری ستار هدایت خواه نماینده ادوار قبل بویراحمد در مجلس شورای اسلامی از مواردی بود که باعث شد توسط مردم به حاشیه رانده شود و ابتلای شما به این سرنوشت دور از ذهن نخواهد بود چرا که از دو شاخص ذکر شده در بالا برخوردار نیستید!
۲-برخلاف آنچه مردم انتظار داشتند و شما نیز کرراً شعار آنرا سر داده‌اید تاکنون هیچ اقدامی در راستای توازن قوا و ایجاد عدالت سیاسی در حوزه انتخابیه خود نداشته‌اید!
۳-عملکرد غیرقابل قبول و نامطلوبی در در خصوص گردش نخبگانی و استفاده از نخبگان در حوزه‌های مختلف داشته‌اید و از قضا و به قول معروف بیشتر به تله پروری اشتغال داشته‌اید!
۴-متاسفانه حضرتعالی به الگوی نامناسب و البته جالبی در عالم سیاست به جهت فراموش کردن و کنار گذاشتن دوستان خود تبدیل شده‌اید!
قطعاً شما از اعجوبه‌های سیاسی هستید چرا که تاکنون بیشتر نماینده جریان مخالف بوده‌اید و این ناهنجاری یا از واهمه شما از جریان مخالف و یا از کم هوشی شماست و نه به جهت مردمداری!
۵- در اقلیم سیاسی جنابعالی عده ای از گرسنگی می‌میرند و به قول قدیمی‌ها عده‌ای هم مبتلای پری(*) می‌شوند.
این سیاست ناصواب شما خانواده ای را به ناحق از انواع انتصابات و مزایا و رانت برخوردار می‌کند و گروه دیگری از دوستان شما به خاک سیاه نشسته و از هستی ساقط می‌شوند.
۶- هر ایل و طایفه و جریان را منحصر به یک خانواده و فراتر از آن گاها یک شخص می‌کنید و بقیه را به ناحق از حقوق مدنی و .... محروم می‌کنید و مصداق این موضوع از تیر و طایفه شخص جنابعالی تا سیلاب و کلوار مشهود و معمول است.
۷- آنچه مایه تأسف فراوان است آن است که امتیازات و انتصابات در حوزه جنابعالی دو شکل دارد؛ یا از آن مخالفین است و یا به کام یک شخص است که این خود بزرگ‌ترین ظلم و البته توهین به کسانی که با هزاران آرزو به شما رأی داده‌اند!
پشتوانه موارد مذکور مدارک و مستندات و مصادیقی هستند که جهت حفظ کرامت و حرمت افراد از پرداختن به آن در حال حاضر صرف نظر می‌شود.
در پایان به عرض می‌رساند که سیاست ناعادلانه و ناصوابی در پیش گرفته‌اید، تا دیر نشده در صدد اصلاح آن برآیید چرا که دگر مجال برای آزمون و خطا نیست.
 

*پُرخوری


کد مطلب: 289750

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/note/289750/خطابه-ای-نماینده-بویراحمد-عده-ای-مبتلا-پ-ری-شده-اند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1