کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

استاندار جدید و «زارعی»

23 شهريور 1396 ساعت 10:38


کسری محتشمی
 
بعد از انتخابات ریاست جمهوری ۹۶ یکی از مهم‌ترین مباحث پیش روی نمایندگان استان بحث حضور و یا عدم حضور استاندار و همچنین اینکه چه کسی به عنوان گزینه جدید این کرسی باشد. هر یک از نمایندگان استان بصورت نامحسوس این مهم را پیگیری نمودند. اما در این بین توئیت غلام محمد زارعی قبل از جلسه هییت دولت به تمام صحبت‌های مطرح در محافل پایان داد و با این توئیت خرسندی و خوشحالی خود را از این اتتخاب اعلام نمود چرا که توانسته شخصی را که در مناسب بالای کشوری که دارای رزومه خوب و موفقی بوده را برای کرسی استانداری حمایت کند و بتواند در پایان این ماراتن سخت بر این کرسی بنشاند.
 

غلام محمد زارعی نماینده بویراحمد و دنا در سال‌های اخیر همیشه به دور از حاشیه و بازی‌های سیاسی سعی کرده در فضایی آرام و با تعامل با دولت و مسئولین کشوری و استانی توانسته برای توسعه خدمات زیربنایی و توسعه ای حوزه خود موفق باشد و همچنین باید از دکتر خادمی نیز که همیشه تلاش کردند که محیطی ارام در استان محل خدمت خود برای خدمت رسانی دلسوزان استان فراهم آورند باید تشکر و قدردانی و همچنین آرزوی موفقیت برای ایشان نمود.
در ماه‌ها و روزهای گذشته غلام محمد زارعی برای معرفی استاندار جدید استان تلاش‌های خوبی انجام دادند و با توجه به تعامل و رابطه خوب ایشان با دولت دور از انتظار نبود که گزینه مورد حمایت ایشان به عنوان استاندار معرفی شود.
غلام محمد زارعی در توئیت قبل از جلسه هیئت دولت بدون از محافظه کاری در قدم اول از دکتر خادمی تشکر و برای ایشان ارزوی موفقیت نمودند و در قدم دوم خبر از انتصاب گزینه مورد حمایت خود در استانداری داده و به ایشان خوش آمد گفته و ارزوی موفقیت برای ادامه راه ایشان در استان را نمودند.
حال نیز که غلام محمد زارعی گزینه مورد حمایت و تأیید خود بر روی کرسی استانداری به عنوان استاندار سکان استان را در دست گرفته خیلی امیدوار به آینده برای حرکت سریع‌تر در مسیر رفع محرومیت و توسعه استان و حوزه انتخابی خود باشد.
 


کد مطلب: 274771

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/note/274771/استاندار-جدید-زارعی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1