تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۳ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۳۸
کد مطلب : ۲۷۴۷۷۱

استاندار جدید و «زارعی»

۲۰
۰
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
کبنا ؛کسری محتشمی
 
بعد از انتخابات ریاست جمهوری ۹۶ یکی از مهم‌ترین مباحث پیش روی نمایندگان استان بحث حضور و یا عدم حضور استاندار و همچنین اینکه چه کسی به عنوان گزینه جدید این کرسی باشد. هر یک از نمایندگان استان بصورت نامحسوس این مهم را پیگیری نمودند. اما در این بین توئیت غلام محمد زارعی قبل از جلسه هییت دولت به تمام صحبت‌های مطرح در محافل پایان داد و با این توئیت خرسندی و خوشحالی خود را از این اتتخاب اعلام نمود چرا که توانسته شخصی را که در مناسب بالای کشوری که دارای رزومه خوب و موفقی بوده را برای کرسی استانداری حمایت کند و بتواند در پایان این ماراتن سخت بر این کرسی بنشاند.
 

غلام محمد زارعی نماینده بویراحمد و دنا در سال‌های اخیر همیشه به دور از حاشیه و بازی‌های سیاسی سعی کرده در فضایی آرام و با تعامل با دولت و مسئولین کشوری و استانی توانسته برای توسعه خدمات زیربنایی و توسعه ای حوزه خود موفق باشد و همچنین باید از دکتر خادمی نیز که همیشه تلاش کردند که محیطی ارام در استان محل خدمت خود برای خدمت رسانی دلسوزان استان فراهم آورند باید تشکر و قدردانی و همچنین آرزوی موفقیت برای ایشان نمود.
در ماه‌ها و روزهای گذشته غلام محمد زارعی برای معرفی استاندار جدید استان تلاش‌های خوبی انجام دادند و با توجه به تعامل و رابطه خوب ایشان با دولت دور از انتظار نبود که گزینه مورد حمایت ایشان به عنوان استاندار معرفی شود.
غلام محمد زارعی در توئیت قبل از جلسه هیئت دولت بدون از محافظه کاری در قدم اول از دکتر خادمی تشکر و برای ایشان ارزوی موفقیت نمودند و در قدم دوم خبر از انتصاب گزینه مورد حمایت خود در استانداری داده و به ایشان خوش آمد گفته و ارزوی موفقیت برای ادامه راه ایشان در استان را نمودند.
حال نیز که غلام محمد زارعی گزینه مورد حمایت و تأیید خود بر روی کرسی استانداری به عنوان استاندار سکان استان را در دست گرفته خیلی امیدوار به آینده برای حرکت سریع‌تر در مسیر رفع محرومیت و توسعه استان و حوزه انتخابی خود باشد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

شهروند
Iran, Islamic Republic of
استاندار توسط تاجگردون تایید شده.واین نوشتار هم کاملا تایید نیکنه این مطلبو.ب دلیل دستپاچگی برای توجیه ضعف نماینده ما
کاسه..
Iran, Islamic Republic of
دو سه نفر هستن که از زمانی که....ه شده با اسم های مستعار با یادداشت های آبکی و بی محتوا و بی ارزش و جوسازی های مجازی به .. کمک میکنن . از نظر اینها در همه اتفاقات و حرکت های مثبت و .. نقش اول رو داره و هیچوقت .. اشتباه و خطا نمیکنه و .. همزمان نلسون ماندلا ، امیرکبیر و دکتر حسابی هست!!!
Iran, Islamic Republic of
در جواب کامنت ۱ احتمالا شما از اونها هستید که افتادید درون.. برا همیشه از صحنه سیاست حذف شده .بسوزید و بسازید که حقتون هست
تیرتاجی
Iran, Islamic Republic of
استاندار را با نظر تاجگردون انتخاب کردن .زارع و هاشمی هیچ نقشی ندارن.الکی دارن تبریک وتنهیت میگن .زارع بویراحمد رانابود کرد
بهنام محمدی
Iran, Islamic Republic of
درودبر حاج زارع عزیزوخدمتگزاربی منت
امير
Iran, Islamic Republic of
ولی فکر نکنوم ، قرآن روحش خبر نداشت!
باوی
Iran, Islamic Republic of
آقای استاندار خیلی خوش آمدید با ارزوی موفقیت برای شما شما را بخدا فکری به حال ورزش استان کنید ئرزش استان از بین رفته نیاز به مدیریت قوی وتغییر وتحول اساسی دارد یا علی
دانشجوی دانشگاه ازاد گچساران
Iran, Islamic Republic of
جهت اطلاق این آقا استانداریدر جلسه روز سه شنبه هرسه نماینده با وزیر کشور انتخاب شد در صحن ایشون معاون تاجگردون در کمیسیون بودجه بودن
روحانی تنها نیست
Iran, Islamic Republic of
با سلام
متاسفانه آقای زارعی فقط به آقای تاجگردون نگاه میکنه که چه دستوری میده و برای اینکه خود را بزرگ جلوه بده بعضی وقتا ی صحبتهایی هم میکنه(مثل ایت توئیت اخیرش).
قبول که استاندار با تعامل سه نماینده هست. ولی دلیل نمیشه که انتخاب زارعی بوده. یعنی دقیقا زارعی با تاجگردون هماهنگ هست نه اینکه هر دو با هم هماهنگ هستند. و این برای همه ثابت شده است.
وااااااا مصیبتا
امین
Iran, Islamic Republic of
اینکه کاملا مشهود هست که دست نشانده تاجگردون بزرگ است
کاربرای خدا .سی سخت
Iran, Islamic Republic of
درجواب کامنت اول عزیزم بالاخره چهره هامشخص خواهدشدمنفعت طلبان ویاکسانی که برای خداوخدمت به مزدم کارمیکنندنه اینکه دنبال رشدخودشونن.احسنت جناب حاج زارعی
همشهری
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون فردی بسیار زیرک هست ایشان در انتخاب استاندار دخالت کرده و کسی آورده که بتوانند اهدافش پیش ببره بقیه نمایندگان فقط حرف می‌زنند
بهنام محمدی
Iran, Islamic Republic of
درودبرامیرکبیربویراحمدودنا
بویراحمدی
Iran, Islamic Republic of
کاملا معلومه این نوشته برای فرار به جلو هست. زارعی تا لحظه انتخاب روحشم خبر نداشت. این گزینه تاجگردون هست. زارعی اگه راست میگه چرا از گزینه اصلاح لبان بویراحمد دفاع نکرد؟ اگه قدرت داشت چرا سید باقر موسوی را انتخاب نکرد؟
ارسلان
Iran, Islamic Republic of
این نوشته خودش نشان دهنده این هست که زارعی از متن دور بوده و کاملا در حاشیه قرار گرفته.
ای
Iran, Islamic Republic of
بازم شد دوست زارع
تا دیروز میگفتین دیگه خادمی ماندنی شد
مردم
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون و زارعی تعیین کننده
Iran, Islamic Republic of
کامنت شماره دو بسوزید و بسازید
علیرضا حسین زاده خلف آباد
Iran, Islamic Republic of
من بطور مرتب سایت های استان را پیگیری و چک میکنم
چند نفر انگشت شمار هستند که بنام شهروند، اصلاحطلب، ناشناس به خبرهای نمایند بویراحمد و دنا حمله میکنند و با حسادت و ضعف خاصی دست به تخریب میزنند اما غافل از اینکه مردم خیلی هوشیار و آگاه هستند و خدمت بی منت را از تجارت سیاسی با سوءاستفاده از برچسپ اصلاحات تشخیص میدهند!
به فضل خدا و استواری برادر بزرگوارم جناب حاج زارع محرومیت از دنا و بویراحمد رخت برمیبندد
یاسوجی
Iran, Islamic Republic of
ناشناس.خیلی .. حتی .. تاجگردون خودش انتقال گرفت ب ی اداره دیگه..اونوقت میخاد...؟؟یارو رو تو ده راه نمیدن سزاغ خونه کدخدا رو گرفت.استاندار معاون تاجگردون در کمیسیون بودجه بوده و ی چیز مشخصه.شما دست وپامیزنین ک بگید هستید.واقعیت ..ت ااینکه ک استان رو ..
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1