کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کدامیک به صلاح شهر و شهروندان است؟ رفتن یا ماندن زینل زاده؟

20 مرداد 1396 ساعت 21:04


احمد مظفریان
بنام آنکه بندگان را به خطاب کرامت با هزاران لطافت مینوازد و به سوی خود مینماید و میخواند و سپاس و ثنای بی حد بر آستان صفات بی احدیت که در کمال رافت و در نهایت عطوفت رخصت سخن گفتن بر بندگان خود عطا فرموده است.
قصد دارم با اجازه از تمامی مردم و همه بزرگان و مو سپید کرده های شهرم به موضوعی که این چند ماهه بحث محافل ، مجالس و کوچه بازار شهرمان شده است بپردازم، آری ماندن یا رفتن شهردار شهرمان جناب آقای مهندس زینل زاده است.
بنده حقیر نه در جایگاهی هستم که در ماندن یا رفتن شهردار محترم نظر دهم و نه خدایی ناکرده قصد فرافکنی و تشویش اذهان عمومی را دارم و بعنوان یک شهروند از حقوق شهروندی خود میتوانم استفاده کنم و به  تجزیه و تحلیل مسائل بپردازم، میتوانم از خود، از مردم شهرم و از و جدانم بپرسم به راستی کدامیک به صلاح  شهر و شهروندان است؟ رفتن یا ماندن زینل زاده؟
این حقیر بر خلاف خیلی ها که در تجزیه و تحلیل مطالب قسمتی از یادداشت خود را به تخریب عده یا گروهی خاص اختصاص دهند، قصد تخریب گذشتگان را ندارم و نه دوست دارم آینده را بازگو کنم، بلعکس یقین دارم که تمام مسئولین قبل بخصوص کسانی که در این شهر به عنوان شهردار خدمت کرده اند، خدمات شایان و در خور توجهی را در زمان خود به مردم ارائه کرده اند و بحث من زمان حال است و شخص آقای مهندس زینل زاده.
بنده  بطور شفاف و روشن به عنوان یک شهروند با بیان اینکه خدمات آقای مهندس زینل زاده روز به روز در این شهر بیشتر از قبل آشکار میگردد اظهار میکنم شهردار شهرمان بهتر از هر زمان دیگری، بدون کوچکترین نگاه و جبهه گیری سیاسی در انجام کارهای محوله کوتاهی نکرده است.
همگان میدانند که شهرداری مکانی است که اگر دست یک فرد یا گروهی نا کارآمد بیفتد چه اتفاقی رخ خواهد داد، اما مهندس زینل زاده را حتی آنان که بشدت مخالفش هستند او را به پاکی، صداقت در انجام و وظیفه شناسی میشناسند، شهردارمان شخصی است با خصوصیات بارز، پاک دستی، روحیه مثال زدنی، متعهد در انجام کار،متخصص و صادق البته در این آشفته بازار، افرادی که دارای چنین خصوصیاتی باشند، کمیاب هستند، باید اندکی تامل کرد و مواظب باشیم که دارایی و سرمایه هایمان را به سادگی نسوزانیم یا از کنار آنها به راحتی نگذریم.
اما یک نکته قابل تامل آنکه، ای کاش شهردار را  هم مثل نماینده شهر و اعضای محترم شورای شهر مردم انتخاب می کردند در آن صورت حقانیت مهندس زینل زاده بر مخالفان اثبات می شد.
ماراتن رفتن یا ماندن ،جناب شهردار محترم هر چه که باشد برای وی جز پیروزی پایانی ندارد، چرا که او هر آنچه بر عهده اش بوده به عنوان یک تکلیف بر دوش خود می دیده را از نگاه اکثریت شهروندان به بهترین نحو انجام داده است.
اگر بماند که ادامه پروژه هایش را به اتمام خواهد رساند، اگر که تکلیف بر رفتن باشد با وجدانی آسوده خواهد رفت ، امیدوارم آنچه که خیر و صلاح مردم و این شهر در آن است اتفاق بیفتند.
تصدی کرسی شهردار آینده هر شخص که باشد امید است که انتخاب وی بر پایه تخصص و شایسته سالاری و بدون هیچگونه غرض ورزی و نگاه  و منافع شخصی  صورت گیرد.
در پایان بنده، پروردگار متعال را گواه میگیرم که در بیان این مطالب فقط آنچه را تجربه کرده و دیده ام نگاشته ام و تمامی کسانی که اینجانب را میشناسند، میدانند که خط فکری و نگاه سیاسی ام از ابتدا تا کنون پا برجا و یه هدف را دنبال کرده ام، باز هم میگویم در بیان این مطالب فقط  به عنوان یک شهروند دیدگاه شخصی ام را مطرح کرده ام.
(دیروز را شکستیم، امروز عهد بستیم با سعی خود بسازیم فردای بهتر را)
با احترام
کوچک تمام مردم شهرم احمد مظفریان
 


کد مطلب: 266312

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/note/266312/کدامیک-صلاح-شهر-شهروندان-رفتن-یا-ماندن-زینل-زاده

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1