کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

آقای رمضانی، آیا رانت‌های زمان تصدی همفکران‌تان بر نفت را برای مردم بازگو کردید؟

23 تير 1396 ساعت 23:36


سید بهادر موسوی

بنام خداوند لوح و قلم، حقیقت نگار وجود و عدم
*«لاتَنْظُروُا الی طُولِ‌ رُکُوعِ الرَّجُلِ وَ‌ سجودِهِ، فَاِنَّ ذلِکَ شَئءٌ قَدِ اعْتادَهُ وَ لَو تَرَکَهُ استَوحَشَ لِذلِکَ‌ ولکِنَ انْظُرُوا الی صدقِ حدیثهِ وَ اَداءِ‌ اَمانَتهِ»*
امام صادق علیه السلام سفینه البحار، ج ۲، ص ۱۸
(برای شناخت تدین افراد) به طولانی شدن رکوع و سجده او نگاه نکنید چرا که به آن عادت کرده و اگر ترکش کند، وحشت زده می شود، لیکن به راستگویی و امانتداری او توجه کنید.
برادر بزرگوار و ارزشمند جناب آقای محمد رمضانی مقاله [کلیک کنید] حضرتعالی را در سایت کبنا خواندم و چون آنرا به دور از واقعیت یافتم چند سطری را مزاحم وقت شما میشوم.
آقای رمضانی امنیت امروز ما و حفظ تمامیت ارضی ایران عزیز نتیجه فداکاری و جانبازی شما و سایر رزمندگان اسلام از جمله همرزم قدیمی شما دکتر تاجگردون بوده ، هست و خواهد بود.
از این بابت تمام ایرانیان مدیون شما هستند و من هم به سهم خودم از تمام تلاش های شما تشکر و قدردانی میکنم.
اما حضرتعالی در مرقومه اخیر با لحاظ کردن تعصبات محض سیاسی از دایره عدل و انصاف خارج شدید.
استاد گفته اید دست به قلم شدن شما ورود به منطقه ممنوعه است
آنچه در این سالها معمول و مرسوم بوده نقدهای غیر واقعی و موهوم نسبت به دکتر تاجگردون بوده است
با مراجعه به آرشیو سایت های متعدد استان میتوانید به موارد بسیاری که پیش از شما و به امضای دوستان نزدیک حضرتعالی درج گردیده است دست پیدا کنید.
بر خلاف آنچه که آنرا به گزاف بسیار، منطقه ممنوعه خطاب کرده اید ورود به این موضوع توسط شما بسیار عادی و تقریبا روزمره لحاظ میشود.
برادر بزرگوارم از تحرکات در نفت طی ۵ سال اخیر گفته اید و بطور کاملا محسوس مرزبندی مشخصی را در تاریخ مدیریت این اداره لحاظ کرده اید.
از این تقسیم بندی این چنین استنباط میشود که تمام مسایلی که شما متوجه اعمال آن شده اید فقط منحصر به زمان نمایندگی دکتر تاجگردون است و در زمان صدارت دوستان و همفکران شما همه چیز در نفت گچساران قانونی بوده و عدالت در تمام ارکان آن جاری و بواسطه این دادگری شهرمان مدینه فاضله بوده است.
دوست عزیز بهتر است سری به امور حقوقی شرکت نفت بزنید و اسناد آن دوره را مطالعه کنید شاید گذشت زمان نام هایی را از خاطر مبارک شما پاک کرده باشد.
اگر این زحمت را بخود دهید قطعا نام های آشنای زیادی را در واگذاری پیمان کاری ها و نام های آشناتر بیشتری را در خودروهای استیجاری شاسی بلند و کوتاه خواهید دید و اگر به جستجو ادامه دهید این اسامی را در صدور احکام و استخدام ها هم خواهید دید.
به تاسی از خطبه ۲۲۴ نهج البلاغه یاد آور شده‌اید جامعه از کسانی که شما امروز منتقد آنها هستید انتظار امانتداری دارد.
آقای رمضانی آیا در آن زمان و در میان دوستان خودتان امانت به درستی ادا کردید و هر ناراستی و رانتی را فریاد زدید و به مردم گفتید و در رسانه ها نوشتید؟
من که بخاطر ندارم ولی امیدوارم شما رسم امانتداری را که مدعی آن هستید بجا آورده باشید.
*برادر خوبم بهتر است بجای وارد کردن اتهامات بی پایه و اساس ضمن قبول خطاهای خود در گذشته و اقرار به آن از شکست اخیر در انتخابات مجلس و ریاست جمهوری درس بگیرید و در پی اصلاح آنچه که مردم را از شما دور کرده است باشید*
رای ۷۳ درصدی مردم شریف گچساران و باشت به اقای تاجگردون گواه مقبولیت روز افزون ایشان نزد آحاد مردمی است که در دوره های قبل به دوستان شما رای داده بودند.
برادر خوبم؛ مادامی که اصرار به ادامه این رفتار کاملا اشتباه داشته باشید قطعا باز هم محکوم به شکست خواهید بود.
دافعه شما بیشتر از جاذبه شما است و ریزش بیشتری را در آینده نزدیک شاهد خواهید بود.
آقای رمضانی عزیز؛ هدف من این بود مطالبی را که ممکن است در مشغله های زیاد فراموش کرده باشید خدمتتان یادآوری کنم.
امیدوارم حضرتعالی را ناراحت نکرده باشم.
زبان الکن و قلم ناتوان من را به بزرگواری خودتان ببخشید.


کد مطلب: 260355

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/note/260355/آقای-رمضانی-آیا-رانت-های-زمان-تصدی-همفکران-تان-نفت-مردم-بازگو-کردید

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1