کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

نمایش تا ماهیت تغییر در سیاست

27 خرداد 1396 ساعت 18:58


مصطفی جوزانی
شنیده‌ایم دیروز کسانی که داعیه اصول دارند یا متاسفانه دو دهه‌ای است وصله ناجور جریان راست و اصولگرایی شده، و خود را قیم بی چون و چرای این جریان و یاشاید حتی نظام بدانند. برای تجدید و قوام بخشیدن به بحث وحدت دور هم نشسته و برای آینده ای دور (نه آنچنان دور!!! اما پیرو امر امام امت، فضای کشور را مادامی که جای انتقاد از اشتباه را دارد خسارت است که انتخاباتی گردد.) تصمیمات ناسنجیده بگیرند. گفته بودیم که منکر وحدت نیستیم اما نه تا آنجایی که فقط زرق و برق کلمه آن، از خود بی خودمان کند.
در ثانی گذشت دوره‌ای که کسانی تصمیم گیر جریانی به عظمت انقلاب امام بوده و امروز آن را دو دستی به مریدان فکری ملکه انگلیس چه در سطح کلان و حال اینجا سپرده‌اند!!!
گذشت دورانی که ورشکستگان سیاسی که تا دیروز سر در آخور دشمن فکری و رقیب داشتند در پستوها برای اینچنین جریانی عظیم تصمیم گیر باشند!! آنهم نه بر اساس منافع جریانی، بلکه بر اساس منطق اگر دیگی برای من نجوشد سر...بجوشد!!!
برادران محترم می دانم اکثریت قاطع شما دلسوز و مرید رهبر مظلومتان هستید. می دانیم و می‌توانیم قسم یاد کنیم که بدون نیت خاصی خود را هزینه نظام و انقلاب کرده باشید. اما چنانکه در انتخاب راه و روش اشتباه رفته، آنهم مادامی که یکبار آزموده و نتیجه مردودی در پیشگاه ملت کسب کرده‌اید. پذیرفتنی نیست همچنانکه سو نیت منفعت طلبان، سفره عظیم جریان ارزشی اینبار دیگر آزموده نشده محکوم به شکست می‌شود.
برادران عزیز ای شمایی که منیت بلای جان و سد راهتان شده و ای شمایی که تفکرتان تداعی دیوار در پیاده رو است، به خود آیید باشد که در این راه رستگار شویم.
خوشبختانه از آنجایی که یاد گرفته‌ایم از اصول و اصلاح در مسیر منافع شخصی و جریانی سو استفاده نکنیم و آزاداندیشی را سرلوحه اهدف، جهت اعتلای نظام بدانیم. به این وجیزه ناچیز روی آورده‌ام.


کد مطلب: 255690

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/note/255690/نمایش-ماهیت-تغییر-سیاست

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1