تاریخ انتشار
جمعه ۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۱۶
کد مطلب : ۲۴۴۶۲۷

هوای من را داشته باش!

۲
۰
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
کبنا ؛رضا مرادی طوف خیمه
وضو گرفته بودم و به نیت ادای فریضه نماز جماعت در مسجد محل حاضرشدم و بعد از به جا آوردن نمازم درحال گوش فرادادن به خطیب نماز جماعت بودم که توجه ام را صدای دوستی درکنارم به خود جلب کردکه باصدایی آرام به من گفت هوای من را دشته باش.
برای خرید رفته بودم به بازارمیوه فروشان که در هیاهوی فریادهای گوجه وخیار، میوه اعلا و سبزی تازه صدای دوستی به من گفت هوای ما را داشته باش.
فرزندم کسالتی پیداکرد و آن رابرای تشخیص بیماری هراسان به طرف درمانگاه نزدیک منزل بردم که در راه روی اظطراب و نگرانی درمانگاه  خود را به پذیرش رساندم که صدای دوستی به من گفت هوای من راداشته باش.
برای پرداخت قسط ها و قبوض و آب و برق منزل با فیش های به هم ریخته و عقب افتاده ای که همه ممهور به مهر قرمز (اخطار قطع آب وبرق وگازوتلفن) بودند، در بانک حاضرشدم که صدای دوستی به من گفت هوای من راداشته باش.
روزی خسته کننده را به اتمام رسانده بودم که وارد منزل شدم و به قصد استراحت برروی قالی گل قرمزرنگ پریده ام به خوابی شیرین فرو رفتم که ناگهان صدای زنگ گوشی ام مانند پتکی برسرم کوبید که صدای دوستی از آن سوی خط تلفن به من گفت هوای من راداشته باش.
زنگ نالان درب منزل مرا به حضور صاحب خانه شاکی ام فراخوانده بود، در حال تقدیم عذر و شرمندگی ازبابت ۴ ماه عقب افتادگی کرایه منزل بودم که صدای دوستی رهگذری در کوچه به من گفت هوای من راداشته باش.
این روزها هوای من راداشته باش کلید واژه ای است که بیشترین کاربرد را در همه محفل های خصوصی و عمومی به خود اختصاص داده است.
۲۸ روز تا تعیین ۷نفر از اصلح ترین کاندیدای شورای اسلامی شهردر حوزه انتخابیه شهرستان گچساران باقی مانده است.
واقعاً برتعدادی از حامیان وکاندیدای شورای شهرگچساران  چه گذشته است که به جای تدوین برنامه های مدیریت عمران شهری ،در کوچه بازار،شان وجایگاه خدمت به مردم را به سخره می گیرند و حمایت همه جانبه و بی قید و شرط را از رأی دهندگان براساس روابط طایفه ای، قومی ،حزبی ودسته ای خواستارمی شوند.
زمانی در قاب تلویزیون ،شاهد یک رقابت برای برگزیدن شهردار شهری درقاره اروپا بودم،وقتی پیشی گرفتن ارائه برنامه ها ی مدیرتی شهری را در رقابت این دوکاندیدا را زیرنظر گرفتم، نکته ای توجه ام رابه خودجلب کرد و آن حس خدمت و تعصب برای برقراری رفاه عمومی در هر شرایطی بود که به خوبی دربرنامه های آن دو کاندیدا وجود داشت.
انتخابات شورای اسلامی شهرستان گچساران در حال گذار از مرحله ای است که اگر همان تعداد اندک کاندیدای محترم ،با عزم،جزم کرده خود بخواهند با هوا خواهی رأی دهندگان ،خود را به کرسی های خانه شورای مردم شهرستان گچساران وارد کنند،نه تنها شاهد تغییری در چهره رنگ شده شهرستان گچساران نخواهیم بود بلکه بایدنظاره گر چهره های رنگ آمیزی شده وبتونه کاری شده ای باشیم که درطول چهارسال خودباید هواهای  گرفته شده را با فضاهای تجلیل وقدردانی پاسخ دهند.بدون شک،اگر نگوییم همه اعضا، ولی اکثریت قریب به اتفاق اعضای شورای شهر وشخص شهردارنتوانستند خواسته های عمومی شهر را برای شهروندان گچسارانی آن‌چنان که باید جامه عمل بپوشانند.دلیل این ادعا راه  می توان چهره کنونی شهرعنوان کرد،مگر اعضای این شورادرطول مدت چهارساله ای که از عمر قبول مسئولیتشان در شورای شهرستان گچساران میگذرنمی دانستند که وضیعت جاده ها،بلوارها،معابر برازنده مردم یکی از ابرمخازن نفتی خاورمیانه نیست که با چشم بستنی در شب ،صبحی را می بینبم که به یک‌باره چهره خیابان هاوبلوارهایی چاله به چاله  با آسفالت های زیبا ومسطح چشم نواز می شود.اگراین تحرک های عمرانی که در طول این چندماه نزدیک به انتخابات به هدف جلب آرای عمومی نباشد بایدآن را آغاز انقلابی مدیریتی در شورای اسلامی  شهرستان قلمدادکرد ولی اگر خدایی ناکرده این تحرکات درحال  انجام، به هدف به دست آوردن کرسی  در شورای اسلامی شهرستان گچساران مهندسی شده باشد آن را نه تنها خیانت به رأی مردم شهرستان گچساران می تواند قلمداد کرد بلکه بانیان این رفتار باید به افکار عمومی جامعه ،تعلل وکوتاهی که در انجام آن مسئولیت ها که درطول چهارسال گذشته انجام نگرفته است را به افکار عمومی پاسخ دهند.
کاندیدای محترم شورای اسلامی شهرستان گچساران،خدمت به مردم مشابه حق الناس است،اگر صدای نیتی غیرازخدمت شمارا به این میدان فرامی خواند نه هزینه خودرا دود کنید ونه به رأی مردم دهان کج کنید.
آنانی که عطش شهرت ودیده شدن دارند،آنانی که حقوق مردم را برای هزینه ترقی خود می خواهند پرداخت کنند،آنانی که عرصه مدیریت شهری را با میدان آزمون خطا برای پالش خود به اشتباه گرفته اند،آنانی که درمجالس خود غیب گویانه از آستین خود، نفرات اول تاهفتم شورای اسلامی شهرستان گچساران را با شیرنی وآجیل به یکدیگرتعارف می کنند، به خود بیایندوبه شعور مردم بیش ازپیش احترام بگذارید.
مردم می‌دانند که کاندیدای اصلح در ضیافت های شام و یادرمتینگ های هیجانی، طایفه ای قابل انتخاب نیستند،پس بهترین روشی که می توان به کاندیدای پنجمین دوره شورای اسلامی شهر گچساران پیشنهادکرد ارائه طرح ها،برنامه ها وایده هایی است که درشرایط فعلی سازمانی ومیدانی شهرداری ،شهرستان گچساران قابلیت اجرایی داشته باشد ولاغیر.
امیداست در سالی که به فرموده نائب ولی زمان امام عصر(عج)حضرت آیت الله خامنه ای به نام اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال نام‌گذاری شده است شاهدشورایی در شهرستان گچساران شویم که عصاره ای از دلسوزان، خدمت گذاران، مدیران، فرهیختگان، نخبگان علم، هنر، ورزش ،فرهنگ، عمران و سازندگی در آن حضور یابند که این آرمان و اهداف نام‌گذاری مقام معظم رهبری درسال ۱۳۹۶ را به جای نقاشی برکاغذها و دیوارها در میدان عمل نظاره گر باشیم.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

https://www.kebnanews.ir/wp-content/plugins/comment-rating/images/1_16_down.png
Iran, Islamic Republic of
معلومه چه گفتی حالااین بنده خداهامی گردندجلسه میزارندتا۵رای جمع کنندیادتون رفته احمدی نزادرییس جمهورمحبوبتان فقط بانوشتن اعدادروی برگه رییس شد
گچسارانی
هوای ما را هم داشته باش !
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1