کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

تناقض‌گویی فاحش در کلام دهراب‌پور

28 فروردين 1396 ساعت 15:11


رضا صالحی
پیش‌تر در مقاله‌ای راجع به شخصیت و ناسیاسی بودن محمدرحیم دهراب پور نوشتیم و گفتیم و شاید هم دیگر ضرورتی برای پرداختن به این مرد محترم و فعال اجتماعی نباشد ولی صحبت‌های اخیر ایشان در یک مورد یعنی اظهارنظر در مورد موسی خادمی استاندار که می‌تواند نشانه‌ای از آدم‌های جمنایی باشد ما را بر آن داشت به‌صورت خیلی کوتاه این تناقض را نشان دهیم . البته دهراب پور تنها جمنایی پرتناقض نیست بلکه همه آدم‌هایی که هشت سال برای احمدی‌نژاد خود را جملات اسمانی خلق می‌کردند و حالا از او برائت می‌جویند و جوری حرف می‌زنند که انگار این دیگران بودند که از احمدی‌نژاد حمایت کردند و آن‌ها باید در قبال خرابی‌های هشت‌ساله به مل پاسخگو باشند.
دهراب پور اخیراً در مصاحبه‌ای راجع به موسی خادمی حرف زده است . من بیش از این قضاوتی نمی‌کنم فقط دو اظهارنظر را کنار هم می‌گذارم و قضاوت با خود خوانندگان عزیز .
دهراب پور در خصوص عملکرد استاندار کهگیلویه و بویراحمد و تیم مدیریتی وی در مصاحبه اخیر خود گفت: مدیریت استان برگرفته از سیاست‌های دولت مرکزی است و همه دولت‌ها دوست دارند خوب عمل کنند اما این‌گونه نمی‌شود.
وی افزود: استاندار و برخی مدیران قصد دارند کار کنند اما برخی تصمیم‌گیری‌ها برای آن‌ها موجب می‌شود که خوب عمل نکنند.
وی پیش‌تر و در ۲۳ آبان ۹۴ در جواب سؤالی در مورد مقایسه خادمی و مسعود حسینی گفته بود:
در پاسخ به این سؤال بخش اعظم توضیحات در خصوص استانداری مشخص مورداشاره آمده است اما اینکه اشاره شد که بین وی و آقای دکتر خادمی استاندار فعلی چه تفاوتی وجود دارد یابد اضافه کرد چه تفاوت‌هایی هست. بدون اغراق و بی‌آنکه اهل تعریف و توجیه باشم، دکتر خادمی نیرویی علمی و دارای شخصیتی شفاف و برخوردار از صداقت، تواضع، تعامل، خوش ذاتی و درعین‌حال تلاشگر و پیگیر در امور مدیریتی می‌باشد که در مقایسه با مسعود حسینی تفاوت‌های زیادی دارد و شاید تا حدودی قابل‌مقایسه هم نباشند و این قضاوت را هم باید به مردم سپرد و بهتر است من هم قضاوت نکنم چون حفظ آبروی انسان‌ها، مهم‌تر از بعضی از واقعیت پردازی‌ها می‌باشد.
البته الحمدالله مردم استان، ازلحاظ سیاسی هم پای‌کار هستند و خودشان افراد را بهتر می‌شناسند ولی حیف که جاهایی همین مردم خوب را هم فریب داده و منحرف می‌کنند.
البته شاید در این میان لازم باشد از آقای خادمی هم سؤال پرسیده شود چرا باید فرزند چنین فردی به‌صرف فرزند ایشان بودن و چند تعارف برای ایشان آن‌هم با آن سابقه بلند اصولگرایی به‌عنوان مشاور ایشان انتخاب شود . البته مختار دهراب پور تنها جمنایی موردحمایت خادمی نبوده و نیست . حال آیا زمان خواستن عذر جمنایی های اطراف خادمی نیست؟


کد مطلب: 243762

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/note/243762/تناقض-گویی-فاحش-کلام-دهراب-پور

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1