کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

معدن نیترات؛ آرزوی ۱۸ ساله با وعده هاشمی‌پور محقق شد

28 بهمن 1395 ساعت 11:24


سلمان بینا
بیش از ۱۸ سال است که مردم دیشموک در آرزوی کلنگ زنی معدن نیترات لیراب بوده اند که به یاری خداوند و با تلاش های عدل هاشمی پور نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در نهایت  همراه با ۳۸ امین سالگرد فجر انقلاب اسلامی، این آرزو برآورده شده است.
بنده حقیر به عنوان جوانی به نمایندگی از مردم شریف و شهید پرور و همیشه در صحنه ی دیشموک به این جهت که ان شاء الله این معدن باعث رونق  منطقه و توسعه پیش از پیش دیشموک و به کار گیری تعدادی از جوانان عزیز بیکار ما شود، از همه کسانی که به هر نحوی در جهت فعالسازی این معدن نقش داشته اند، صمیمانه تقدیر و تشکر می کنم.
از سردار حاج عدل هاشمی پور که در جهت تحقق رویای ۱۸ ساله مردم دیشموک نقش تعیین کننده و اصلی را دارا هستند، سپاسگذارم و آرزوی موفقیت و سلامتی را برای ایشان از خداوند منان خواستارم.
لازم با تاکید است از تلاش های هاشمی پور در پیگیری معدن نیترات صمیمانه تقدیر وتشکر می شود و ان شاء الله تلاش و لطف  این سردار عزیز در خاطره این ایل سترگ همیشه به یادگار خواهند ماند .
امروز ما شاهد تحقق یکی دیگر از وعده های انتخاباتی حاج عدل هاشمی پور بوده ایم و  این امر نشان از آن است که روز بروز نماینده کهگیلویه بزرگ توانایی های عظیم خود در عرصه های مختلف را که قبلا وعده داده بود، به منصه ظهور گذاشته و موفقیت خویش را به خوبی به نمایش می گذارد.
امیدوارم با توجه به اینکه این معدن علاوه بر تولید مواد لازم در جهت توسعه تاثیرگذاری خوبی خواهد داشت، اشتغالزایی ابتدایی این معدن که قریب ۵۰نفر می باشدف زمینه بسیار خوبی برای رفع محرومیت و از بین بردن بیکاری، از دل این منطقه  باشد.
همچنین ان شاء الله با پیگیری های نماینده توانای کهگیلویه بزرگ هر چه زودتر مشکل آب و مبلغ قبوض بالای برق مردم، مرتفع شود.


کد مطلب: 231032

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/note/231032/معدن-نیترات-آرزوی-۱۸-ساله-وعده-هاشمی-پور-محقق

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1