کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

شورای شهر، این ره که تو می‌روی به ترکستان است

22 دی 1395 ساعت 10:32


عبدالله نظری
shora
در خبر‌ها آمده است که چند تن از اعضای محترم شورای اسلامی شهر دوگنبدان به قصد ملاقات با دکتر تاجگردون و درخواست از ایشان به منظور جذب بودجه برای شهرداری گچساران که عنقریب به مرز ورشکستگی می‌رسد راهی تهران شده‌اند.
ظاهرآ پس از استعفای آقای شهردار که بیشتر شبیه یک شوی تبلیغاتی و برای منحرف کردن افکار عمومی مردم شهر و پرسنل خدوم و زحمتکش شهرداری بوده، که قریب به ۳ ماه است حقوق دریافت نکرده‌اند از معضلات و نیز مشکلات عدیده شهرداری و انداختن توپ بی‌کفایتی خود به زمین شورای شهر که در این زمینه دست کمی از شهرداری ندارد،
اکنون اعضای مخالف استعفا که خود را در مواجهه با افکار عمومی مردم شهر و پرسنل شهرداری می‌بینند در حرکتی ایذایی تمام هم و غم و وجهه سیاسی خود را در گرو دست به دامان شدن نماینده محترم می‌بینند که بلکه از رهگذر این سفر بتوانند بخشی از آبروی کاری خود را دوباره بدست بیاورنند.
لازم است به عنوان یک شهروند چند نکته را در خصوص این سفر تفریحی سیاحتی متذکر شوم:
۱- ترتیب دادن این ملاقات این شبهه را به ذهن متبادر می‌کند که شاید استعفای شهردار حرکتی از پیش برنامه ریزی شده از سوی ایشان و طیف موافق او در شورای اسلامی شهر برای برداشتن فشار بدهی کمرشکن و تعطیلی ۲ساله پروژهای عمرانی از دوش شهردار و دوستان ایشان در شورا و انتقال این فشار به نماینده محترم جناب دکتر تاجگردون باشد.
۲- در وانفسای عدم پرداخت چندماه حقوق پرسنل زحمت کش شهرداری که طبق شنیده‌ها اکثر آنهادر روزهای اخیر به نان شب خانواده خود محتاج شده‌اند، آیا لزومی داشت که این چند تن از اعضای شورا با بودجه شهرداری (که احتمالآ به زودی استفاده از بودجه شهرداری تکذیب خواهد شد) به این سفر بروند؟ آیا استغاثه خود را از طریق تلفن نمی‌توانستند به گوش آقای نماینده برسانند؟
۳- آیا نماینده محترم در یک سال آخیر به عمد و از روی دیدگاه‌های سیاسی جلوی بودجه رسانی به شهرداری را گرفته بود که اکنون باقشون کشی اعضای شورا به تهران شیر لوله بودجه به دست مبارک نماینده باز شود و یا اطلاعات بنده به عنوان یک شهروند از اعضای شورای شهر بیشتر است که شهرداری نهادی درآمد - و هزینه است که خود باید به فکر تآمین منابع پایدار درآمدی باشد نه مسافرت اعضای شورای محترم شهر با طیاره و دست آویختن به ضریح نماینده تهران نشین؟؟
القصه حکایت این روزهای شهردار و شورای شهر محترم حکایت از کبکی است که برای ندیدن مشکلات سر خود را زیر برف سوء مدیریت فرو کرده است.
باشد که سرانجام ابر مخزن نفت جهان ختم به روزهای تاریک نگردد.


کد مطلب: 222111

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/note/222111/شورای-شهر-این-ره-می-روی-ترکستان

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1