تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۱۱
کد مطلب : ۱۴۶۸۳۵

اصولگرایان «بویراحمد» به اصول خودشان هم وفادار نماندند

۴۹
۰
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
کبنا ؛محمد موسوی
اصولگرایی مطابق تعاریف پایبندی به اصول و ارزش های اسلام و انقلاب است ولی در واقعیت به نظر می رسد اصولگرایی چیزی جزء تشکیلاتی سیاسی حول محور قدرت نیست و وقتی هم از اصول مایه می گذارند و خود را اصولگرا و دیگران فلان و بهمان می خوانند  صرفا برای تخریب گروه مقابل است. انها وقتی پای قدرت به میان می‌آید نه تنها  گروه مقابل را تخریب می‌کنند که به دوستان خودشان هم رحم نمی‌کنند. برای اثبات ادعای بالا بررسی عملکرد اصولگرایان بویراحمد به تنهایی کفایت می‌کند. در بازی دور از اخلاق اصولگرایان بویراحمد بیش از هر اصل اسلامی و اخلاقی انچه نادیده گرفته شد بازی با ابروی «مومن» بود. BOYER-ESOLGRAIAN
اصولگرایان بویراحمد و بویژه تصمیم گیرندگان آنها به راحتی با ابروی هم مسلکان خود بازی کردند و یکی بعد از دیگری دوستانشان را در این ماراتن ناتمام که احتمالا تا بعد از انتخابات ادامه خواهد داشت قربانی بداخلاقی‌ها کردند.
این بداخلاقی‌ها هم هرگز شکل و سیاق سیاسی نداشتند و بیشتر نتیجه‌ی مسائل قومی و عقده‌های شخصی بودند.
در معرفی آخرین گزینه‌ی این طیف یعنی «حبیب‌الله پیشوا» از همان اول حرف و حدیث های زیادی بود و این گزینه ایراداتی هم داشت اما سوال ان است که اگر این ایرادات وجود داشت چرا قبل از معرفی اعمال نشد؟ و یا چرا نیروهایی که میثاق نامه را امضاء کردند به میثاق شان پایبند نماندند؟ و یا همان  ها از جمله اقای هدایتخواه که تا حدودی خبر از نظر مسعود حسینی داشت اجازه داد که این گزینه معرفی شود و حتی پای نامه را امضاء کردند؟
در روزهای اینده باید منتظر ماند و دید که انحصار طلبان این جریان که نمی‌خواهند کسی غیر خودشان باشد چه تصمیمی خواهند گرفت و یا باز هم باید منتظر یک قربانی جدید باشیم؟
در بازی خارج از عرف و اخلاق اصولگرایان بویراحمد و دنا نه تنها با اعتبار گزینه‌ها  از جمله پیشوا که از ثابت قدم‌ترین و با نفوذترین اصولگرایان استان می‌‎باشد، بازی شد که حرمت اعضای شورای حکمیت که دو تن از آنها روحانی بودند نیز نگه داشته نشد.
جالب نقش آفرینی یکی از این اعضا یعنی شیخ صفدر پناهی بود که از هر امکانات و فرصتی استفاده کرد تا هم خود را مطرح کند و هم اردوگاه در هم ریخته ی اصولگرایی را نجات دهد. اما مسعود حسینی و نزدیکانش به او هم رحم نکردند و حالا گفته می‌شود پناهی به کهیگلویه رفته است تا احتمال قوی اصولگرایی در کهگیلویه را به سرنوشت اصولگرایی در بویراحمد مبتلا کند.
اتفاقات اخیر و انصراف پیشوا در زیر فشار طیف حسینی و خلقی پور از ابتدا قابل پیش بینی بود. اگر چه این انصراف نوعی هزینه کردن اعتبار سیاسی پیشوا بود اما او اصطلاحا باز عاقلی کرد و خود را کنار کشید. پیشوا گفته است در خط اصولگرایی خواهد ماند اما بعید است دیگر چون سابق پای رفتارهای این گروه بماند و دلخوری اش همیشه ادامه خواهد داشت.
اصولگرایان باز هم اعلام کرده اند گزینه معرفی خواهند کرد حالا آنها چند مهره سوخته چون خلقی پور، پیوند، جانی پور و پیشوا دارند و چند مهره که پشت پرده ی سهم خواهی بوده اند و دنبال مدیریت فضا به نفع خود هستند و چند مهره بی سر وصدا و دارای پایگاه مردمی که انها هم مخالفت سهم خواهان را در پیش رو دارند.
اصولگرایان باز هم سراغ «هدایتخواه» خواهند رفت و باز هم التماس خواهند کرد اما استاد در اول هفته در دهدشت گفته بود کاندیدای مجلس زیادند و دنبال کار فرهنگی هستم و بسیار بعید است که او بیاید.
مسعود حسینی پشت پرده اکثر اتفاقات ناخوشایند اصولگرایان بوده است وبرخی گمانه ها نشانگر احتمال کاندیداتوری خود اوست ولی او حالا در بین دوستان خود نیز جایگاه قبلی را ندارد و دلخوری ها از او بسیار است. ولی حسینی معرفی شود جای تعجب ندارد.
اما محتمل ترین گزینه برای معرفی در روزهای اینده محمدرضا نیکبخت است او حد و  وسط است و چون اساسا سیاسی نیست احتمال معرفی اش زیاد است اما بعید است تا اخر مورد حمایت باشد و بعید است در نهایت هم بتواند رای خوبی بیاورد نیکبخت حتی از عهده یک سخنرانی ساده بر نمی‌آید.
خرامین و مسعودی اصل دو دانشگاهی این طیف هستند  که مدت‌هاست نسبت به اتفاقات در این جریان سکوت پیشه کرده‌اند. اما هر احتمالی هم وجود دارد یقینا اگر اجماع کامل صورت گیرد آنها بدشان نمی‌آید وارد صحنه شوند ولی بعید است که اجازه دهند چون گزینه‌های قبلی بازی داده شوند. خرامین بعد از هدایتخواه بهترین شرایط رای اوری در این طیف را دارد. معرفی خرامین می‌تواند تا حدی به بازگشت اعتبار این گروه کمک کند. خرامین بر خلاف دیگر چهره‌ها از «پیشوا» حمایت کرد و پشت او را خالی نکرد.
حالا باید به «زارعی» و «دهراب‌پور» حق داد که خود را از این گروه جدا کرده اند و حالا باید باور کرد حرف هایی که در مود خودخواهی بعضی ها در این جریان در گذشته می‌گفتند و می‌گویند.
نام شما

آدرس ايميل شما

ایل اقا
Iran, Islamic Republic of
دکتر نیکبخت ساعتها میتونه انگلیسی سخنرانی کنه همونطور که امسال تو همایش خون بین المللی که میزبان شهر یاسوج بود جلوی پژشکان دنیا انگلیسی صحبت کرد ونگذاشت آبروی مردم استان ازبین برود فارسی صحبت کردن براش سهل است. درضمن جناب دکتر نیکبخت علاوه بر اصولگرایان دربین اصلاح طلبان هم محبوبیت دارد
جليل
Iran, Islamic Republic of
این قلم شما قلم تفرقه است ،ولی کور خوندی!!!!!!!!!یقین دارم هر کس رو معرفی کنن ،،شما همین خط تفرقه و نفاق را دنبال خواهی کرد!!!!!!
منصف
Iran, Islamic Republic of
شما به فکر جریان خودت باش،،ونیازی نیست برای اصولگرایان اشک تمساح بریزی!!!!!!
دلسوز بویراحمد ودنا
Iran, Islamic Republic of
جنابعالی فکر کنم هنوز معنی سخنرانی راهم نمیدونی برادر.دکتر نیکبخت شخصی سخنور با سیاست وبادرایت میباشد در شرایط فعلی تنها شخصی میتونه بویراحمد ودنا رانجات دهد شخص دکتر است
Iran, Islamic Republic of
اقای زارعی همواره اعتدالی بوده اند و از امثال حسینی و هدایت خواه همیشه دوری میکنن
Iran, Islamic Republic of
درود بر زارعی و دهراب پور
سفلی
Iran, Islamic Republic of
درود برحاج پیشوا و درود بر دکتر خرامین
دشمن زیاری
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا خرامین هیچ حمایتی حتی در ظاهر هم از آقای پیشوا نکرد.
ایشون با فشار خبرب که از جانب ایشان به عنوان حمایت از پیشوا هم بود رو از روی خروجی سایت برداشت،چون واقعا نمیخواست حمایت کنه،برعکس نظر نگارنده خود آقای پیشوا میدونن افراد چگونه در موردشون بحث کردند.
استانداری
رفتن مظاهری مدیرکل کار از یاسوج به تهران قطعی شدخداحافظ مظاهری و سلام ارمغانی فر
محمدی
Iran, Islamic Republic of
آقای موسوی همیشه تو متن هات و مقاله هات دنبال حمایت و جا انداختن دکتر خرامین بودی و هستی، ولی یقین بدان که چنین چیری محاله که ایشون از جانب مجموعه اصولگرایان حمایت بشه،چون ایشون چهار سال پیش امتحانش رو پس داد و فعلا نمیتونه گزینه مجموعه باشه.
Iran, Islamic Republic of
دکتر خرامین و دکتر مسعودی اصل هیچ نیازی به حضور در انتخابات ندارند.

پیش از این هم و بعد از عدم پذبرفتن دکتر هدایت خواه برای حضور در انتخابات،شورای حکمیت و مجموعه اصولگرایان سراغ یکی از این دو نفر (دکتر مسعودی اصل) رفتن که به عنوان گزینه نهایی بیاد در صحنه انتخابات،ولی خود ایشون نپذیرفتن.
همه مجموعه اصولگرایی هم این رو میدونن.
اصولگرا
Iran, Islamic Republic of
فقط حاج خرسندیان
تنها گزینه مناسب جریان
سفلی
Iran, Islamic Republic of
نه جناب آقای دکتر خرامین و نه جناب آقای دکتر مسعودی اصل هیچ تمایلی به حضور در انتخابات ندارند، دکتر خرامین در حال حاضر یک فرد علمی پژوهشی،عضو هیئت علمی و دانشگاهی هستند و دکتر مسعودی اصل هم در حال حاضر صاحب جایگاه ملی و دارای ارتباطات و نفوذ در مرکز هستند.
البته با توجه به سوابق متعدد ملی ایشون و همچنین شناخت زیاد ایشون از فضا و روابط حاکم بر مجلس و دولت ها،افرادی مانند ایشون باید نماینده مردم باشند.
Iran, Islamic Republic of
باید به محمدرحیم دهراب پور آفرین گفت که خوب اینها را شناخته بود
سروش
Iran, Islamic Republic of
شما بروید خودتان جمع کنید کاری به اصولگراها نداشته باشید ما تکلیف خود را بهتر بلدیم
ما تا حاج حسینی و دکتر هدابتخواه و دکتر خلقی پور را داربم نیاز به دایه نداریم .
اگه "حاج حسینی ساربونه بلده شترهاشو کجا بخوابونه " گزینه اصولگراهای اصلاح طلب فقط و فقط دکتر نیکبخته . همه هم حمابت خواهند کرد
عسککر
Iran, Islamic Republic of
بله عزیزان قصه ی شکست ها و تحقیر نخبه ها توسط ...ها همچنان ادامه دارد به پیشوا انگ دهدشتی و سفلی زد تا ببینیم قربانیان بعدی طعنه های .کدام نخبه ی دیگر است
Iran, Islamic Republic of
بعد از هدایتخواه به ترتیب افراد زیر بیشترین رای رو دارند

مسعودی اصل
پیشوا
خرامین
حسینی
جانی پور
خلقی پور
گرمسیری ساکن بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
حاج زارع اصولگرا نیست...
Iran, Islamic Republic of
معلوم هست که خیلی بی سواد و پرتی برادر .... تو هم از نوشته هات معلوم هست یک منفعت طلب بیشتر نیستی ...
Iran, Islamic Republic of
خرامین و مسعودی اگه طیف دانشگاه باشن دکتر نیکبخت که در تمام ده سال قبل مسئولیت ریاست بر دانشگاه های علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویرحمد و کاشان و استان کرمانشاه رو داشتن حتماً متن و کانون دانشگاه هستن .....
Iran, Islamic Republic of
دکتر محمدرضا نیکبخت، استاد دانشگاه، از نیروهای قوی و عملگرای طیف جناح راست هستن که روح سرخورده و تحقیر شده ی امروز بویراحمد تشنه حضور ایشون برای اعاده حیثیت از حق و حقوق لگدمال شده ای است که در چهار سال گذشته با یک اشتباه به آن دچار شده ایم...
Iran, Islamic Republic of
خیلی متن مسخره و مهندسی شده ای است
داریوش حسن زاده
Iran, Islamic Republic of
باید پذیرفت که اصول گرایان هر کسی حتی هدایتخواه رو هم بیارن هیچ چیزی تو کیسه نمیکنند
امید
Asia/Pacific Region
خاک بر سر جریان اصولگرا ک بازیچه دست افراد بی سوادی چون حسینی شده،قطعا بدنبال حضور خودشه و اصولگرایی رو ب ورطه نابودی خواهد کشید
کوه باعظمت دنا
Iran, Islamic Republic of
روی صحبتم با آقای محمد موسوی نگارنده این مقاله هست،آخه بچه جون تو میگی سخنرانی ساده را دکتر نیکبخت بلد نیست میفهمی سخنرانی یعنی چی؟ بلد نیستی درست حرف زدنو بعد میایی مقاله مینویسی، جناب دکتر نیکبخت جزو چهره های علمی ماندگار تاریخ ایران هست،بیش از چهارهزار ساعت سخنرانی در بین دانشجویان سراسر کشور دارند،ایشان مدیری توانمند وسخنرانی بی همتاست که به زبانهای انگلیسی و فارسی و عربی و همچنین به گویش زیبای لری تسلط کامل دارند.
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
نیکبخت کسی است که در همایشهای روسای دانشگاهها در داخل وخارج کشور به عنوان سخنگو همواره سخنرانیهای علمی داشته کسی است دانشگاه گلاسکوی انگلستان تقاضای پذیرشش را داشت ولی می گفت من باید فقط به مردم ایل ودیار خودم خدمت کنم کسی است درزمان آزمون اعزام به خار ج فقط سه نفر در سطح کشور دانشگاههای انگلستان پذیرش داشت تونست با نمره ومصاحبه ی عالی پذیرش شود اهل سخنرانی دروغپردازی به خاطر مال مقام دنیا کلاه سر م ردم گذاشتن نیست کسی است که آبرو وعزت همه مردم براش مهمه همچنانکه الان اکثر طوایف فارغ هر خط وجناحی اعلام حمایتش می کنند بزرگواری که صحبت از سواد وسخنرانی کرده فقط خودشو زحمت داده یه چیزی نوشته که بگه من هم هستم وربداند سواد ایشان از این سوادها مدرکهای باد آورده امروزی که هرکسی ادعایش را دارد نیست ایشون را اهل علم می شناسه ومی تونه درموردش اظهار نظر کنه نه ....
مهدی
Asia/Pacific Region
فقط رجایی نسب
عسکری
Iran, Islamic Republic of
بعد از انگ سفلایی و دهدشتی به حاج پیشوا بهترین گزینه حاج روشنفکر است.دهدشتی ها .گرمسیری ها .سفلی ای ها بیایید پاسخ دندان شکن به مهره های سوخته دهید.....روشنفکرررررررر
غیربومی
Iran, Islamic Republic of
چ دیدگاه عجیبی!!!!! مشخص است یا اصول سخنرانی را نمیدانید یا صحبت های دکتر نیکبخت رو تاحالا گوش ندادید یا هم تعصبی قصدتخریب دارید !!! رئیس دانشگاه علوم پزشکی یکی از افرادیه که حتما بایدمسلط به گفتار و سخن باشه، دکتر نیکبخت ۱۶ساله رییس چندین دانشگاه علوم پزشکی بوده و دربین حساس ترین جوهای دانشجویی . سیاسی. حکومتی که نقطه گیرترین افراد هستن سخنرانی کردن. ایشون هم انگلیسی هم فارسی مسلط هستن. کاش صداوسیما مناظره میذاشت تا توانایی افرادمشخص بشه هم توسخن هم توعمل
بويري
Iran, Islamic Republic of
جناب موسوی از قدیم گفتن آنکه به ما ..... کلاغ دم بریده بود . شاعر گفته
مه فشاند نورو و .... عو عو کند.....
Iran, Islamic Republic of
نیکبخت حداکثر پنج هزار رای بیشتر ندارد هم از چپ پست گرفته هم از راست کار به محرومان واشتغال .......ندارد
استاد دانشگاه
Iran, Islamic Republic of
هیچ کس جز دکتر خرامین، نجات دهنده طیف اصولگرایی نخواهد بود. نجابت،درستکاری،سیاست دینی،دانشمندی توانا و.... و کسانی که عدم سیاسی بودن دکتر خرامین را مطرح می کنند بدنبال سیاست غرب و دغل بازی و دروغ گویی در سیاست هستندو بالاخص معامله گری. که اینها شاخصه های اصلی ساست غرب است و مطمئنا فرد با اخلاقی مثل ایشان عاری از همه اینهاست
دلسوز
Iran, Islamic Republic of
دوستان عزیزی که همش درباره ارزشهای دهرابپور و بصیرت عجیب ایشان سخن میرانند، ما که میدونیم ایشان دنبال رقابت انتخاباتی نیست، چرا ایشون رو اذیت میکنید، بابا، این آدم، خوبه و دلسوزه و سالمه و یه عزت و آبرویی بین مردم داره و خوشنام هم هست، ولی شما اطرافیانش مخصوصاً اخویاش چرا هم خودشو و هم مردمو رها نمیکنید. اگه میخواد کاندید بشه خب یا علی بیاد وسط و خودش رو، رونمایی کنه، اگر هم نمیخواد، ول کنه دیگه، همش دنبال بی آبرویی دیگران بودن، دور از ایمان و مروته، هی میگن، ایشون رو نشناختین، هی حق گردن فلانی و بهمانی داره، هی میگن همه بهش خیانت کردن، اگه برای خدا کار کردید که قبول باشه ولی اینطوری آدم تو نیاتتون هم شک میکنه، بخدا این نشد دینداری، نشد اخلاق، یه ذره هم فکر کنید.
بابکان زنده باد.......ایلم بابکانی .....نیکبخت مردی ازنوادگان مادری بابکانی
Iran, Islamic Republic of
بنام خدایی که قلم یاددادتاراه درست اندیشیدن رابیاموزد.....دوستان چنانچه نیکبخت رانمیشناسیدبی گداربه آب نزنیدنیکبخت چهره علمی وپژوهشی که دارای مقاله های متعددعلمی وپژوهشی ودارای اصالت بالقوه مدیریتی درتمام نقاط ایران اسلامی میباشدفردی که ۱۶سال به طورمداوم دراستانهای کهگیلویه وبویراحمدوکاشان وکرمانشاه برکرسی مدیرکلی علوم پزشکی بوده وسخنوری بودکه اکثرنمازجمعه های کرمانشاه سخنران بوده وبه دفاع ازاسلام آرمانهای شهدا ودستاوردهای انقلاب وبحث های علمی می پرداخت وایشان رابنام بزرگمردبویراحمدبراادران وخواهران ولایتی کرمانشاه میشناختندچرابدون توجه به فردای قیامت خودکورکورانه قضاوت میکنیدواین رابدانید نیکبخت فردی است که ریشه از خاندانی میباشدکه سخنوری لقب آنهابوده است واین شجاعت وباهوشی را ازپدرانشان به ارث برده است
فتاحی
Iran, Islamic Republic of
تمام تلاشت برای تخریب همین بود؟خیلی زور زدی یه چیزی بنویسی ویک سری افراد از حسینی تا نیکبخت را تخریب کنی اما سیاست یعنی همین کارها مقاله خودت یعنی تخریب همه کسانی که توقبولشان نداری .یعنی اصل همان چیزی که زیر سوال بردی خودت بهش در عمل اعتقاد داری .برای مطرح شدن امت خوب بود فقط همین
بابکان زنده باد.......ایلم بابکانی .....نیکبخت مردی ازنوادگان مادری بابکانی
Iran, Islamic Republic of
بدانیدنیکبخت به چندزبان دنیا مسلط هست بطوریکه چندین باربه زبان انگلیسی درهمایشهای علمی وپژوهشی مقاله ارائه داده است ......ایشان به اروپا رفت وتحصیل نمودولی طاقت دوری مردم دنا وبویراحمدنداشت ودراولین پرواز آمد درکناررودبشاروعشق خدمت بی منت ایشان راوادارنمود که پایه های پل بشارراستوارنمایدوسرافرازی دنا را برای همیشه ماندگارنماید ودرختان بلوط همیشه با قامت طاقت فرسای خودسبز بمانند ومردمش باکمک خودشان نام یاسوج را درشناسنامه بهارستان ماندگارنمایند
مردی ازنوادگان مادری بابکانی
Iran, Islamic Republic of
بابکانی افتخارمیکند چون فردی ازنوادگانش نیکبخت قهرمان است ........نیکبخت سخنوری است که سخنرانیهایش دربین جامعه دانشگاهی بیش از ۵۰۰۰هزارجلسه سخنرانی میباشد...دارای صدها مقاله به زبان انگلیسی میباشد.....بالغ برصدسخنرانی به زبانهای رایج دنیا میباشد......فردی که مستقیم ازدولت بودجه جهت علوم پزشکی استان جذب نمود
Iran, Islamic Republic of
درود و هزار درود بر محمد موسوی که حرف دل ما را زدی .دقیقا اون چیزی که حاج دهراب پور بیان میکردن دقیقارهمین حرفاست .درکد بر حاج دهراب پور که واقعا مظلوم واقع شده
Iran, Islamic Republic of
من هیچ اعتقادی به نیکبخت ندارم ولی شانس نیکبخت همینجا خوابیده که دست به دامن مسعود حسینی شده .ضمنا اقای موسوی بسیار عالی و دقیق مطالب رو جمع کرده .و مطمین باشین کارای حسینی و هدایتخواه فقط به نفع زارع و حاج دهراب پور میباشند .
Iran, Islamic Republic of
جناب موسوی هر چند زیبا و نیک نوشته ای اما بانفوذترین و موثرترین اصولگرا حاج دهراب پور میباشند .
ده برافتاب
Iran, Islamic Republic of
حاج دهراب پور سال ۷۴ مسعود حسبنی رو شناخت .سما ها حالا فهمیدن که ایشون کیه
فرشید
United States
جناب آقای محمد موسوی که البته از این اسم و فامیلی چنین استنباط میشود که مستعار است و شما آنقدر جسارت ندارید که مشخصات واقعی خودتون رو بنویسید با این پیشگفت خداوکیلی از ...... قول چه وعده و وعید خیالی و سرخرمنی گرفتی تا این مطالب آبکی و بی اساس و واهی رو قلم بزنی خرامینی که شاید توانمندی هایش در حد مدیریت یک واحد جزء در گوشه پرت یک اداره هم نباشد از طرفی شما در مورد دکتر نیکبخت چه میدانید؟؟؟ دکتر نیکبخت از هر حیث استاد مسلم و بی چون و چرای همه این گزینه های دست چندم هست. توان علمی بی نظیر، شجاعت، بی باکی و جسارت مثال زدنی، بی نیازی مطلق به مال و ثروت و امورات دنیوی ، اشتهار ملی و... لازم به ذکر است بزرگانی چون حاج حسینی و استاد هدایت خواه افرادی اهل نارو زدن و عوامفریبی و بازی های سخیف سیاسی نیستند در پایان متذکر میشوم از خدا بترسید و بس
Iran, Islamic Republic of
نویسنده مقاله یا دکتر نیکبخت را نمی شناسد یا خیلی .. است چطور یک استاد دانشگاه توان سخنرانی ندارد
Iran, Islamic Republic of
مسعود حسینی پشت پرده اکثر اتفاقات ناخوشایند اصولگرایان بوده است و دلخوری ها از او بسیار است و حتی در بین دوستان خود نیز جایگاه قبلی را ندارد
حالا باید به «زارعی» و «دهراب‌پور» حق داد که خود را از این گروه جدا کرده اند و حالا باید باور کرد حرف هایی که در مود خودخواهی بعضی ها در این جریان در گذشته می‌گفتند و می‌گویند.
رضایی
Iran, Islamic Republic of
بهترین گزینه دکتر مسعودی می تواند باشد
مهران پور
Iran, Islamic Republic of
قدرت رای اوری دکتر مسعودی فوق العاده است
خخخخ
Iran, Islamic Republic of
باید یه انتخابات سوری در منطقه دشتروم انجام. داد ببینیم نیکبخت چند مرده حلاجه اینقدر نیکبخت بنده خدارو علم نکید ۲۰۰رای بیشتر نمیاره
جوابیه به فرشید:لطفا همه بخوانید
Iran, Islamic Republic of
عزیز دلم با تمام احترامی ک برای آقای نیکبخت وجود داره باید خدمتت عرض کنم اونکه ضغیف بود در دوران ریاستش همین دکتر نیکبخت بود،کسی ک دارایی حال حاضرشو مدیون دادن امتیاز داروخانه شبانه روزی ب خودشه،کسی ک حتی یک جمله نمیتونه به درستی فارسی حرف بزنه،و اگر میبینید انگلیسی حرف میزنه باید عرض کنم خدمتت ک جایی ک ماهی نباشه قورباغه سپه سالار میشه،وقتی کسی از شماها ندونید چی میگه بایدم بگید انگلیسی حرف میزنه،برید ببینید نظر یک انگلیسی دان درمورد نحوه حرف زدنش چیه
۲-دکتر خرامین به جد و معنای واقعی زنده کننده و مسیحای دانشگاه پیام نور بوده و نامش تا ابد و تا جایی ک این دانشگاه هست میدرخشه چون از جون مایه گذاشت برای استان،کسی ک یکی از شایسته ترین مدیران تاریخ استانه،،کسی ک توی استانش موند و خاک این استان رو خورد نه مثل آقای دکتر نیکبخت ک بعد از ده سال برکشته و ادعای دلسوزی برای استان رو میکنه
اونی ک خیلی پولداره و معمولا توانایی .. دکتر نیکبخته وگرنه دکتر خرامین ک بخاطر پاک بودنش از این پولها نداره بده کسی
علی
Iran, Islamic Republic of
من ۳۰ ساله که این مسائل رو میبینم و تعقیب میکنم .نیکبخت رو میدونم که رییس علوم پزشکی بوده ولی هیچ وقت ندیدم و نشنیدم که نیکبخت سیاسی و اون هم از نوع اصول گراییش باشه.البته همان زمان هم که مدیر دانشگاه بود در عجب بودم که چطور یه محیط فرهنگی و علمی رو سپردن به دست هم چو آدمی.
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1