تاریخ انتشار
شنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۱۸
کد مطلب : ۱۴۶۴۲۳

کدام هم اندیشی!؟ کدام خود باوری!؟

۷۵
۰
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
کبنا ؛بیژن مظاهریganaveh lori (48)
دور هم گرد می‌آیند. در پناه الفاظ زیبای هم اندیشی و خود باوری. بااشعار و گفتار زیبای خداوندان اخلاق و عرفان در و دیوار محفل را رنگ ولعاب داده‌اند. و به خلاف آمد عادتشات زلف اصول گرای شان را به زلف مدعیان اصلاح طلبی گره. زده اندو مهربانانه به دوربین لبخند می‌زنند..
اما حقیقت چیز دیگری است. جو عمومی و و پیام‌هایی که از متن جامعه و گروه‌های مختلف می‌رسد این بازیگران عرصه سیاست را به شکست زود هنگام و دگر باره‌ای آگاه کرده است.
و خشم ناشی از این آگاهی باعث می‌شود هم اندیشی و خود باوری جای خود را به توهین افترا وعقده گشایی بدهد، آنچنان نه جایی برای اندیشه بماند و نه مجالی برای خود باوری!.
راقم خود در این جلسه حضور نداشت و گرنه شنیدن گفتار میان داران اصلی این محفل کمک زیادی می‌کرد که پرتوی بیشتری بر خفایای ذهنی آنان افکند و طرح روشنی به مخاطبان این صفحه ارایه داد به هر تقدیر سخنان من ناظر به گفتار آقای بهبود گرجی یکی از سخنان گویان این محفل است که سخنان ایشان از همین رسانه انتشار یافت..
ایشان در آغاز کلامشان می‌گویند ما به دنبال راهکار‌هایی هستیم که همشهریانمان از این منجلاب فقر و محرومیت خارج شوند! فارغ از ادبیات نامناسب ایشان در توصیف محیط زندگی همشهریان شان!
بدیهی است که که جناب آقای گرجی و کثیری از بر پا گنندگان اصلی این محفل، با فقر آشنایی ندارند و اساساً فقر مقوله‌ای بیگانه برای ایشان است. تیپ شخصیتی برپا کنندگان اصلی محفل گویا این است که فقر یرای اینان مقوله‌ای صرفاً ذهنی است، پس استدعا دارم راهکار خروج از منجلاب فقر و محرومیت را به خود مردمی که به زعم شما گرفتار در آن هستند واگذارید و دایه مهربان‌تر از مادر نباشید.
طرفه‌ آنکه بعد از چندین دوره نماینده به مجلس فرستادن و بر طبل قومیت لر کوبیدن و نادیده گرفتن همشهریان عزیز ترک زبانان مان، نا‌گاه متوجه حق و حقوق تاریخی پایمال شده ایشان شده‌اند و از شایسته سالاری و استیفای حقوق همشهریان ترک زبانمان داد سخن می‌دهند.
اما بر هیچ صاحب عقلی پوشیده نیست که در ذهن آقای گرجی و سایر دوستانشان مصداق فرد شایسته خود ایشان هستند و و فریادشان نه از سر حقیقت جویی و باور قلبی به شایسته سالاری بلکه به دلیل دوری از مناصب و پاره‌ای امتیازات دیگر است و در ذهن اینان متر و معیار شایسته سالاری شخص خودشان. است و بس، پس عجیب نیست که به مشی و شیوه دکتر تاجگردون در به کار گیری افراد یورش ببرند.
افاضه فرموده‌اند که علیرغم وجود منابع متعدد، شهر ما در قعر جدول اشتغال قرار دارد و... آقای گرجی، ما نیز با شما هم سخنیم و افزون بر آن باور داریم که ده‌ها معضل اجتماعی پنهان و پیدای دیگر بر چهره شهرمان پنجه می‌کشد.
اما، اما کیست که نداند این‌ها میراث شومی است از سوء مدیریت همین آقایان، که سالیانی سال برخی متولی امری و بر مسندی بودند و برخی دیگر با صاحب مسندی سر و سری داشتندو تمامی منابع را در اختیار خود داشتندو قدم از قدم بر نداشتند و اکنون اتنظار معجزه‌ای را به مردم القاء می‌کنند.
متأسفم که همگان می‌دانند عصر معجزات به پایان رسیده است و عبور از مشکلاتی که شما و همفکرانتان برای مردمان سامان رقم زده‌اید به سال‌ها کار مداوم، مجاهدت و تدبیر نیاز دارد. راهی که دکتر تاجگردون و مردان پیرامونش تا امروز پیموده‌اند و می‌پیمایند.
گفته‌اید که در مسیر توسعه به روشن کردن چند چراغ در معابر بسنده کرده‌اند و از این حرف بی‌اساس خود استفاده ذوقی کرده‌اید که به خدمات دکتر تاجگردون حمله ور شوید، ماجرای توسعه و اقدامات مربوط به آن، قصه مفصلی است که به وقتش به آن خواهیم پرداخت اما نمی‌دانم شما و دوستانتان از خاموش کردن چراغی که در دل مردمان دیارمان می‌سوزد چه نفعی می‌برید. که این چنین مردمان را دعوت به را رفتن در تاریکی می‌کنید!!! که نصیب تاریک اندیشان جز تاریکی نیست.
به زبان طعن گفته‌اند: جناب آقای تاجگردون به چه چیزت افتخار کنیم!؟ اگر انصاف و اخلاقی در کار باشد به بیشتر وجوه شخصیتی و کار نامه عملکردی ایشان در سطح محلی و ملی می‌توان افتخار کرد و بر خود بالید در غیر این صورت به قول حضرت لسان الغیب حافظ شیرین سخن؛
وصف رخساره خورشید ز خفاش مپرس
که در این آیینه صاحب نظران حیرانند
در این وجیزه مجالی نیست تا ذکر ی از کار نامه و عمل‌کرد جناب آقای تاجگردون به میان بیاوریم برای روشن شدن گستره عملکرد و کار نامه در خشان ایشان همین بس که صاحبان سنتی مساند و موقعیت‌ها از حضور ایشان چنان برآشفته‌اند که به جای نقد و نظر صادقانه و روشن سازی افکار مخاطبان خود، راه و تهمت و افترا و اهانت را می‌پیمایند غافل از آنکه؛
چراغی را که ایزد بر فروزد
هر آنکس پف کند ریشش بسوزدIMG_0607
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
درود بر لشکر گاله زن تاجگردون که همچنان تازه نفس هستند
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
واقعاً از این مطلب و از این ادبیات لذت بردم... تفاوتها را در همین نوع ادبیات می توان دید...گرجی کجا و این کجا... درود بر آقای مظاهری و ادبیاتی که به کار بردید..
خیرخواه
Iran, Islamic Republic of
خروجی این جلسه با عنوان جلسه که مغایرت داشته (جلسه هم اندیشی و خود باوری)در این جلسه از هم اندیشی که خبری نبود و خودشان هم خودشان را باور نداشتند.
و این جلسه با متضاد معنی جلسه(خود اندیشی و دگر باوری)هم مغایرت داشته چوناز خود انیشی خبری نبود هر کس هر حرفی به زبان می رسید فوراً جاری می شد و از همدیگر را هم باور ندارند.در در ذات این مدعیان به ظاهر اصولگرایان دگر اندیشی و دگرباوری معنی ندارد .
چرا عده ای از همان روز اول این مباحث از آنها جدا شدند و مثل آنها فکر نمی کنند؟و چرا چرا هم عده ای هم که خود را اصولگرا می دانند در حین این که به ظاهربا آناه هستند ولی در باطن هنوز آنها را قبول ندارد و مخفیانه دنبال گزینه و رایزنی با گزینه های دیگری هستند؟(مثال آقایان راهی،قبادی،مرادی،و. . . )
از هیت های نظارت و اجرایی خواسته می شود در ایام تبلیغات انخاباتی جلسات مناظاره برای کاندیداها گذاشته شود تا مشخص شود هر کاندیدی چه عیاری دارد و آن موقع مردم بهتر انتخاب نمایند.
علیزاده
جناب مظاهری عزیز خودتان بهتر از ما می دانید که انحصارطلبی و ایجاد حلقه ای که سالیان سال است که خانواده تاج گردون در اطراف خود کشیده اند و جز خانواده هایی محدود و مرید که خانواده شما نیز جز همین حلقه مریدان هست دگر خانواده های این دیار محروم اجازه ورود به این حلقه نداشته و ندارند.مردم عزیز دیارم غلامرضا تاج گردون فقط به این حلقه مریدان اجازه رشد می دهد.جوانان شهرم بیکار هستند ولی اعضای این حلقه جوانی بیکار ندارند و غوطه ور در رفاه هستند و به ناحق حق این مردم مظلوم رو پایمال و به کام خودشان کردند.امروز مردم خود بهتر می دانند که چه افرادی دلسوز هستند نه شما دوست عزیز که غلام حلقه به گوش اربابانتان هستید.والسلام
باوی
Iran, Islamic Republic of
بدبختی جامعه ما از جایی شروع شده که امثال گرجی..مظاهری.علیزاده..قاضی فر شدن مردهای سیاسی گچساران..باشت
Iran, Islamic Republic of
احسنت
باشت
Iran, Islamic Republic of
ازنظر ما مردم گچساران وباشت امثال گرجی عددی نیستند که شما وقت خود را برای جواب دادن به آنها صرف نمایید برای روشن شدن موضوع همایشها را مقایسه نمایید
Iran, Islamic Republic of
احسن بر این ادبیات زیبا و جالب
علي
Iran, Islamic Republic of
لطفا در یکی از همین جلسات برای رسیدن به خو باوری از کاندید مورد نظرتان بخواهید که بدون متن
فقط ٢٠ دقیقه راجع به توسعه یا نفت یا برجام صحبت کنه
همچنین از دکتر گرجی درخواست بشه کمی راجع به خاطرات زاهدان برای دوستان توضیح بده
ممکنه به خو باوری برسند
حمید
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون نصفه های کمیسیون برجام به خودش گفت «کاش عضو نمیشدم. واقعا اطلاعات سیاسی ندارم...»
تقی پور
Iran, Islamic Republic of
مریدان هر روز بیشتر میشن
همشهری
Iran, Islamic Republic of
دوست داشتم کسانی که نظر مخالف آ قای مظاهری می دهند اول چند باری مطالب راخوب بخونند معنی بعضی کلمات روپیداکنند بعد نظر بدن درود برشما جناب مظاهری
بحیرا
Iran, Islamic Republic of
درود بر شما .جالب بود
کشاورزشوشتی
Iran, Islamic Republic of
امان از نابرادری ترک ولر وهر هم شهری که دراین دیار زندگی می کنند باید دست واحد باشند تا گره های کور بدبختی رااز چهره شهر ودیارمان برداریم با ترک ولر گفتن وایجاد تفرقه مشکلی حل نمی شود نه اقای تاجگردون به این امر تفرقه راضی است نه هیچ شخص فهمیده ای بیایید دراین روزهای نز دیک به انتخابات باتعقل ودرایت لازم گذینه برتر راانتخاب تا کاری هم برای دیارمان انجام داه باشیم
Iran, Islamic Republic of
جواب به ۹
متاسفانه شما جماعتی هستید که عاشق فارسی بدون لهجه و سخنان دهن پر کن هستند
اطرافیان نماینده و.چاپلوسان و پاچه خاران بدون هیچ گونه آزمونی استخدام شده اند و شما دلتان خوش است که آقای نماینده با فلان وزیر عکس یادگاری می اندازد
گشین
Iran, Islamic Republic of
واقعا لذت بردم از متن زیباتون.درود بر دکتر تاجگردون
علی
Iran, Islamic Republic of
درود بر نویسنده این مقال جناب مظاهری که مکنونات قلبی آقایان تشکیل دهنده این جلسه را بیان کرد . بلانسبت و دور از جون بعضی از حضار این جلسه ، افراد برگزار کننده این جلسه آدمایی مریض و عقده ای هستند که نیاز به مراجعه به روانپزشک دارند . حال میخوان گوش کنند یا نکنند ما وظیفه مان یادآوری بود .
گرگ علی
Iran, Islamic Republic of
احسنت و درود بر شما ، ورود شما را به عرصه سیاسی شهرمان خوش آمد میگوییم . انشاالله بتونیم بیشتر از وجود شما استفاده ببریم
ناظر
Iran, Islamic Republic of
در جلسه هم اندیشی در منزل آقای یوسفی تأکید زیادی بر این شده در سایت کبنا تا می توانید نسبت به کامنتهایی که به نوعی مؤید اصلاح طلبان و آقای تاجگردون باش نظر منفی بدهید تا در ذهن مردم این طور القاء شود که اصلاح طلبان و تاجگردون در بین مردم جایگاه ندارد.
می بینیم که بعد از این جلسه کامنتهای منفی در این سایت زیاد شده .
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
من دکترگرجی رادوست دارم وطرفدارتاجگردون نیستم ولی گاهی وقتاانسان وجدانش معذب میشه ونمینتونه چیزی نگه دکترگرجی بیادست بردارگذشتت روزیرورومیکنن انوقت خیلی اذیت میشی ای کاش همه درخدمتی که بهمون واگذار میشدصادق بودیم شماهم کلنیک ترک اعتیادت. را صادقانه اداره کن
ها
Iran, Islamic Republic of
پاچه خوار تاج گرده قول چی بهت داده.
نوربخش صالحی
Iran, Islamic Republic of
با سلام خدمت آقای مظاهری هم ولایتی خودم اینجانب که از نظر سیاسی در ای انتخابات مجلس مخاف هستیم خدمتتون عرض کنم که من خود در این جلسه حضور داشتم اکثر کسانی که بوند در جلسه شخصیتهای سیاسی مخالف تاج بودند و جلسه عنوانش جبهه متحد علیه نماینده رقیب بود هر کس به نوبت انتقادات خود را مطرح میکرد و حرفهایی که میگفتند حیقیت بود چرا که نماینده فعلی چه کاری برای رفع معضل بیکاری کرده چند پروژه آورده تو گچساران و باشت چه کار زیربنایی برا شهر گچساران کرده آیا تونست بافت قدیم شهر را درست کنه اگه خدای ناکرده یک زلزله شش ریشتری به بالا بیاد چند نفر تو محله لبنان کیامرثی و سارات و رادک و ... کشته یه زخمی میشه بدون خسارات مادی مردم از این مشکلات درد داشتن با اینکه اقای تاجگردون مجلس و دولت باهاش هماهنگ بود و رییس کمسیون برنامه و بودجه و تلفیق بود چه کرد حق را بگو چرا وزیران تاکنون به حوزه نیومدن و حالا که نزدیک انتخاباته میان چرا رییس جوهور را تاکنون نتونسته بیاره به حوزه محروم خود و انتقادات فراوان دیگر که اگه بخواهم همه را بگویم مثنوی هفت من کاغذ میشه
؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
حتما جلسه بی محتوایی بوده که خود بانی جلسه اومده داره خودشو از برادران اصولگرا جدا میکنه با نوشته که تو سایت منتشر کرده.جلسه که گردانندش علیزاده و رحمانی و مهمتر از همه یوسفی باشه معلومه عاقبتی جز شکست نداره زنده باد غلام تاجگردون
برآفتابی شامبراکان
Iran, Islamic Republic of
آقای گرجی یک فرد ضد انقلاب هست
ناصر
Iran, Islamic Republic of
احسنت از آن دست نوشته هایی ک بسیار بای، اما نیست،صاف،صادقانه،بدون حرمت شکنی،وادار حق مطلب،زنده باشی مرد
بچه ی گناوه
Iran, Islamic Republic of
یکی از افتخارات روستای زیبای گناوه
خیر آباد جلیل
Iran, Islamic Republic of
جناب مظاهری اگر کار شخصی برای شما انجام نداد آیا باز هم دفاع میکنید؟
بقران نمیکنید...
حالا از تاجگردون دفاع کن که با فقر آشنایی دارد نه از فولادی.
ایشا هم حالیتون ایابو..
انجیرسیاه
Iran, Islamic Republic of
گچساران پنج هزار پرسنل نفت داره که فولادی هم مث بقیه یه کارمند شرکت نفت بود از آنجایی که تو دولت احمدی نژاد حتی علی آبادی هم یه مدت شد وزیر نفت و رفت تو اجلاس اپک و نمیدونست نفت به انگلیسی چی میشه و حسابی گندش اومد بالا...پس جای تعجبی نداره که فرد بیسوادی مث فولادی بشه مدیرعامل شرکت نفت گچساران....تازه از بس کارنابلد بود سر دو ماهه تو همون دولت اصولگرا با خفت و خواری انداختنش بیرون و بعدش هم همگان دیدید که چه دروغی به سید قدرت نسبت داد که این آقا میخواست نفت رو ببره یاسوج....در هر صورت رای به فولادی رای به بدبختی دیارمان و فرزندانما است
انجیرسیاه
Iran, Islamic Republic of
بعضیا مدام میگن بیکاری انگار به جز گچساران هیچ جا مشکل بیکاری نیست و تازه این بیکاری هم از زمان تاجگردون شروع شده....بیسوادها بیکاری ربطش به دولته نه مجلس....دولت پاکدست خاتمی بود که سالی یک میلیون شغل ایجاد میکرد که متاسفانه در آن هشت سال تاریک دولت نهم و دهم سالانه سیصد هزار شغل و اونم فقط برا نورچشمی های اصولگرا
گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
معلومه کارشون خوب دق من دلت کرده ک ایطو ایکنی
بعدشم ک دم از فقر و محرومیت ایزنی لابد خانواده تریلیاردر اقای نماینده ایترن فقر مردم درک کنن؟؟
الکی ختونه خسته نکنید هر اسبی بالاخره ی روز سوارشه پیاد ایکنه...
باوي
United Kingdom
جمع کن این ادبیات و این متن رو خودتو مسخره کردی بابا
بهنام
Iran, Islamic Republic of
خوش اومدی دکتر بیژن مظاهری، انشاءالله ک افتخار داشته باشیم ک بهره مند باشیم از تراوشات ذهنی شما
مسعودی
Iran, Islamic Republic of
حتما اقای تاجگردون با فقر دست و پنجه نرم کرده و اهمیت فقر و فقیری را چون لمس کرده می داند؟و این عفریت بد اندیش را با همت قلم به مزدان شرش را از سر مردم می تاراند؟؟؟سراسر وجیزه شما چاپلوسی بود وبه انتظار نشستن برای گرفتن خلعت ؟؟؟؟
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
احسنت برشما مظاهری عزیز بااین متن بسیار زیباحرف نداشت
آشنا
Asia/Pacific Region
یه مطلب جالب در مورد کامنت های که مثلا مخالفین تاجگردون در رد مقاله ها از جمله همین مقاله با شدت و خشم مشهود در کلمات تایپ شده اینه..چه قولی بهت دادن یا مرید و امثالهم...فاجعه این جماعت اینه که تو کتشون نمیره کسی بدلیل نوع تفکرش از کسی دفاع کنه...و از این جماعت هیچ بعید نییت چون خودشون فکر بدون دستمزد هم نمیکنن..البته که من همه را میشناسم جز اجر تخروی در نیاتشون الی ولله دیگر خواستی داشته باشند!!!!!!!!!!!!بندگان خدا طرف اگه در فید این خزعبلات بود که از دست افکار بیمار شما فرار نمیکرد بره وزارت خونه کار کنه..میموند تو شهر خودش..
Iran, Islamic Republic of
کاش همه ی افراد جامعه فهم و درک شمارو داشت . ولی متاسفانه ....
حقیقت
Iran, Islamic Republic of
نباید حق و انصاف رو کنار گذاشت,کدوم نماینده ای تا به امروز به اندازه ی اقای تاجگردون برای شهر کار کرده ؟؟ حالا جناب اقای x , اگر جناب دکتر کار شخصی برای شما انجام نداده دلیل نمیشه کارنامه ی درخشان ایشون رو کنار گذاشت و نادیده گرفت
طرفدار
Iran, Islamic Republic of
این حرفتونو خیلی قبول دارم{چنان برآشفته‌اند که به جای نقد و نظر صادقانه و روشن سازی افکار مخاطبان خود، راه و تهمت و افترا و اهانت را می‌پیمایند } متاسفانه راه دیگه ای ندارن واقعا مسخره است
قشقایی المیز
Iran, Islamic Republic of
یه عده ماموریت دارن هرکه مختلف تاج اقدام کرد در رسانه ها تخریب کنند
حاج علی یا علی
بی بی جان اباد
Iran, Islamic Republic of
ما به فولادی رای میدیم
Iran, Islamic Republic of
اگر اتش میدانست که سرانجامش خاکستر است هرگز با این همه غرور زبانه نمیکشید . اقای مظاهری
شلال دون
Iran, Islamic Republic of
فولادی جشن بنه شلال دون
علی
Iran, Islamic Republic of
عالی بود ، جای بحث نمیذاره
علی
Iran, Islamic Republic of
عالی بود ...اصلا جای بحث نداره
عسکری
Iran, Islamic Republic of
دکتر گرجی شخصی محترم و از هر ضعفی که در جامعه می بینه چشم پوشی نمی کنه و حقیقت محض رو بروز میده و با انصافه
بسیجی
Iran, Islamic Republic of
در جواب به برافتابی : وای به شما اگه به این فرد عزیز تهمت اینگونه بزنید دکتر جونشو برا نظام میده همانطور که زمان جنگ به جبهه رفت و با جبهه حق علیه باطل مبارزه کرد
دوستدار حاجی
Iran, Islamic Republic of
بیژن مظاهری یه نخبه است که سالها از این شهر ودیار دور بوده و تا بحال وارد عرصه سیاست نشده بود ولی همیشه قلب و دلش برای مردم شهر و دیارش میتپیده وحال که حضور شخص شایسته و با لیاقتی رو در عرصه سیاست دیده تصمیم گرفته با یک سری صحبت‌ها چشم و گوش بعضی افراد نادان رو باز کنه و راه رسیدن به موفقیت و پیشرفت رو با شناساندن دکتر تاجگردون بهشون نشون بده.مرسی جناب مظاهری.
لیشتری
Iran, Islamic Republic of
برادر صالحی امروز به فکر بافت فرسوده هستی که بودجه و کار هاش انجام شده و حالا بفکر مردم لبنان و محله سادات افتادی این چند سال کجا تشریف داشتید مگر دور قبل شما و دوستان شما سکاندار این شهر نبودند و به عبارتی ۳۰ اندی سال میشه گفت بفکر نبودی و حالا نقطه ضعف خودت و نقظه قوت دکتر تاجگردون را اشتباهی گرفتی و داری انتقاد میکنی برادر ما باید از شما و دوستان شما باید سوال کنیم آیا در طول این چند سال که می تاختید به فکر حل این معضل نبودید و حالا که دکتر به جد پیگیر است قد قد می کنید خدای همه ما شیعه و مسلمان هستیم نکنید دیگه بس بجای دست مرزا گفتن سنگ نزنید عقبه چندین ساله خودتون مروری بکنید بعد انتقاد از دکتر بکنید این ناصواب است الحمدالله مسدله به جد پیگیری شده و قابل حل پس لطفا نگران نباشید راحت و اسوده بخوابید تا دکتر هست گچساران غمی ندارد از اینکه بالاخره احساس مسدولیت کردید ممنون هستیم
گناوه مهد تمدن
Iran, Islamic Republic of
درود بر جناب مظاهری....بسیار جالب بود ما که استفاده کرذیم
هم خط
Iran, Islamic Republic of
جناب صالحی ی جای کار ایراد داره،بگزارکنندگان جلسه عنوان جلسه رو چیزی عنوان کردن و نوشتن، احتمالا شما جلسه دیگه ای رفته باشید، یا ضعف دید یاسواد دارید ک نوشته تریبون رو هم ندیده، بعدشم اگ دکتر تاجگردون در پی مرمت و احیای بافت فرسوده نبودن شما هرگز با کلمه بافت فرسوده آشنا نمیشد ید،ی ذره دقت کنید
گناوه
Iran, Islamic Republic of
ما که خیر آنچنانی از نمایندگان قبلی ندیدیم..فقط اومدن یه پولی جمع کنند و برن...تاجگردون به اندازه ی خودش پول داره که نیازی به پول مردم نداشته باشه...
شریک
Iran, Islamic Republic of
جناب دکتر مظاهری اگ این منسوب ب شما نمیداد هم حاضر بودید از تاجگردون دفاع کنید!؟خدا وکیلی جواب بدید، کسایی ک نوشتتونو میخونن باید بدونن از مقامتون دفاع میکنید یا از تفکر و عملکرد تاج گردون؟
روحی
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر بیژن مظاهری
Iran, Islamic Republic of
وهههههه.....خیلی خوب بود
سجاد
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر تاجگردون و سپاس از اقای مظاهری ، فوق العاده بود
هم ولایتی ها
Iran, Islamic Republic of
بهت افتخار میکنیم هم ولایتی ، باعث افتخار گناوه هستید
محمد همشهری
Iran, Islamic Republic of
درود برمظاهری اینها شکست خورده آن دیگه نمیدونن چکار کنند
محمد همشهری
Iran, Islamic Republic of
نوربخش بساط جمع چطور تاجگردون دوره قبل خوب بود
Iran, Islamic Republic of
جناب اقای دکترمظاهری واقعاعالی بود .دوست عزیزی که به نام نوربخش کامنت گذاشتی واقعاتعجب میکنم شمابااین ادبیات بسیارضعیف که فکرمیکنم میزان سوادتان درحدابتدایی ست حیف بخوای نوشته های دکترمظاهری روجواب بدی .
هم ولایتی
Iran, Islamic Republic of
نوربخش شیرمادرت چه نوشتی خوت یولابخونش بینم چی وش ایفهمی .
نیمدوری
Iran, Islamic Republic of
اگر نبود کسانی مثل مظاهری که دکترای پاچه خاری بگیرد تابرای گرفتن پستی ،از آدمها بت بسازد اینهمه مشکلات برا مردم درست نمیشد دکترجان برای پاچه خاری وقت هست تند نرو
احسان
Iran, Islamic Republic of
استاد و جناب اقای دکتر مظاهری عزیر . افاق را گردیده ام.......مهر بتان ورزیده ام .... بسیار خوبان دیده ام ............ اما تو چیزه دیگری . نگاه اغشته به عقل و اصوا انسانی برخواسته از شخصیت علمی شما و تراوشات ذهن منظم حضرت عالیست چنانچه بودن در مسیر حقیقت از چهره صاف و زلال شما فراتر رفته ودر سیطره ذهنی و تفکری شما بیداد میکند امید است با لیاقت و شایستگی مردم عزیز منطقه تجدید وضویی کنیم بر اقتدای نماز اول وقت نماینده عزیز شهرمان تاجگردون که نماز اول وقت ثواب دوچندانی دارد. التماس دعا
انصاف
Iran, Islamic Republic of
اقایون مظاهری یکم چشتونو باز کنید تاجگردون ب ب شهرتون، دهتون، خانوادتون چی داده ک ایجور ازش حمایت میکنید،انصافا ندیدید نماینده قبلی با وجودی ک حمایت چندانی هم از طرف روستامون ندید ی مدیر کلی داد ب روستا،اما با ای همه حمایت شماها حتی یک قدم برای خودتان و روسناتان بر نداشته
دولت پاک
Iran, Islamic Republic of
در پاسخ ب کامنت ۲۲ خدمتتون بگم شما ک بفکر بافت فرسوده آید ک زلزله بیاد چ میشه بفکر ای باشید ک اگ زلزله بیاد چ بر سر مسکن مهر نشینان میاد ک دسپخت دولت پاک دس،و فرماندار علیزاده پاک دس ومراد شما مرادی، بدا بحال مدتی ک عده ای کم سواد ب بیراهه بردنشان
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیزم ،مثل همیشه سر راست و عالمانه حرف زدی،پاینده باشی
رامین
Iran, Islamic Republic of
حرف های دکتر بهبود را باید طلا گرفت
Iran, Islamic Republic of
پاچه خواری محترمانه وادبی!
روحی گناوه
Iran, Islamic Republic of
برا خیلی از دوستان اصلا مهم نیست چی نوشته و درچه مورد سخن گفته شده همین که میبینن درحمایت از دکتر تاجگردون نوشته شده میپرن پایین کامنت میزارن درسته که هرکس مختاره نظر بده ولی ای کاش قبل نظر دادن و افترا زدن به شخص نویسنده و بقیه یه کوچولو ازقدرت تفکرخود استفاده کنیم و بعد اون چیزی که نتیجه تفکره رو بنویسیم درآخر بسنده میکنم به همین بیت شعر دکتر مظاهری که دراخرگفتارشون آورده.... وصف رخساره خورشید زخفاش مپرس. که دراین آینه صاحب نظران حیرانند
شهاب
Iran, Islamic Republic of
طرف ادبیات سوم راهنماییو هنوز پاس نکرده اومده نظر میده..بابا متنو‌نمیفهمید چی نوشته نظر ندین..تعصب بیجا فقط...
Iran, Islamic Republic of
راست میگی ...اول برو معنی کلامتو در بیار...وقتی فهمیدی چی نوشته بیا نظر بده
جواب
Iran, Islamic Republic of
اقای به اصطلاح نیمدوری , برادر ...تو کجات میسوزه؟؟؟؟ اگر امثال اقای مظاهری تو جامعه نباشن و مردم رو هشیار نکنن , لابد احمق هایی مثل شما پاچه ی فولادی و میخارونن و جامعه رو اباد میکنن؟؟!!! یه نفر اگاه و باسواد باید جواب اینارو بده یا نه؟؟ اونوقت عامه ی مردم فک میکنن خبریه و رای میدن به فولادی...فرد سطحی نگری هستید... توقع بیشتری از شما نمیره ,کسی که میخواد یه فولادی رای بده......,واقعا حیف اقای تاجگردون که لیاقتش بیشتر از نماینده ی گچساران بودنه پای ادم هایی مثل شما بایسته
در انتظار اگاهی
Iran, Islamic Republic of
فوف العااااده ....هرچی هم بگم فایده نداره 'واقعا خوب بود. چندبار خوندمش .هربار میخوندمش دلچسب تر میشد . به دل ما که نشست . مرسی دکتر
حیف
Iran, Islamic Republic of
حیفه نظراتت تو کبنا نیوز به حدر رفت . باید توی روزنامه ای چاپ میشد همه مبخوندن.حیف شد
شهاب
Iran, Islamic Republic of
دکتر مظاهری بسیار عالی بود
معلم
Iran, Islamic Republic of
خوب میشداگه کامنتاکنترل میشدکه ناسزاگفته نشه واسم افرادرونیارن.....
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1