کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

شهردار بر علیه فرماندار؛ پاسخ قاضی فر به علیزاده

20 آذر 1394 ساعت 8:29


IMG-20151207-WA0004-e1449501167427سید عبدالکریم قاضی فر شهردار و رئیس شورای شهر سابق گچساران در مطلبی که به این پایگاه خبری ارسال کرده است در واکنش به سخنان فرماندار اسبق گچساران درباره عی مراد جعفری واکنش نشان داد؛
بسم الله الرحمن الرحیم
یأ ایهاالذین ءامنوا کونوا قومین لله شهداء بالقسط و لا یجرمنکم شنان قوم على أ لا تعدلوا اعدلوا هو أ قرب للتقوى و اتقوا الله إ ن الله خبیر بما تعملون
ای کسانیکه ایمان آورده‌اید همواره برای خدا قیام کنید واز روی عدالت گواهی دهید دشمنی با جمعیتی شما را به گناه و ترک عدالت نکشاند. عدالت کنید که به پرهیزگاری نزدیک‌تر است. واز معصیت خدا بپرهیزید که خداوند از آنچه انجام می‌دهد با خبر است. سوره مبارکه مائده. آیه شریفه ۸
جناب آقای سید اکبر علیزاده سلام علیکم
هر چند جنابعالی از اساتید قرآنی شهرستان و اینجانب به شمار می‌روید اما از باب تذکر که تذکر برای مومنان سودمند است در تفسیر آیه شریفه ۸سوره مائده می‌خوانیم که نباید کینه‌های قومی و تسویه حساب‌های شخصی مانع از اجرای عدالت شود. مبادا دشمنی‌ها باعث شود عدالت را زیر پا بگذارید.
هر چند دوست نداشتم در بازی‌های سیاسی این روزهای انتخابات در گچساران و باشت که به جای فضای رقابتی سیاسی به فضای رقابتی قومیتی تبدیل شده است با این رویه که از فضای انتخابات سیاسی به فضای انتخابات قومی در آمده است ورود کنم اما مصاحبه اخیر شما که این روز‌ها در فضای مجازی از گروهی به گروه دیگری ارسال می‌شود مرا به عنوان کسی که در مکتب اصولگرایی تربیت شده‌ام و خود را از شاگردان مکتب بزرگانی چون مرحوم نبی‌زاده و حاج علیمراد جعفری می‌دانم بسیار تحت تاثیر قرار داد.
جناب آقای علیزاده بر اساس اعتقادی که به نظام و اسلام و خدا و رسولش دارم توهین به دشمنم را نیز نمی‌پسندم چه برسد به خودی آنهم شخصیتی بزرگ و وارسته چون حاج علی مراد جعفری که هیچ‌گاه در مکتبش توهین و بی‌اخلاق را رواج نداد.
در مصاحبه شما با یکی از رسانه‌ها ی محلی گفته‌اید صحبت‌های حاج علیمراد جعفری نماینده اسبق گچساران و باشت و برادر دوشهید والا مقام انقلاب اسلامی و مردی که نمونه بارز جریان اصولگرایی در منطقه جنوب به شمار می‌رود بوی تعفن می‌دهد، نمی‌دانم بر چه اساسی و مبنایی بر خود اجازه می‌دهید این چنین بر یک فرد مسلمان بتازید وتوهین کنید.
جناب آقای علیزاده به عنوان کسی که سالهاست در کنار جوانان در دانشگاه‌ها مشغول تدریس و با آن‌ها در ارتباط هستم باید به شما بگویم شما با رفتار و منشتان باعث دوری جوانان و مردم از جریان ارزشی اصولگرا می‌شوید.
جناب آقای علیزاده جریان اصولگرایی کشور و بزرگان آن در راس کشور، حاج علیمراد جعفری را به خوبی می‌شنا سند و فکر نکنم که ایشان برای مصاحبه خود باید با شما مشورت می‌کرد، چنان که شما نیز با حضور پر رنگتان در جلسات مختلف سیاسی با هیچ کس مشورت نکردید.
جناب آقای علیزاده؛ دیدگاه آقای جعفری در راستای عملکرد نماینده فعلی جناب آقای تاجگردون یک نظر شخصی بوده و قابل احترام، ضمن اینکه نمایندگان محترم در ادوار گذشته و حال با توجه به وزنه و عیار خود خدماتی را برای حوزه انتخابیه گچساران و باشت انجام داده‌اند و بی‌انصافی و دور از عدالت است که این خدمات نادیده گرفته شود.
جناب آقای علیزاده آیا حضور شما در جلسه کواکبیان بوی بهشت می‌داد یا برای توجیه خود می‌خواهید بگویید که برای دیدن مراسم‌هایشان رفته بودید تا ببینید چه می‌گویند که اگر چنین است می‌توانستید منتظر بمانید و از طریق رسانه‌های شهرستان خبر آن جلسه را دنبال کنید و اگر به عنوان برادری اصولگرا و ارزشی رفته بودید چرا در مقابل بی‌احترامی به آن دختر معصوم که در مقابل کواکبیان شعار می‌داد و به او تاختند هیچ واکنشی نشان ندادید و با آن دختر همراه نشدید وآرام و بی‌صدا سالن را ترک کردید ودر بیرون از سالن با دوستان اصلاح طلبتان عکس یادگاری گرفتید.
سید جان آیا آنروز را به همین زودی فراموش کرده‌اید.
جناب آقای علیزاده در پایان به شما توصیه می‌کنم از این بد اخلاقی‌های سیاسی در جامعه دست بردارید و اصولگرایی را از دید رهبری ببینید ونه با عینک شخصی خودتان وسخنانم را با ذکر جمله‌ای از مقام معظم رهبری به پایان می‌رسانم که بار‌ها فرموده‌اند برای اثبات خود دنبال نفی دیگران نباشید.


کد مطلب: 146230

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/note/146230/شهردار-علیه-فرماندار-پاسخ-قاضی-فر-علیزاده

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1