تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۵ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۳۶
کد مطلب : ۹۹۶۷۱

چرا معتمدین سرتنگ دنا با باقری دیدار کردند

۵
۰
کبنا ؛مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد در دیدار با ریش سفیدان و معتمدان روستای سرتنگ از توابع شهرستان دنا، اظهارکرد: ریش سفیدان و افراد معتمد و مذهبی نقش مهمی در گسترش فرهنگ مردم دارند.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج ،محمود باقری با اشاره به وجود همدلی و همزبانی دولت و مردم در استان ادامه داد: سیاسیت کاری این ادره کل در سال جدید همکاری با مردم در جهت توسعه زیر ساخت های فرهنگی و گردشگری استان است.
وی تصریح کرد: توسعه گردشگری به ویژه در کشورهای در حال توسعه می‌تواند یکی از عوامل مهم در رشد و عامل موثری برای مقابله با فقر و رکود در اقتصاد و موجب افزایش درآمد قشرهای مختلف، کاهش بیکاری و رونق اقتصادی و اجتماعی شودبنا براین همکاری شما متعمدین نقش بسزایی در جذب گردشگر روستایی دارد.
دبیر کارگروه گردشگری کهگیلویه وبویراحمد یادآورشد: شرایط جغرافیایی استان از نظر زیست محیطی سیاحتی و اقتصادی قابلیت‌های زیادی را در زمینه گردشگری دارد.
باقری بیان کرد: تلاش داریم تا در روستاهای هدف گردشگری و محور های موصلاتی استان که ظرفیت بالایی برای جذب گردشگر دارند زیرساختی های گردشگری را که شامل تامین آب آشامیدنی، سفره خانه و رستوران سنتی، ایجاد فضای سبز، ایجاد اردوگاه‌های اقامتی، برق ، مرحله به مرحله با همکاری سرمایه‌گذاران بخش خصوصی اجرایی کنیم.
عضو شواری فرهنگ عمومی استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: یک جنبه مهم برنامه‌ریزی که میتواند در توسعه گردشگری استان کمک کند شرکت دادن عامه مردم در فرآیند برنامه‌ریزی و تصمیم‌گیری است.
باقری افزود: سعی داریم با برنامه‌ریزی برای ساکنان یک ناحیه (یعنی مالکان اصلی منابع گردشگری آن ناحیه) به آنها فرصت داده شود تا در فرآیند برنامه‌ریزی توسعه آتی گردشگری منطقه شرکت کنند و دیدگاهشان را در مورد نحوه توزیع منافع حاصل و نوع جامعه‌ای که در آینده می‌خواهند در آن زندگی کنند، اظهار نمایند.
وی ابراز داشت: اگر چه درگیر کردن مردم در فرآیند برنامه‌ریزی، مستلزم تخصیص زمان بیشتری برای فرآیند برنامه‌ریزی است اما از آنجا که چنین صرف وقتی تضمین کننده حضور، حمایت و پشتیبانی ساکنان محلی، از برنامه‌ریزی تنظیم شده و مشارکت سرمایه آنان در طرح‏‌های توسعه است از هر نظر قابل توجیه خواهد بود و جز سیاست های کاری ما در میراث فرهنگی،صنایع دستی وگردشگری است.
IMG_3576
IMG_3573
IMG_3573
IMG_3583
IMG_3571
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
سرتنگ توت نده بنویسید . سرتنگ دنا دیگه چیه؟ تصحیح بفرما
اگاه
Iran, Islamic Republic of
واقعا ادم ..هستی چرا جلوی ادمهای س.پا گذاشته ای
ضرو
Iran, Islamic Republic of
این که پرسیدن نداره همه میدونن از طرف کی و برای چی؟
pp
Iran, Islamic Republic of
نه درباره اتخابات ونه .............. هدف زیارت . اگه باور ندارید ادم عاقلی هستید////
علي
Iran, Islamic Republic of
برای مدیریت سایت کبنا متاسفم که اجازه میدهند که کلمات رکیکی که دیگران بر علیه باقری یا هر کس دیگری کامنت میذارند را درج کنند مگر اینکه خودشان از این عمل راضی باشند که سانسورش نمیکنند،
سرنوشت ترامپ

سرنوشت ترامپ

حتی اگر ترامپ و میلیون‌ها طرفدار وی در برهه کنونی نخواهند بپذیرند، با این حال باید بدانند ...
( تصاویر) جشن پیروزی هواداران بایدن /  پیام بایدن پس از پیروزی

( تصاویر) جشن پیروزی هواداران بایدن / پیام بایدن پس از پیروزی

نامزد حزب دموکرات که اغلب رسانه‌های آمریکایی پیروزی وی در انتخابات روز سه‌شنبه را اعلام ...
چرا اکثر حاکمان سیاسی دنیا از رفتن ترامپ خوشحال هستند؟

چرا اکثر حاکمان سیاسی دنیا از رفتن ترامپ خوشحال هستند؟

در نظم نوین جهانی سلسله معاهدات قوانینی به شکل دوطرفه، اقلیم جغرافیایی و منطقه‌ای و اجماع ...
1