کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

دیدار مدیران فرهنگی با خانواده شهید هنرمند

24 فروردين 1394 ساعت 17:32



honar 

به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی جمعی از مدیران فرهنگی و هنرمندان کهگیلویه و بویراحمد با خانواده شهید محمدرضا جهان نژادیان دیدار کردند.
به گزارش کبنانیوز از یاسوج، این دیدار ظهر دوشنبه با حضور معاون سیاسی و امنیتی استاندار استان، رئیس حوزه هنری، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، مشاور ایثارگران استاندار و معاون فرهنگی بنیاد شهید استان برگزار شد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار استان در این دیدار گفت: دیدار با خانواده شهدا توفیقی برای مسئولین است و به آنها انگیزه خدمت بیشتر می دهد.

فتاح محمدی با گرامیداشت یاد شهید جهان نژادیان افزود: شهدا چراغ راهی برای جامعه هستند تا درمسیر تحقق آرمانهای انقلاب حرکت کند.

وی همچنین بیان داشت: تجلیل و سرکشی از خانواده شهدا وظیفه همه مسئولین است و این دیدارها برکات بسیار زیادی برای آنان به همراه دارد.

رئیس حوزه هنری با تبریک هفته هنر انقلاب، هدف از این دیدار را پاسداشت یاد شهید هنرمند زنده یاد جهان نژادیان عنوان کرد و گفت: در هر برنامه ای یاد نکردن از شهدا گناهی نابخشودنی است و حفظ یاد و نام شهدا وظیفه همه ماست.

علی هوشمند اظهار داشت: آن شهید اگرچه خوشنویسی زبردست و توانا بود اما مهمترین هنرش شهادت در راه حق بود.

وی با اشاره به روز مادر از صبر و مقاومت مادران شهدا به خصوص مادر شهید جهان نژادیان تجلیل کرد.

در این مراسم رضا دهبانی پور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی  استان و از همرزمان آن شهید بزرگوار به بیان خاطراتی از ایشان پرداخت.

شهید محمد رضا جهان نژادیان هنرمند خوشنویس و از شهدای شهرستان بهمئی، در اردیبهشت ۱۳۶۶ در بانه به فیض عظیم شهادت نائل شد.



کد مطلب: 99530

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/99530/دیدار-مدیران-فرهنگی-خانواده-شهید-هنرمند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1