کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

خادمی: از عملکرد قربانی رضایت کامل دارم

23 فروردين 1394 ساعت 10:03


استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: عملکرد کتابخانه‌های عمومی کهگیلویه و بویراحمد در جذب مشارکت‌های مردمی و خیرین سال ۹۳ رضایت بخش بود.ketab
به گزارش کبنانیوز از یاسوج، موسی خادمی ظهر امروز در دیدار با مدیرکل و جمعی از کارشناسان‌ اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی کهگیلویه و بویراحمد با تبریک روز زن و میلاد حضرت فاطمه زهرا(س)، اظهار کرد: کتاب مهمترین ابزار توسعه فرهنگ است که بارها علما و رهبر معظم انقلاب بر توسعه ابعاد مختلف فرهنگ و ترویج کتاب و کتابخوانی تاکید داشته‌اند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه اقدامات اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان رضایت بخش و نتیجه تلاش‌های بی‌وقفه مدیرکل کتابخانه‌های عمومی است، بیان کرد: تعاملات بیرون سازمانی مدیران، ارتباط با خیرین و جذب اعتبارات از مرکز بخشی از وظایف مدیران دستگاه‌های دولتی است که مدیرکل کتابخانه‌های عمومی در این زمینه‌ها موفق عمل کرده است.
کتابخانه‌های عمومی در جذب مشارکت‌های مردمی و خیرین موفق بوده است
وی با اشاره به تجهیز کتابخانه‌های روستایی شهرستان بویراحمد و گچساران توس بنیاد علمی آموزشی قلم‌چی در کتابخانه‌های عمومی، افزود: جذب اعتبار دو میلیارد ریالی برای تجهیز ۶ کتابخانه روستایی شهرستان و گچساران و پنج میلیارد ریال برای تجهیز پروژه کتابخانه عمومی دهدشت از بنیاد علمی آموزشی قلم‌چی اقدام در خور تقدیر و رضایت‌بخش است و خانم قربانی در جذب مشارکت‌های مردمی و خیرین موفق بوده است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه از عملکرد کتابخانه‌های عمومی کهگیلویه و بویراحمد رضایت کامل دارم، اظهار داشت: امسال از سوی مقام معظم رهبری به نام سال «ملت و دولت، همدلی و همزبانی» نامگذاری شده است که انتظار می‌رود مجموعه کتابداران کهگیلویه و بویراحمد با همکاری و تعامل در راستای ارائه خدمات بیشتر گام بردارند.
زینب قربانی مدیرکل کتابخانه‌های عمومی کهگیلویه و بویراحمد در این دیدار با تشکر از استاندار کهگیلویه و بویراحمد و معاونین وی، اظهار داشت: نگاه فرهنگی و حمایت‌های استاندار کهگیلویه و بویراحمد و معاونین وی سبب دلگرمی و ایجاد انگیزه بالای در بین کتابداران شد.
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه همکاری مدیران دستگاه‌های با کتابخانه‌های عمومی بی‌سابقه بوده است، افزود: امید می‌رود که همکاری و همیاری‌ دستگاه‌های مختلف اجرائی با نهاد کتابخانه‌های عمومی در سال جدید بیش از پیش تداوم پیدا کند تا از این منظر شاهد رشد توسعه فرهنگی و ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در استان باشیم.
قربانی با تشکر از دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و امام جمعه سراسر استان کهگیلویه و بویراحمد، تصریح کرد: استاندار کهگیلویه و بویراحمد، شهرداران و سایر مسئولین با کتابخانه‌های عمومی کهگیلویه و بویراحمد همکاری خوبی داشتند و در این راستا از آقای خادمی رئیس انجمن کتابخانه های عمومی استان کمال سپاسگزاری را دارم.
کتابخانه‌های عمومی استان در دوران طلایی خود به سر می‌برند
وی با اشاره به اینکه کتابخانه‌های عمومی استان کهگیلویه و بویراحمد در دوران طلایی خود به سر می‌برند، افزود: رهنمودهای نماینده محترم ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد، ائمه جمعه، همکاری و حمایت نمایندگان مجلس شورای اسلامی، استاندار کهگیلویه و بویراحمد، فرمانداران، بخشداران و اعضای انجمن‌ها شاهد این مدعا است.
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی کهگیلویه و بویراحمد همچنین از دبیرکل و معاونین نهاد کتابخانه‌های عمومی قدردانی کرد و گفت:تغییرات بسیار خوبی که در نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور بوجود آمده است باعث و رضایت‌مندی بالایی در بین کتابداران به خصوص در استان کهگیلویه و بویراحمد شده است.
قربانی ادامه داد: اقدامات نهاد کتابخانه‌های عمومی در راستای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری است و امیدوارم با افزایش تعامل و ارتباط موثر بین کتابداران در جهت ارتقای خدمات‌رسانی به اعضاء، بتوانیم بخشی از وظایف خود را به نحو احسن انجام دهیم.
وی گفت: بیش از ۱۷۰ جلسه در سال ۹۳ با مسئولان در جهت برقراری تعامل و ارتباط میان کتابخانه‌های عمومی و سایر نهادها برگزار شده که امیدواریم این تعاملات بتواند نقشی مهم در ارتقای فعالیت ها و خدمات فرهنگی در سطح جامعه داشته باشد.
قربانی در بخش دیگری از سخنان خود با ارائه عملکرد کتابخانه‌های عمومی در سال ۹۳ اطهار کرد: آمارها نشان می‌دهد عملکرد کتابخانه‌های عمومی رشد بسیار چشمگیری نسبت به سال‌های گذشته داشته است و این علاقه مردم و مسئولین به کتاب و کتابخوانی را نشان می‌دهد.
وی با اشاره به رشد ۱۰۰ درصدی در بحث جذب اعتبارات نقدی و غیرنقدی از سوی خیرین گفت: با برنامه‌های که برای سال جدید در پیش‌رو داریم امیدوارم خیرین بیشتری جذب کتابخانه‌های عمومی شوند.


کد مطلب: 99199

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/99199/خادمی-عملکرد-قربانی-رضایت-کامل-دارم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1