تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۰۹
کد مطلب : ۹۸۴۴۶

خادمی: کمالوندی کارهای خوبی انجام داد/ دهبانی با کار فرهنگی آشنایی دارد

۰
کبنا ؛استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه سال گذشته کارهای خوبی در حوزه فرهنگی صورت گرفت، اظهار داشت: جهت رفع مشکلات حوزه فرهنگی به خصوص فرهنگ و ارشاد اسلامی تلاش جهادی لازم است.
سید موسی خادمی عصر امروز در دیدار مدیرکل و کارکنان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ضمن تبریک سال نو، گفت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سال گذشته با مدیریت امین کمالوندی کارهای خوبی در حوزه فرهنگ و هنری انجام داد.
وی ضمن تشکر از دکتر دهبانی پور، مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی، افزود: ایشان فردی متعهد، شاداب  و آشنایی خوبی با کار فرهنگی دارند.
وی با بیان اینکه سال گذشته حوزه فرهنگی محدودیت هایی در حوزه مالی داشت، عنوان کرد: علی رغم محدودیت های مالی در این حوزه شاهد برگزاری برنامه های خوب فرهنگی و هنری  در استان بودیم.
مسئول ارشد اجرایی استان کهگیلویه و بویراحمد آغاز سال جدید را همراه با خبرهای خوش دانست و بیان داشت: امیدواریم در حوزه فرهنگی نیز شاهد موفقیت هایی باشیم.
خادمی با بیان اینکه حوزه فرهنگی مشکلات خاص خود را دارد، اظهار امیدواری کرد: بتوان بخشی از دین مردم که جزو وظایف دستگاه های فرهنگی است را رفع کرد.
وی با اشاره به اینکه با تلاش جهادی می توان جهت رفع مشکلات حوزه فرهنگی به خصوص فرهنگ و ارشاد اسلامی انجام داد، اظهار داشت: در حوزه کارهای فرهنگی به خصوص کارهای عمرانی جهت رفع این کارها فعالیت هایی صورت گرفته است.
وی با بیان اینکه سال گذشته قول هایی به هنرمندان استان داده است، اذعان کرد: امیدوارم با تامین منابع شاهد عمل به تعهدات داده شده به هنرمندان باشیم.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: آمادگی دیدار با هنرمندان جهت شنیدن مسائل و مشکلات و در حد امکان رفع آنها را اعلام کرد.
حوزه فرهنگی شالوده همه فعالیت های جامعه/نیازمند مساعت استانداری هستیم
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه حوزه فرهنگی شالوده همه کارها و فعالیت های جامعه است، گفت: کارهای فرهنگی نیازمند هزینه های زیادی است که مساعدت های استانداری را می طلبد.
رضا دهبانی‌پور در دیدار با استاندار استان ضمن تبریک سال نو، گفت: تیم هسته ای کشورمان در ابتدای سال موفقیت های خوبی به دست آورد که جای تقدیر و تشکر دارد و باید این دستاورد را تبریک گفت.
وی افزود: هدف جلسه عمل به سنتی حسنه و دید و بازدیدهایی است که بتوان از توصیه هایی مسئول ارشد استانی جهت پیشبرد برنامه های فرهنگ و ارشاد استفاده کرد.
وی با بیان اینکه استاندار فرهنگ و فضای فرهنگی را به درستی می شناسد، خواستار حمایت های مادی و معنوی در ابعاد مختلف فرهنگی شد.
این مسئول فرهنگی و هنری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه حوزه فرهنگی شالوده همه کارها و فعالیت های جامعه است، بیان داشت: کارهای فرهنگی نیازمند هزینه های زیادی است که در این زمینه مساعدت های استانداری را می طلبد.
دهبانی پور عنوان کرد: مجموعه همکاران ما در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی باید پاسخگوی ۱۰۰ درصدی مسایل فرهنگی باشند که از نظر مالی در مضیقه قرار داریم.
وی با بیان اینکه کمبودها و مسائل مالی را به خوبی درک می کند، اذعان داشت: مجتمع های فرهنگی و هنری گچساران و سی سخت با کمک های مالی ۲۰ درصدی راه اندازی می شوند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه مسئولان کشوری از تالار مرکزی یاسوج بازدیدهایی داشتند، ابراز داشت: این طرح از طرف استاندار در اولویت ساخت و ساز قرار گرفت.
دهبانی پور یکی از خواسته های هنرمندان در سال گذشته را خانه فرهنگ دانست و افزود: این کار در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی پیگیری شده و در استان نیز با همکاری میراث فرهنگی و گردشگری، شهرداری و استانداری در حال پیگیری است.
وی پیگیری بحث دانشگاه فرهنگ و هنر در استان را یکی دیگر از خواسته ها و دغدغه های هنرمندان استان دانست و افزود: راه اندازی این دانشگاه به عنوان دغدغه هنرمندان ضروری است.
این مسئول فرهنگی و هنری کهگیلویه و بویراحمد خواستار همکاری استاندار جهت راه اندازی خانه فرهنگ، دانشگاه فرهنگ و هنر و همچنین جلسه ای با حضور هنرمندان استان جهت حل مشکلات آنان شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

جدال‌ بي‌فايده بر سر مذاكره

جدال‌ بي‌فايده بر سر مذاكره

با رفتن ترامپ و جايگزين شدن بايدن اين فرصت در اختيار ماست تا نتيجه سي ماه زحمت و رنج ...
واکنش حقوقدانان به اظهارات جلیلی درباره برجام

واکنش حقوقدانان به اظهارات جلیلی درباره برجام

مذاکره کننده سابق هسته ای در دوره ریاست جمهوری محمود احمدی نژاد در یکی از این پیام های ...
رضا ضراب در خانه امن اف‌بی‌آی | مافیای کاسبان تحریم با شیپور هم شناسایی نمی‌شوند

رضا ضراب در خانه امن اف‌بی‌آی | مافیای کاسبان تحریم با شیپور هم شناسایی نمی‌شوند

غلامحسین دوانی معتقد است: در ایران با وجود تصویب قانون سوت‌زنی اما هنوز عدم اعتماد افراد ...
1