کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

چرا ائمه جمعه در جلسات کهگیلویه شرکت نمی‌کنند؟

17 آذر 1393 ساعت 21:50


معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد ائمه جمعه را قطب تصمیم‌ساز در حوزه‌های مختلف خواند و گفت: حضور ائمه جمعه کهگیلویه در جلسات و همراهی دولت یک ضرورت است.
فتاح محمدی در جمع خبرنگاران دهدشت در پاسخ به سؤالی مبنی بر علت عدم حضور ائمه جمعه شهرستان کهگیلویه در جلسات شورای اداری و دیگر مراسمات، اظهار کرد: چیزی که مورد توجه دولت است تعامل با همه نهادها، ارگان‌ها و دستگاه‌هاست و ائمه جمعه و جماعات به عنوان مرکز مورد توجه ما هستند.
معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد ائمه جمعه را قطب تصمیم سازی و مرجع تأثیرگذار در برنامه‌های مختلف از جمله حوزه فرهنگی خواند و گفت: نشست‌هایی با این بزرگواران انجام شده و برگزار خواهد شد و امیدواریم با تعامل و تلاش‌هایی که صورت می‌گیرد بتوانیم با همراهی آنان جامعه را در برابر تهدیداتی که دشمنان انقلاب متوجه نظام کرده‌اند مصون داریم.
محمدی مبانی و مشترکات در نظام مقدس جمهوری اسلامی و تأکیدات رهبر معظم انقلاب در همراهی و تعامل با دولت و تقویت و پیشرفت نظام را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: همه باید تلاش کنیم و مجاهدت داشته باشیم که با عزم ملی و مدیریت جهادی و با همفکری و هم‌اندیشی بتوانیم بستر را برای وحدت بیشتر فراهم کنیم.
معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد آیه شریفه « وَاعْتَصِمُواْ بِحَبْلِ اللّهِ جَمِیعًا وَلاَ تَفَرَّقُواْ...» را مصداق بارز رهنمود به وحدت و پرهیز از تفرقه دانست و افزود: خداوند متعال بهترین راهکار را در کتاب گهربار آورده و امر به وحدت و سعی از تفرقه دارد.
محمدی با تأکید بر اینکه برای خدمت به مردم نباید بهانه آورد و راهی جز تعامل و همکاری وجود ندارد، خاطرنشان کرد: اگر اختلافی وجود داشته باشد از مجرای قانونی رفع می‌شود.
برپایه این گزارش، ائمه جمعه شهرهای شهرستان کهگیلویه به نظر می‌رسند با انتصاب کرامت‌الله کریمی به عنوان فرماندار کهگیلویه مخالف بودند، کریمی از نیروهای اصلاح‌طلب سیاسی شهرستان و دارای مدرک کارشناسی ارشد در علوم سیاسی و هماهنگ با دولت تدبیر و امید است. همچنین کریمی ریاست ستاد انتخاباتی حسن روحانی رئیس جمهور کشور را بر عهده داشت.
به گفته پناهی رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد ائمه جمعه سراسر استان اصولگرا هستند.
انتهای پیام/


کد مطلب: 77338

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/77338/چرا-ائمه-جمعه-جلسات-کهگیلویه-شرکت-نمی-کنند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1