کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

با صدور پیامی مشترک مطرح شد

رئیس شورای اسلامی کهگیلویه و بویراحمد روز شورا را تبریک گفت

9 ارديبهشت 1403 ساعت 0:37

رئیس شورای اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با صدور پیامی، فرارسیدن نهم اردیبهشت ماه روز شورا‌ها را به اعضای شورا‌های اسلامی سراسر استان کهگیلویه و بویراحمد را تبریک گفت.


رئیس شورای اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با صدور پیامی، فرارسیدن نهم اردیبهشت ماه روز شورا‌ها را به اعضای شورا‌های اسلامی سراسر استان کهگیلویه و بویراحمد را تبریک گفت.
به گزارش کبنا، متن پیام رئیس شورای اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد به شرح زیر است.
ما تَشاوَرَ قَومٌ إلاّ هُدُوا إلى رُشدِهِم؛
امام حسن علیه السلام: هیچ قومى با یكدیگر مشورت نكردند مگر آن كه به راه پیشرفت خود رهنمون شدند. (تحف العقول، ص ۲۳۳)
نهم اردیبهشت‌ماه در تقویم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به عنوان روز شورا‌ها نام‌گذاری شده است، بی‌شک شورا‌ها بی‌واسطه‌ترین حلقه ارتباطی مردم با حاکمیت و نماد تجلی خرد جمعی هستند، لذا این نامگذاری فرصتی است تا تلاش شبانه‌روزی اعضاء محترم شورا‌های اسلامی را گرامی بداریم.
بی‌شک تعامل، همفکری و مشورت از مسائل مهم و ارزشمند در گستره زندگی اجتماعی انسان‌ها بشمار ‌می‌روند. شورا‌ها بر آمده از خواست و اراده مردم است که در صورت ارائه کارکرد درست و قانونمند خود، می‌توانند مهم‌ترین بازوی جهش تولید و مشارکت مردم در امر سرمایه‌گذاری و تولید باشند.
اینجانب فرارسیدن نهم اردیبهشت، روز ملی شورا‌ها را به همه اعضای شورا‌های اسلامی سراسر استان تبریک گفته و‌ امیدوارم در سایه توجهات حضرت ولی‌عصر (عج) و رهنمود‌های مقام معظم رهبری (مدظله العالی) با همراهی تمامی دستگاه‌های اجرایی استان در تحقق شعار سال اهتمام جدی بورزید و با وظیفه‌شناسی، همدلی و همزبانی و وحدت رویه برای رفع مشکلات مردم تلاش مضاعفی داشته باشید.

جعفر رئیس‌زاده
رئیس شورای اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد


 


کد مطلب: 475271

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/475271/رئیس-شورای-اسلامی-کهگیلویه-بویراحمد-روز-شورا-تبریک-گفت

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1