تاریخ انتشار
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۴۵
کد مطلب : ۴۷۵۰۸۹
کبنا گزارش می‌دهد

جوابیه‌ی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌‌دستی به خبر کبنا نیوز در خصوص هزینه‌کرد اعتبار ایثار و شهادت

۷
۰
جوابیه‌ی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌‌دستی به خبر کبنا نیوز در خصوص هزینه‌کرد اعتبار ایثار و شهادت
کبنا ؛در پی انتشار خبری با تیتر «ابهام در هزینه‌کرد اعتبار ایثار و شهادت اداره‌کل گردشگری کهگیلویه و بویراحمد»، اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کهگیلویه و بویراحمد طی جوابیه‌ای به انتشار این خبر واکنش نشان داد.
به گزارش کبنا، متن جوابیه خبر «ابهام در هزینه‌کرد اعتبار ایثار و شهادت، اداره‌کل گردشگری کهگیلویه و بویراحمد» از سوی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد بدین شرح است:
مسئولین محترم پایگاه خبری کبنا نیوز
با سلام و احترام
ضمن استقبال و قدردانی از انتقاد‌های سازنده رسانه‌ها و احساس مسئولیت خبرنگاران در زمینه توسعه کهگیلویه و بویراحمد، جوابیه این اداره‌کل در خصوص درج خبر «ابهام در هزینه‌کرد اعتبار ایثار و شهادت، اداره‌کل گردشگری کهگیلویه و بویراحمد» جهت درج در صفحه اصلی آن پایگاه خبری طبق قانون مطبوعات و رسانه‌های دیجیتال به حضور ایفاد می‌گردد:
در دو سال اخیر همواره اقدامات فرهنگی در راستای توسعه فرهنگ ایثار و شهادت در دستور کار جدی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد بوده است و متناسب با سطح اعتباری این اداره‌کل، در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اقدامات خوبی صورت گرفته است.
با توجه به اینکه این پایگاه خبری اشاره‌ای به ابهامات هزینه‌کرد اعتبارات حوزه ایثار و شهادت نموده است، جهت اطلاع‌رسانی و تنویر افکار عمومی، بخشی از عملکرد این اداره‌کل در این حوزه را خدمتتان ارسال می‌کنیم:
در خصوص یک درصد اعتبار ایثار و شهادت به مبلغ ۱۳۰ میلیون تومان در سال ۱۴۰۱، عملکرد این اداره کل به شرح ذیل است:
- برگزاری یادواره شهدای اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان همراه با تجلیل از خانواده‌های محترم شهدا، جانبازان و رزمندگان دوران دفاع مقدس و کارکنان فعال در حوزه بسیج.
- برپایی سفره افطار ویژه کارکنان و خانواده‌های معزز شهیدان و ایثار‌گران این اداره‌کل.
- خرید بزرگ‌ترین پرچم جمهوری اسلامی ایران و احتزاز آن بر بام شهر یاسوج در تپه شهدای گمنام.
- برگزاری تور گردشگری ویژه جانبازان بالای ۷۰ درصد با خانواده محترم برای اولین بار در یکی از مجموعه‌های گردشگری همراه صرف شام و تجلیل بیش از ۷۰ خانواده ایثارگر در این برنامه با حضور مسئولان استانی و شهرستانی
که در یک حساب سرانگشتی حداقل دو برابر هزینه مصوب در سال ۱۴۰۱ در حوزه ایثار و شهادت توسط این اداره‌کل هزینه شده است؛ گرچه این اداره‌کل هزینه در این حوزه را سرمایه‌گذاری در راستای ترویج فرهنگ و ایثار و شهادت دانسته و همواره ترویج این فرهنگ ناب و اسلامی را وظیفه ذاتی خود می‌داند.
در بخش دیگری از خبر پایگاه خبری کبنا‌نیوز به ابهام در هزینه یک درصد اعتبار ایثار و شهادت در سال ۱۴۰۲ اشاره شده است در حالی که در سال گذشته نیز برنامه‌های فرهنگی متعددی در این حوزه اجرا شد که از آن جمله می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
تجلیل از خانواده‌های شهدا، جانبازان و رزمندگان دوران دفاع مقدس، برگزاری اردوی راهیان نور برای کارکنان این اداره‌کل برای اولین بار در سطح استان، راه‌اندازی موکب و توزیع روزانه حدود دو هزار پرس غذا در شهرستان گچساران ویژه اربعین حسینی و اسکان برخی از زائران خارجی که از کشور پاکستان آمده بودند.
همچنین این اداره‌کل این افتخار را دارد که در سال ۱۴۰۲ به‌عنوان مسئول کمیته عشایر دومین کنگره ملی شهدای استان انتخاب شده است و بزرگ‌ترین اجلاسیه شهدای عشایر توسط این اداره‌کل برگزار می‌شود.
مشارکت در برگزاری یادواره شهدای شهرستان‌ها ازجمله یادواره شهدای شهرستان بهمئی، یادواره شهدای گنجه‌ای و مشارکت در مراسم تشییع سه شهید گمنام در شهر یاسوج از دیگر برنامه‌های این اداره‌کل در سال ۱۴۰۲ بوده است که باز هم با یک حساب سرانگشتی می‌توان گفت بیش از اعتبار مصوب در حوزه ایثار و شهادت هزینه می‌شود.
این اداره‌کل افتخار دارد در دوسال گذشته تمامی برنامه‌های فرهنگی خود از جمله برگزاری جشنواره‌ها و نمایشگاه تخصصی را با همکاری سپاه فتح استان و بسیج برگزار کرده است.
ازآنجایی‌که یکی از معضلات و آسیب‌های درون سازمانی هر دستگاه اجرایی ویژه خواری است. مدیریت این اداره‌کل در دو سال گذشته در راستای توسعه عدالت بین کارکنان و استفاده مناسب از امکانات همواره ویژه خواری را در دستور کار جدی خود قرار داده است.
که گا‌هاً برخی از افراد به خاطر تأمین منافع شخصی خود اقدام به انتشار برخی از موارد خلاف واقع می‌نمایند که انتظار می‌رود رسانه‌ها نسبت به انتشار برخی از مطالب آگاه‌تر و مستندتر برخورد کنند.
در پایان از همکاران رسانه‌های استان به‌خصوص پایگاه خبری کبنا‌نیوز که در امر اطلاع‌رسانی فعالیت دارند کمال تشکر و قدردانی را داریم.
فیلم‌ها و تصاویر زیر توسط روابط عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ارسال شده است.




  
 
  
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما

شهروند
Iran, Islamic Republic of
جواب تهمتا رو کی باید بده
الان شما عذرخواهی نباید کنید؟!
درود بر شرف مدیری که به کسی سهم نمیده و زیر بار جریانات نمیره
ایثارگر
Iran, Islamic Republic of
توراقران شماسری هم به اب وفاضلاب بزنیدببینیداین دوسالی که امیدوصالحی اومده ازیک ایثارگرجانباز رزمنده خانواده شهیددیداریاحتی بایک لوح تقدیرخشک خالی هم کرده /حق بیشترمدیران نیست که برکرسی مدیریت بشینندوخانوادهای ایثارگرروبه انزوابکشن سری به اب وفاضلاب بزنیدوامارخانواده ایثارگرروبگیریدوباانهامصاحبه کنیدتاواقعیت مشخص شود
Iran, Islamic Republic of
طالبی مدیر آمارها
از آمار کم نمیاره
Iran, Islamic Republic of
امیدواریم این آمارها همچون آمار خودروهای عبوری از استان نباشه که نباید بعنوان گردشگران قلمداد بشن.
ویژه خوار ارشد
Iran, Islamic Republic of
مدیریت این اداره‌کل در دو سال گذشته در راستای توسعه عدالت بین کارکنان و استفاده مناسب از امکانات همواره در دستور کار جدی خود قرار داده است.



همین جمله سطح سواد مدیران این اداره را نشون میده
Iran, Islamic Republic of
حجم مطالب عنوان شده در رابطه با مشکلات گردشگری را ببینیم .
عملکرد آقای طالبی را دیده ایم
از فیوضات ایشون خیلی بهره برده ایم لذا خواهشمندیم محترمانه ایشون رو بردارن و بزارن یه بخش دیگه تا بقیه بخش ها هم از نعمت وجود ایشون و کارای ایشون برخوردار بشن.
Iran, Islamic Republic of
آقای طالبی عزیز ما مدیریت شما را قبول نداریم.
خواهشمندیم محترمانه بروید.
عملکرد شما را در آماردهی واقعا عالی می بینیم در میراث و گردشکری نه!
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1