تاریخ انتشار
شنبه ۱۸ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۳۹
کد مطلب : ۴۷۴۵۸۲
دَر بازدیدِ مُدیرکلِ کتابخانه هایِ اُستان از زمین اهدائی کتابخانَهِ چیتاب مَطرَح شد

محسنِ جَبّار نِژاد: برای ساخت کتابخانه عمومیِ شهرِ چیتاب منتظر دریافت و تخصیص اعتبار کلی هستیم

۲
محسنِ جَبّار نِژاد: برای ساخت کتابخانه عمومیِ شهرِ چیتاب منتظر دریافت و تخصیص اعتبار کلی هستیم
کبنا ؛به گزارشِ " کِبنا " از چیتاب محسن جبار نژاد مدیر کل کتابخانه های عمومی استان کهگیلویه و بویراحمد همراه با مدیر شهرستان بویراحمد ضمن حضور در دفتر بخشدار کبگیان از زمین اهدائی جهت ساخت کتابخانه عمومی شهر چیتاب بازدید کرد. 
ابوطالب محسنی فر بخشدار کبگیان در این دیدار ضمن تشکر از حضور میهمانان و همراهی شورای اسلامی شهردار چیتاب گفت: یادم هست زمانی که محل خدمتم در سوق بود و حتی به فرمانداری بویراحمد هم نیامده بودم نقلِ زمینِ اهدائی از طرف آقای سعادت همت آزاد، جهت ساختِ کتابخانه عمومی شهرِ چیتاب بر سر زبانها بود ولی متاسفانه بنابه هر دلایلی پروسه ساخت این سازه مهم علمی هنری در سایه رفت آمد مدیران متعدد، و نماینده وقت همچنان راکد ماند. 
محسنی فر با اشاره به مدت زمان تصدی مسئولیت در بخشداری ( ۲و نیمساله ) از پیگیریهای امام جمعه، شهردار و شورای شهر، تشکر کرد و گفت: کتابخانه که چه عرض شود، بلکه باید گفت انبار کتاب، که بعد از رفتن آقای کشاورز هنوز هم در هجم زیاد ترافیک کتاب، اینبار قفل و رها شده هست واین زیبنده یک بخش بالغ بر۲۲هزار نفری نیست.
وی از مسئولان ذیربط در خواست کرد، امسال نهایت تلاش در تخصیص جهت ساخت این پروژهٔ رها شده را انجام بدهند تا اذهان این مردم از بلاتکلیفی طولانی مدت این سازه در بیاید. 
محسنِ جَبّار نِژاد مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کهگیلویه و بویراحمد هم در این بازدید نیمروزی با اذعان به نگاهِ ویژه آن مدیریت به پروسه ساخت این پروژه نیز گفت: بنده حدود چند ماهی که تقبل مسئولیت کردم توانستم به حول قوه الهی مشکل ماده ۲۳ این پروژه را حل کنم و قطع به یقین بدانید حل این مشکل گره اصلی کد دار نمودن جهتِ ردیف تخصیص اعتبارات استانی را باز کرده است. 
وی ادامه ساخت و تکمیلِ کتابخانه عمومیِ چیتاب را منوط به وعدهٔ تخصیص اعتبار کلی دانست و افزود: با توجه به وضعیتِ موجود حاکم بر اعتبارات کشور، با تلاش دوستان با رد شدن از حل ماده ۲۳ ( که فقط پروژه های زخمی در اولویت کار قرار داده بوده ) ادامه تلکیف ساخت این پروژه ازنظر کتابخانه ها و سازمان بودجه بعد از دریافت و تخصیص اعتبار با واگذاری به سازمان مسکن شهر سازی و معرفی پیمانکار جهت ساخت تحویل داده خواهد شد.
وی تصریح کرد: انشالله به محض دریافت تخصیص اعتبارات تملک استانی و اعتبارات سفر ریاسَتِ محترم جمهوری نگاه ویژه ای به تزریق اعتبار جهت ساخت و تکمیل این مهم را خواهیم داشت.
جبار نژاد، اقدام فوری در ساماندهی نیروی جدید جهت ادامه کار در کتابخانه شهید رجائی شهر چیتاب را از اولویت خروجی سفر امروزبه چیتاب برشمرد و ادامه داد: انشالله نیروی جدید بزودی تا تعیین تکلیف نیروی ثابت در بخش از سوی سازمان کشور در کتابخانه چیتاب مستقر خواهد شد. 

٭٭٭٭٭٭٭٭٭ 
خبرنگار :اسماعیل رسام
نام شما

آدرس ايميل شما

چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

ماجرای کاظم صدیقی تمامی ندارد و رسانه‌ها هم ول کن ماجرا نیستند. متأسفانه در خصوص این ...
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
1