تاریخ انتشار
جمعه ۱۷ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۰۵
کد مطلب : ۴۷۴۵۳۲
در خطبه هایِ نماز جمعه ۱۷ فروردین ۱۴۰۳ چیتاب مطرح شد

سید فرج الله پژمان : اسرائیل علاوه بر ضربه روحی تظاهرات امروز ، منتظر پاسخ دندان شکن جمهوری اسلامی باشد و در پستو های زیر زمینی پنهان نشود

۱
سید فرج الله پژمان : اسرائیل علاوه بر ضربه روحی تظاهرات امروز ، منتظر پاسخ دندان شکن جمهوری اسلامی باشد و در پستو های زیر زمینی پنهان نشود
کبنا ؛به گزارش " کِـبنا " ازچیتاب حجت الاسلام سیدفرج الله پژمان امام جمعه کبگیان در خطبه های نماز عبادی سیاسی ۱۷ فروردین ۱۴۰۳ چیتاب ضمن توصیه به رعایت تقوای الهی و پرهیز از گناه با اشاره به مباحث مال حرام و حق الناس، گفت: در این زمانه زودگذر مراقب کسب لقمه حلال باشید. وی با اشاره به مبحث حق الناس هم گفت: حق الناس میتواند در تملک و ازبین بردن مال، جان، آبرو و حفظ اسرار یک انسان باشد.
این خطیب جمعه با ابراز نگرانی از توزیع مشروبات الکلی در بخش کبگیان و شهرچیتاب آنرا خطری مُهلِک برای نسل فعلی برشمرد و گفت: کسانیکه عوامل پخش را میدانند، ابتدا توجیه، و در صورت تمکین بی پرده معرفی کنند تا از این بدتر نشده جلویشان گرفته بِشَوَد. 
سید فرج الله پژمان ادامه داد: وَالله قسم مایَهٔ ننگ و بدبختی است، کار به جائی برسد که بچه مقطع ابتدائی ما هم مشروب بخورد، وفرد ناشر ( یا به قولی ساقی ) براحتی در مجامع عمومی بچرخد و جولانش را بدهد. 
امام جمعه چیتاب در فراز دوم ازخطبه های این هفته ضمن تشکر از حضور سبز مردم در شبهای قدر ضمن قبولی طاعات و عبادات و پذیرش توبه به درگاه ربوبیت غفلت از موضوعِ حساس حق الناس را تنها گناهی برشمرد که از حیطه بخشش خداوند خارج است. 
این خطیب جمعه روز جهانی قدس را از سیاستهای اصولی عموم مردم ایران برشمرد و گفت: عقیده مردم بر نابودی ظلم در زمان طاغوت شاهنشاهی اثبات و اعمال شد، فلذا در این زمانه نیز مشمول رژیم غاصب صهیونیستی شده و آنانکه میگویند به خیابان آمدن چه سودی دارد بدانند سلاح پنهان استیصال اسرائیل همین انزجار جهانی از آنان در روز قدسی است که امام راحل در تاریخ بشریت ثبتش کرد. 
وی ضمن تشکر از حماسه حضور مردم کبگیان در راهپیمائی روز قدس خاطرنشان کرد: شـورِ امروزِ حضورتان در این راهپیمایی علاوه بر ترس اسرائیل، موجباتِ تقویت بنیانهای امنیت کشور، حفظ دستاوردهای انقلاب، و نزدیک شدن انزوای این رژیم کودک کش به پایان عمر خبیثش شده است.
امام جمعه چیتاب با اشاره به حملهٔ اخیر اسرائیل به کنسول گری جمهوری اسلامی در سوریه، نیز گفت: اسرائیل علاوه بر ضربه روحی تظاهرات انزجار جهانی امروز منتظر پاسخ دندان شکن جمهوری اسلامی نیز باشد و در پستوهای زیر زمینش پنهان نشود و همانطور که خداوند در قرانش فرموده " إِنَّهُمْ يَرَوْنَهُ بَعِيدًا " دیری نخواهد پائید که چند برابر غلطی که در سوریه کرده اند از جمهوری اسلامی تودهنی خواهد خورد.
سید فرج الله پژمان در پایان ضمن تشکر از حماسه حضور مردم بخش کبگیان و برخی مسئولان در راهپیمائی روز جهانی قدس " چیتاب " از حضور پر رنگ نیروی انتظامی در پایگاه نماز عبادی سیاسی جمعه تقدیر و تشکر کرد. 
لازم به ذکر است فرماندهی و اعضاءِ پایگاه شهید آرمین روستای دروهان مجری و امنیت برنامه امروز نمازجمعه چیتاب را بر عهده داشتند.

٭ ٭ ٭ ٭ ٭ ٭ ٭ ٭ ٭
خَبَرنِگار : اِسماعیلِ رَسام
نام شما

آدرس ايميل شما

چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

ماجرای کاظم صدیقی تمامی ندارد و رسانه‌ها هم ول کن ماجرا نیستند. متأسفانه در خصوص این ...
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
1