کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

جزئیات حمله شبانه و تروریستی به مقر نظامی در راسک و چابهار؛

افزایش تعداد شهدای حملات تروریستی جیش‌الظلم / چند تروریست به هلاکت رسیده‌اند؟ + تصویر ۳ تروریست به هلاکت رسیده در چابهار

16 فروردين 1403 ساعت 13:38

یک منبع آگاه از افزایش تعداد شهدای حملات تروریستی جیش‌الظلم در جنوب سیستان و بلوچستان خبر داد.


یک منبع آگاه از افزایش تعداد شهدای حملات تروریستی جیش‌الظلم در جنوب سیستان و بلوچستان خبر داد.
به گزارش کبنا به نقل از همشهری آنلاین، یک منبع آگاه در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: براساس اطلاعات موجود، تاکنون ۲ مأمور فراجا، ۲ مأمور دریابانی (مرزبانی) و ۷ نیروی سپاه و بسیج مردمی در حملات تروریستی جیش‌الظلم در حوزه شهرستان‌های راسک و چابهار به شهادت رسیده‌اند.
وی ادامه داد: در ۳ عملیات تروریستی که به صورت همزمان انجام شد، تاکنون ۱۶ نفر از تروریست‌ها کشته شده‌اند که احتمال افزایش آنها به ۱۸ نفر وجود دارد.
وی اضافه کرد: از ساعت‌ها قبل، درگیری در راسک به اتمام رسیده و ساختمان دریابانی چابهار نیز در حال پاکسازی بوده، اوضاع امنیتی در چابهار و راسک به صورت عادی تداوم دارد و مشکلی وجود ندارد.
 اسامی شهیدان «محسن حسن‌نژاد»، «حسین انتظاریان» و «حسین سرسنگی» از پاسداران سپاه الغدیر استان یزد، «جواد جهان‌بیگی» از کارکنان هنگ مرزی جکیگور، «محسن حسین‌نیا» از پایگاه دریابانی چابهار، «شهید عباسعلی میر» و شهید «مسلم کریمی» از کارکنان انتظامی چابهار مشخص شده است.
تصویر ۳ تروریست به هلاکت رسیده در چابهار
تصاویر منتشرشده از دو تروریست‌ را در چابهار که به دست نیروهای نظامی و انتظامی ایران به هلاکت رسیده‌اند، ببینید.
 فرمانده نیروی زمینی سپاه از هلاکت ۱۶ تروریست تاکنون در حمله آنها به چند مقر در چابهار و راسک خبر داد.






کد مطلب: 474494

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/474494/افزایش-تعداد-شهدای-حملات-تروریستی-جیش-الظلم-چند-تروریست-هلاکت-رسیده-اند-تصویر-۳-رسیده-چابهار

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1