تاریخ انتشار
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۰۳:۰۱
کد مطلب : ۴۷۴۲۹۸
بر اساس نظرسنجی کبنانیوز؛ مردم عملکرد مدیران کهگیلویه و بویراحمد را چگونه دیده‌‌اند؟

بهترین و ضعیف‌ترین مدیران کهگیلویه و بویراحمد از دیدگاه کاربران کبنانیوز چه کسانی هستند؟ / شبرنگ و عزت‌خواه جایگاه آخر، خشایی و درخشان جایگاه اول

۳۶
۱۰
بهترین و ضعیف‌ترین مدیران کهگیلویه و بویراحمد از دیدگاه کاربران کبنانیوز چه کسانی هستند؟ + نمودار
کبنا ؛
برای دست‌یابی به عملکرد مدیران استان کهگیلویه و بویراحمد، بررسی رویداد‌های استان و عملکرد مدیران اهمیت زیادی دارد. همچنین توجه به نظر مردم و تفسیر نظرسنجی‌ها اهمیت زیادی دارد.
به گزارش کبنا نیوز، در یک نظرسنجی که هفته گذشته با شرکت 1500 نفر از مخاطبان سایت کبنا نیوز انجام گرفت، نتایجی بدست آمد که در قالب نمودار و تحلیل و تفسیر در ادامه آورده شده است. شاید این نظرسنجی آنچنان دقیق و علمی نباشد اما نزدیک به واقعیت است. بعد از این نیز نظرسنجی های دیگری در این سایت انجام می گیرد و تحلیل آن نیز منتشر می شود.
بر اساس این نظرسنجی، 66 درصد شرکت‌کنندگان در نظرسنجی اولین مدیر ضعیف در استان را نوذر شبرنگ مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی تشخیص داده‌اند، شبرنگ دومین مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد در دولت سیزدهم است، پس از عملکرد ضعیف حمید واعظی و نارضایتی مرکز، شبرنگ جایگزین او شد. این تعویض مدیریتی آنچنان سودی نداشت، و شبرنگ نتوانسته است طی یک سال اخیر حضور خود، عملکرد این اداره کل را بهبود ببخشد.
دومین مدیری که باز هم ۶۶ درصد کاربران تصورشان بر این است که عملکرد خوبی نداشته، حسنعلی عزت‌خواه مدیرکل سابق آموزش و پرورش است که در روز‌های گذشته مشمول تعویض مدیریتی شد و معاون آموزش وی، جای او را در حوزه ریاست گرفت. آموزش و پرورش به دلیل ارتباط زیادی که با آحاد مختلف جامعه دارد، زیر ذره بین نقد است و همواره آماج حملات و انتقادات قرار دارد. عزت خواه طی دوره مدیریتی خود به واسطه معاونانش قدم‌های خوبی در حوزه‌های آموزشی و ورزشی و زیرساختی برداشت، اما به دلیل اینکه آسیب‌های اجتماعی مخاطب هدف آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد طی سالیان گذشته به شدت افزایش یافته است، انتظارات از این اداره بالا است و مدیران این اداره بجای باز کردن صورت مسأله و بیان معضلات مختلف نوجوانان، فرار از مسائل و سرپوش گذاشتن را برگزیده‌اند، که این امر موجب تشدید آسیب‌های اجتماعی می‌شود. خوب یا بد، درست یا غلط، دیدیم که کاندیدا‌های انتخابات نیز در دوره تبلیغات انتخاباتی انتقاد زیادی به این نهاد وارد می‌کردند.
جهانگیر شاهینی سومین مدیری است که از سوی ۶۳ درصد کاربران به عنوان مدیری ضعیف تشخیص داده شده است. شاهینی از زمان حضور خود حواشی زیادی را به همراه داشت، او جایگزین یکی از مدیران خوب استان کهگیلویه و بویراحمد شد و همین موجب شد که مردم نیز او را در حد و اندازه این سازمان نبینند. هر چند که مردم کهگیلویه و بویراحمد بسیار مهمان‌نواز هستند، اما شاهینی به دلیل ضعف خود نتوانست از این ویژگی مردم استان کهگیلویه و بویراحمد بهره ببرد، سازمان مدیریت یکی از ادارات بسیار مهم استان است، که همیشه تبدیل به بازیچه شده، بجز ادوار کمی، همیشه مدیرانی سیاسی یا غیرسیاسی به این سازمان تحمیل شده‌اند و به مردم کهگیلویه و بویراحمد ضربه زده‌اند، حتی زمانی که تاجگردون در سازمان برنامه و بودجه نفوذ داشت، یکی از بدترین مدیران را در رأس این سازمان قرار داد که هیچ عملکرد مثبتی را از خود ارائه نکرد، بعد از شاهینی دوباره قرار است چه کسی به این سازمان تحمیل شود؟ نمی‌توان خوشبین بود که مدیر خوبی به این سازمان وارد شود.
چهارمین مدیری که از سوی ۶۳ درصد مردم ضعیف شناخته شده، عین‌الله دهقان، مدیرکل ورزش وجوانان است، با توجه به اینکه کهگیلویه و بویراحمد استانی است که از نظر زیرساخت‌های ورزشی در وضعیت نامساعدی است و استعداد‌های ورزشی استان نیز بالا است، به نظر می‌رسد نارضایتی‌ها بالا است. استعداد‌های ورزشی استان وارد تیم‌های استان‌های فارس و اصفهان می‌شوند. هیئت‌های ورزشی زیادی در زیرمجموعه این اداره قرار دارند که از کمبود امکانات انتقاد و گلایه مندند. از طرفی برخی از ورزشکاران معتقدند مدیران این اداره نسبت به هیئت‌های ورزشی تبعیض روا می‌دارند.
بعد از این ۶۰ درصد کاربران کیوان آشنا را مدیری ضعیف دانسته‌اند. شهرداری یاسوج تبدیل به گوشت قربانی شده که بعد از یک دوره مدیریتی نستهن مقدم به یکی از اعضای شورای شهر رسید. قطعاً و یقیناً مردم از پیشرفت لاک پشتی پروژه‌های زیرساختی یاسوج گلایه مندند. از طرفی سالیان زیادی است که هیچ پروژه‌ای برای ارتقای مبلمان شهری یاسوج تعریف نشده است، شهرداری نیاز به تحولی اساسی دارد. اما تا وقتی مردم طایفه‌ای و قومی رأی بدهند و افراد بی‌کارنامه و بی‌تخصص شهردار شوند، این تحول ایجاد نخواهد شد.
ریحان بهادر، مدیرعامل شرکت گاز و‌ امید صالحی، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب با ۵۶ درصد آرا، سیدعلی معتمدی‌پور رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد و سعید طالبی‌پور، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با ۵۵ درصد آراء، سید حمزه لقمانی، مدیرکل تعزیزات حکومتی با ۵۲ درصد آراء، ‌امیرتیمور موسویان، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت با ۵۰ درصد آراء طیف مدیران متوسط ضعیف را تشکیل داده‌اند.
فراموش نمی‌کنیم اتفاقات حاشیه‌ای اداره گاز و استخدام ۲۷ نفر که می‌گفتند؛ بدون ضابطه استخدام شده‌اند، و آخر این داستان مشخص نشد.
امید صالحی مدیر جایگزینی است و طی مدت فعالیت خود، ارتباط خوبی با رسانه‌ها نداشته و عملکرد او منعکس نشده است. معتمدی‌پور مدیر یکی از ادارات اقتصادی استان است که با معیشت و شرایط اقتصادی مردم سر و کار دارد و همین هم باعث می‌شود بیشتر مورد نقد قرار داشته باشد. او در توسعه و تقویت زیرساخت‌های کشاورزی گام‌های موثری برداشته است. افزایش سردخانه‌ها و تولید مرغ از اقدامات مهم جهاد کشاورزی است که مرتب در جلسات به آن اشاره می‌شود.
طالبی‌پور در دوره مدیریتی خود در برخی از جنبه‌های کاری خود عملکرد قابل قبولی داشته ولی از آنجایی که شهر‌های استان کهگیلویه و بویراحمد مستعد بحث گردشگری و صنایع دستی است، تحولی در این حوزه‌ها ایجاد نشده است.
دو رئیس دانشگاه‌های استان بهادر کرمی، رئیس دانشگاه یاسوج و سعید جاودان‌سیرت، رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد پشت سر هم قرار گرفته و جایگاه متوسط رو به خوب را به خود اختصاص داده‌اند. به ترتیب ۴۸ و ۴۷ درصد ضعیف تشخیص داده شده‌اند.
آرش مصلح، مدیرعامل آب منطقه‌ای جایگاه سوم را به خود اختصاص داده است که اهداف آب منطقه‌ای را تاکنون خوب دنبال کرده است، و با وجود حساسیت‌های زیادی که افکار عمومی و رسانه‌ها روی بحث آب دارند، توانسته این حساسیت‌ها را مدیریت کند. مصلح دومین مدیرعامل منابع آب در دولت سیزدهم است و به اذعان برخی‌ها از یک مدیرعامل استانی فراتر است و در حد معاون وزیر می‌تواند خود را نشان دهد.
مدیر دیگری که از سوی کاربران، کمتر ضعیف شناخته شده و جایگاه دوم را به خود اختصاص داده، ‌امین درخشان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد است، با وجود انتقاداتی که با او در حوزه اجرایی وارد است و او باید در این راه راهکار دیگری پیدا کند و عمق بیشتری باید به مسائل فرهنگی دهد؛ ولی بدون شک یکی از بهترین مدیرانی است که این اداره کل به خود دیده است و طی دو سال گذشته او توانسته این اداره کل را احیا کند و به وضعیت بهتری برساند.
سالار خشایی، مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی جایگاه اول را به خود اختصاص داده است و کاربران نسبت به او نظر بهتری نسبت به دیگران داشته‌اند. خشایی طی مدت مدیریتی خود ارتباط خوبی با مردم و رسانه‌ها داشته و در مواقع بحران توانسته است مدیریت خوبی از خود نشان دهد.
افکار عمومی همیشه بهترین قضاوت و نظرات دقیقی را ارائه می‌کنند و نمی‌توان به سادگی از کنار نظرسنجی‌هایی گذشت که دقت نظر بالاتری را ارائه کرده‌اند.
در این نظرسنجی همه مدیران استان کهگیلویه و بویراحمد درنظر گرفته نشدند؛ اما مدیران ارشد استان و وزرا از همین نظرسنجی نتیجه انتخاب‌های خود را می‌توانند ببینند. اینکه واقعاً کدام مدیران تاکنون نتوانسته‌اند برای مردم مفید فایده باشند، مشخص هستند.
جالب اینجا است که به نظر من، در وزارتخانه‌هایی که وزیر قوی بوده یا سازمانی که وزیری قوی حضور داشته، مدیران کل و مدیران او نیز افرادی قوی بوده‌اند، و بالعکس. یک سال و سه ماه تا پایان دوره دولت سیزدهم باقی مانده است؛ اما هنوز سهم خواهی‌ها تمام نشده است؟ چرا دولتی که ادعای زیادی درخصوص تغییر و تحول وضع معیشتی مردم داشت و ادعای عدالتطلبی داشت، نتوانست موارد مورد ادعای خود را اجرا کند و می‌بینیم که مدیران نظارتی بر پایین دستی خود ندارند و حق خوری‌هایی اتفاق می‌افتد. قاطعیتِ نظارت بر کار‌های کوچک و بزرگ وجود ندارد، و جلوی اشتباهات، سهم خواهی‌ها، حق خوری‌ها، خرابکاری گرفته نمی‌شود. همیشه موارد کوچک و جزئی هستند که خرابی‌های بزرگ را به بار می‌آورند.
مسأله دیگر نظارت مردم است، زمانی که مردم ایرادات را گزارش بدهند، وقتی که از نبود یک کارمند سر کار خود به سازمان بالادستی شکایت کنند، زمانی که پیگیری‌های جدی داشته باشند و البته هراست یک سازمان پشتیبانِ ارباب رجوع باشد، به کاهش ایرادات کمک بسیار زیادی می‌کند، اما متأسفانه حرکت‌های جمعی، پیگیری‌ها و مطالبه گری‌ها اکثراً نمایشی شده و مطالبه‌گری واقعی کمتر دیده شده است و همچنین گاهاً مردم برای گرفتن حق و حقوق خود دچار ترس و نگرانی‌هایی می‌شوند.
     
                               درصد آراء 1500 نفر از کاربرانی که در نظرسنجی شرکت کرده اند

نمودار رأی دهندگان به عملکرد مدیران استان کهگیلویه و بویراحمد به شرح زیر است.

ب
ر اساس نمودارهای زیر و نظر کاربران شرکت کننده در این نظرسنجی، 63.9 درصد عملکرد جهانگیر شاهینی را ضعیف اعلام کردند و 22درصد عملکرد او را متوسط، 10.3درصد عملکرد شاهینی را خوب و 3.3درصد عملکرد او را خیلی خوب دانستند. در واقع بیش از 33 درصد از کاربران عملکرد شاهینی را متوسط، خوب و خیلی خوب دانستند و 63.9درصد گفته‌اند او ضعیف عمل کرده است. با این وجود هنوز عده‌ای معتقدند که می‌توان به عملکرد شاهینی امید داشت.
سیدعلی معتمدی‌پور، رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیویه و بویراحمد است. 55.9درصد کاربران او را مدیری ضعیف می‌دانند. سایر کاربران نظر دیگری دارند. 20.6درصد کاربران عملکرد معتمدی‌پور را متوسط، 9.5درصد گفته‌اند که معتمدی‌‌پور عملکرد خوب دارد و 13.1درصد هم عملکرد رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد را خیلی خوب می‌دانند. در واقع بیش از 40درصد عملکرد معتمدی‌پور را متوسط به بالا دانسته‌اند.
نظر کاربران کبنا نیوز در باره سعید جاوادن‌سیرت که ریاست دانشگاه علوم‌پزشکی یاسوج را برعهده دارد، معنادار بوده است. اگر 45.1درصد عملکرد او را ضعیف دانسته‌اند در مقابل 25.7درصد عملکرد او را متوسط، 17.9درصد خوب و 11.1درصد عملکرد جاوادن‌سیرت را خیلی خوب اعلام کرده‌اند. حدود 29 درصد معتقدند که عملکرد رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج خوب و خیلی‌خوب است. 
بهادر کرمی رئیس دانشگاه یاسوج که بارها عملکردش از سوی رسانه مورد نقد قرار گرفت. تنها 6.2درصد کاربران شرکت کننده در این نظرسنجی عملکرد او را خیلی خوب اعلام کرده‌اند و 47.8درصد مدیریت او را ضعیف دانسته‌اند و 27.4درصد کاربران گفته‌اند که او عملکردی متوسط و 18.3درصد نیز عملکردش را خوب عنوان کرده‌اند.
عملکرد مدیران کهگیلویه و بویراحمد
عملکرد مدیران کهگیلویه و بویراحمد


عملکرد مدیران کهگیلویه و بویراحمد


عملکرد مدیران کهگیلویه و بویراحمد

بخشی از نظرات مردم:
*شهردار ضعیف‌تر از بقیه مدیران عمل کرد و ضعفش نمایان‌تر است.
*مدیرانی که نقش نظارتی بر بازار دارند بسیار ضعیف عمل کردند.
*مدیر آب و فاضلاب بد عمل کرد چون وارد هر کوچه و خیابانی شویم می‌بینیم لوله ترکیده و آب هدر می‌رود.
*پارتی بازی می‌کنند، استخدام بی‌ضابطه دارند. ‌رانت و خاله خرزویی.
*با سلام مدیران صرفاً در موضوع شعار و کلی گویی فعال هستند ولی در موضوعات عینی و کاربردی همه ضعیف هستند مثال در شروع به کار به زیارت شهدا رفته و پیمان می‌بندند ولی اگر خانواده شهید به آن‌ها مراجعه نمود هیچگونه توجه و پاسخگویی ندارند و در مورد دیگر مردم هینطور رفتار می‌نمایند یا شعار شایسته سالاری می‌دهند اما گوش به فرمان نمایندگان هستند
*منابع طبیعی خیلی ضعیف
*باسلام. تیم مدیریت استان از صدر تا مدیران شهرستانی تغییر کرده و افراد توانمند شناسایی و بکار گمارده شوند.
*مجموعه دولت ناتوان و ضعیف
*شهردار واسه شهر چیکار کرد! ؟ همش چاله چوله‌س. هی چاله‌هاشم بیشتر میشه.
*ریاست دانشگاه یاسوج مسئولیتشان عالی بود فقط نباید در بهمن ۱۴۰۰که همه دانشگاه امتحانات غیرحضوری بود یاسوج حضوری بود دانشجویان به حرج  افتادند
*آموزش و پرورش استان را دریابید.
*متأسفا فقط پارتی بازی داشتند وهیچ هنر دیگری در وجودشان نیست  نماینده کهگیلویه زیر صفر
*این نظر سنجی هر سه ماه یکبار برگزار شود خیلی خوب
*با سلام. مردم این شهر از مدیران ضعیف و ناکارآمد خسته هستند. بویراحمد نیازمند مدیران باسواد بالا و قوی و توسعه محور برای پیشرفت سریع برای جبران عقب ماندگی‌های گذشته دارد...... به‌امید به آینده روشن
*منفی
*با سلام نظرات ارائه شده از طرف بنده بدون هیچگونه غرض ورزی  اعلام شده وچیزی هستن که من شاهد وناظر خروجی کار و فعالیت‌‌‌های  مدیران کل استان بودم  واز همه بدتر شهرداری شهر یاسوج که این استان بعنوان پایتخت طبیعت ایران معرفی شده   از  عدل وانصاف این کم کاری‌ها زیبنده این شهر واستان که دارای مردمانی غیور ونجیب وپشت انقلاب ورهبری وحافظ میهن وآب وخاکشان هستن وبه طور اخص ولایت مدار به تمام معنا هستن ودر تمام صحنه هت اتحاد وانسجام خودرانشان دادن وبه فرمایشات امام ورهبر عظیم الشانشان  لبیک گفتن
ند
*شركت آب و فاضلاب از همه بدتره.
*اگر درحوزه منابع طبیعی رسیدگی بـشه و یک انالیزی صورت بگیره عالی میشه. چون اوضاعش خیلی خیلی خــیـلی خرابه و‌ یه عده‌ای مسئولیت گرفتن که نه تخصص درزمینه فیلدکاری ونه ازنظراجتماعی خوب رفتارمیکنن
*هیچ عملکرد قابل رضایتی از طرف مردم از هیچکدام از مسئولین استانی مشاهده نکردیم
*جزضعف مدیران کل نظردیگری نیست
*عالی
*در اموزش و پرورش که ضعف اساسی وجود داشت از جمله رابط‌گری عدم شایسته گزینی بی‌توجهی ب افراد با تجربه  در این چند سال تبدیل به یک فرهنگ شده بود
*سلام باید مدیر جوان انقلابی بکار‌گیری شود
*پارتی بازی جذب  اعتبارضعیف عدالت  که هیچ عملکرد ضعیف
*عدالت و توجه به نخبه‌ها و از تشکیلاتی که باعث تنفر مردم و سهم‌خواهی شدند دوری کنید.
*پارتی بازی بی‌عدالتی  عملکرد صعیف
*سلام بی‌زحمت معاون‌های مدیر کلهااز مدیرانشان هم ضعیف‌تر هستند اگر بخواهید پیشرفت کنداستان هم مدیرکل‌های ضعیف رابامعاوناتشان برکنار کنید
*پاسخگویی، عدالت، دوری از تبعیض و پارتی بازی، جذب اعتبار و سرمایه‌گذار، بهره‌برداری از پروژه‌ها
*ضعیف‌ترین عمکرد رو در حوزه شهر، شهرداری و آب و فاضلاب دارن
*تمامی شهر شده لجن‌زار، چاله، کنده کاری‌های آب و فاضلاب، ترافیک شهری، توقف بیشمار خودرو‌های فروش میوه در بلوار‌های اصلی شهر، نبود فضا و پارکینگ کافی برای خودرو‌ها
*ورودی‌های نامناسب و زشت و زنده مرکز استان
*آقای راستا را هم بذارید و گزینه افتضاح را برایشان فعال نمایید... سلیقه‌ای عمل نکنید
*سلام متأسفانه بعضی از مدیرکل‌ها در این استان خیلی ضعیف هستند
*جناب جمالی مدیرکل جدید آموزش و پرورش کارش عالیه و خیلی خوبه چون کنار مدیر قبلی نوشته شده و اومده نمره دادن سخت و غیرواقعی میشه.
*تا زمانی که مدیران از حواشی سیاسی و قومی خارج نشوند و وجدان کاری را سرلوحه کار خود قرار ندهد و به دنبال مال و ثروت و قدرت و شهرت باشند و کاری را که از توان آن‌ها خارج است را می‌پذیرند وضعیت از این بدتر هم خواهد شد
*تا زمانی که مدیران از حواشی سیاسی و قومی خارج نشوند و وجدان کاری را سرلوحه کار خود قرار ندهند و به دنبال مال و ثروت و قدرت و شهرت باشند و کاری را که از عهده آن‌ها بر نمی‌آید می‌پذیرند وضعیت از این هم بدتر می‌شود
*مگه نظر شهروندان واسه مسئولین استان مهمه
*مدیر علوم پزشکی و مدیر قبلی  اوپ و مدیر جهاد  خیلی خیلی ضعیف هستند  هر چه سریع‌تر عوض شوند
مدیریت از استان تا سایر شهرستان‌ها بیمار هست گرفتار سیاست کثیفی شده که توسط نماینده‌های مجلس استان، علی الخصوص... گرفتار شده است که تمام ادارات و نهاد‌ها را به لجن کشیدن.. ‌
*لطفاً بداد مردم برسید
*مدیران دیگر
*سلام در کل چینش مدیران چه خدمات شهری و انتخاب شورا و مدیران شهرستانی و استانی بر اساس شایسته سالاری نیست بر اساس قوم و طایفه گرایی و لابیگری هست که تا الان مردم متضرر شدند
*استاندار استان و معاونین‌ایشان را هم باید مورد ارزیابی قرار می‌دادید.
*متأسفانه تغییر مدیرکل آموزش و پرورش تغییر صفر باصفر بود مثل بازی پنجاه سال پیش ایران و استرالیا و تغییر و تعویض بازی کن شما می‌توانید  موضوع آن بازی را سرچ کنید
*همگی ضعیف و ناتوان
*درب شهرداری شهر را گِل بگیرند بهتر است با این سر و وضع نامطلوب شهر (جاده‌هایی که فقط چاله و دست اندازن، المان‌هایی که بسیار خجالت آورند، فضای سبز ناکافی و مکان‌های تفریحی درون شهری که شده محل رواج فساد و بی‌اخلاقی )
*آموزش و پرورش که در زمان عزتخواه پر شده از تبعیض و رابطه و باند بازی و ول انگاری در مدارس
*با توجه به اینکه این مدیران بر اساس شایسته سالاری منصوب نشدند، وفقط به خاطر مسائل سیاسی و لیدر بودن نمایندگان مجلس منصوب شدند خیلی ضعیف هستند. بعضی که فقط کارش مسائل سیاسی هست و هیچ کاری به عمران و آبادی ندارد. بعضی وقت‌ها بودجه استان برگشت می‌خورد. موقع ورود به کهگیلویه باید فاتحه خواند.
*ایشان صداقت و وجدان کاری ندارد و هر جایی منافع خود را دید می‌رود انسانیت مهم است نه منافع که‌ایشان می‌خواهد اگر مدیریت خوبی داشت در شورای شهر مشخص بود امثال وی یکدست شدند شهر یاسوج را تبدیل کردند به روستا یعنی این دوره شورای شهر به اندازه اعراب وحشی که ایران را نابود کردند شهر یاسوج را نابود کردند
*کاش سرپرست بهزیستی رو هم تواین نظرسنجی می‌ذاشتین
*ضمنا  دکتر سعید جاودان سیرت بهترین عملکرد رو داشتن ودارن
*مدیر عامل برق بشدت ضعیف بوده و هست و مردمی نیست
*استانی که پر از ثروت هست و یکی از تأمین‌کننده نفت و گاز کشور هست جز محرومترین استانهاست و اصلی‌ترین چیزی که عیان هست که مسئول به فکر این استان نیست خیابان‌های داغون شهر هست استانی که به اسم پایتخت طبیعت به آن مینازیم ببینید چه بی‌طبیعتی داره رخ می‌ده من تو اون شهر زندگی نمی‌کنم ولی خجالت می‌کشم از وجود چنین مسئولانی که فقط باند بازی طایفه‌گری راه انداختن تو اون شهر واقعاً مسئولان بره بمیرن با این وضع اسفناک این استان زر خیز فقط برین گم شین و بس
*مدیر کل صنعت معدن و تجارت واقعاً بی‌عدالتی وپارتی بازی می‌کنه
*از عملکرد دانشگاه علوم پزشکی بسیار راضی هستم دکتر جاودان سیرت بسیار توانمند می‌باشد
*کدام پاسخگویی، کدام عدالت
*فنی و حرفی‌ای؟؟؟؟
*سلام داخل استان من فقط با  پارتی بازی کار می‌کنند شهر من واقعاً برای من نوعی که متاهل هستم ومستأجر با ۳ تا بچه وبیکار دنبال کار و وام وهرچیزی ک مدنظر بقیه شهروندان می‌باشد رفتیم انجام نشد چون تبعیض وجود دارد ومن تنها کسیو را نداشتم کارم هم انجام نمی‌شد ونشد که نشد
*کاظم عنایتی نژاد
*ننگ بر انتخابات افتضاح کهگیلویه
*خیر نظری نیست، چون بساط رانت و پارتی بازی چیزی نیست که یک باره حل بشه، معضل بزرگ کشور است
*بی شک همه مدیران درصدی از پارتی و تبعیض  را دارند
*مدیری که بوسیله سیاسیون و نماینده منصوب می‌شود وامدار آنهاست و تبعیض و بیعدالتی و پارتی اجتناب ناپذیر هست
*مدیران کل درمجموع دراین شاخص‌ها ضعیف بودند
*افتضاح
*باسلام. درخصوص مدیرکل منابع طبیعی و مجموعه همکارانشون ک عملکر بسیار ضعیفی دارند.. ورود کنید...
«مهم»
*اداره کل منابع طبیعی با یک آزمون صوری وطراحی ک در دو اگهی متفاوت منتشر کرد به شعور مردم و حوانان ثبت نام‌کننده توهین کرد (ومهمتر از ان اینکه که به سفره دیدبانان با سابقه‌ای ک اخراجشون کرد خیانت بزرگی کردند... و سوم اینکه قبولی همان ازمون را ب روش سیاسی و بی‌گناه حذف کردن...
*بنده با سند دلیل حاضر ب مصاحبه هستم.. همانطور د. افتو نیوز قاطع شجاع قلم زدم و اداره کل اقدام ب شکایت علیه اینجانب کرده است....
*دولت ضعیف مدیران قوی نخواهد داشت.
*هیچ کدوم از مدیران استان کاری نکردن که مردم راضی باشن فقط باند بازی بود وپول شویی
*همه ضعیف ولی برنامه وبودجه ازهمه داغونتر عامل بیشتر این بدبختیا سازمان برنامه وبودجه هست که تمام اعتبارات رو هزینه اضافه کار ورفاهی نیروهاش می‌کنه
*متخصص و متعهد
*مدیر کل ورزش و جوانان فارغ از هر حزب و جناح و وابستگی با تقسیم عادلانه اعتبارات  باعث پیشرفت ورزش در استان گردید و جه در بعد قهرمانی و چه همگانی شاهد    پیشرفت قابل  قبولی  در این زمینه  هستیم
*سرجمع خوب بودند
*دکترموسویان مدیری کارامد وبه معنی واقعی عدالت رادربین کارکنانوهمکاران برقرارکرده وبه اندازه چندسال گذشته اعتبار جذب کرده
*دکترموسویان به معنی واقعی عدالت رابین همکاران برقرارکرده وتمام وقتش براپاسخگویی به ارباب رجوع گذاشته وتمام تلاشش رابراجذب سرمایه گذاشته واین چندماهه به اندازه دوسال گذشته  کارکرده
*مدیر کل منابع طبیعی بی‌خودترین مدیر کل قرن بوده
*سپاسگزارم از توجه جنابعالی
*یکی از این مدیر و مدیرعامل‌ها هیچ سوابق مدیریتی نداشتن فقط با پارتی و اشنایی نسبت به نماینده و اطرف نماینده مدیر شدند و لازم بذکر هست ک هرکدام در خصوص مسأله کاریشون سؤال فنی و تخصصی داده شود از ٢۰ سؤال شاید بتونن ٣ جواب درس بدهند
*خیلی ضعیف بودن
*عملکرد شهرداری، فرهنگ وارشاد، میراث فرهنگی دانشگاه یاسوج، پایین‌تر از ضعیف بوده
نام شما

آدرس ايميل شما

علی
Iran, Islamic Republic of
سلام آقای احمد زاده استاندار افتضاح آرین مدیر استان ایشان چکار کرده برای استان وقتی استاندار صفر بگیره مدیرانش واویلنا
aria
Iran, Islamic Republic of
همه این هاناشی ازاستانداربیسوادهست
Iran, Islamic Republic of
گزینه های نظرسنجی اشتباه هست بجای گزینه عالی باید خیلی ضعیف قرار داده می‌شد تا تعادل در دو طرف برقرار می گردید
معتمدی
Iran, Islamic Republic of
لطف کنید یه نظر سنجی در مورد فرامانداران و استاندار محترم هم بزارید.
ابتین
Iran, Islamic Republic of
بسیاری ازمدیران کل موردارزیابی شده راازنزدیک می شناسم وباخیلیهاش زاویه سیاسی دارم امادرموردآنهاییکه مستقیمادرارتباط بامردم هستندبی انصافی کرده اند
Romania
سیاست های کلی دولت رئیسی ضعیف و نا کار آمد هست در استان ما مدیران تعزیرات.جهاد .صمت.که توان حل این همه ظلم در بازار استان را ندارند در حد برخورد قانونی نظر سنجیها معنی ندارد
Iran, Islamic Republic of
این‌نظرسنجی الکی ترین‌ومغرضانه ترین‌است
عملکردها کاملا مشخص است که بهترین وبا برنامه ترین مدیر درخشان ارشاد است وضعیف ترین ها مدیران هم‌دانشگاهها هستند
Iran, Islamic Republic of
کبنا اول از دانشگاهها شروع کردی!
ضعیفترین ریس دانشگاه کی بود؟
Iran, Islamic Republic of
شنیده می‌شود که:
۳تا فرمانداران
مدیرکل راه شهرسازی استان
ریس دانشگاه علمی کاربردی استان
مدیرکل تربیت بدنی
مدیر کل جهاد کشاورزی استان
مدیرکل آب وفاضلاب
مدیرکل میراث فرهنگی
مدیرکل بهزیستی استان
مدیرکل کل آب وفاضلا عزل میشوند
ظریفی
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا بهترین و کارآمد ترین و پاک دست ترین مدیر کل آموزش و پرورش در دوران انقلاب حسنعلی عزت خواه بوده
لر
United States
😅🤣🤣
خدایی
Iran, Islamic Republic of
در مورد عملکرد دکتر ریحان بهادر مدیر عامل شرکت گاز واقعاً بهترین مدیران کشور بوده ..خارج از تعصبات ایشان تنها مدیری هستند که قیچی واقعی پروژه را زدند و در مورد استخدام از فرزندان این مرزوبوم استفاده شده اگه صحت داشته باشه
رضا
Iran, Islamic Republic of
مدیران دو اداره راه شهرسازی و راهداری حمل نقل دو هم بررسی کنید
Mehran
Iran, Islamic Republic of
انصافا دکتر مصلح یکی از مدیران خوب و باسواد و با اخلاق این استان هستند..
قطعا ایشان با توجه به دانش و توانمدیهایی که دارند در حد و جایگاه یک وزیر هستند.
کاش همه مدیران ما در حد مصلح باشند
حسین
India
مدیرضعیف مربوط به نماینده ضعیف هست.
ولی دودش به چشم همه میرود.
Iran, Islamic Republic of
پس خود استاندار چی باید طبق نظر سنجی از همه ضعیفتر باشه
Iran, Islamic Republic of
سلام چرا مدیران ضعیف چون معاون اقتصادی استاندار و معاون عمرانی ان و خود شخص استاندار را هم ارزیابی نکردید..اغلب مدیران استان در ب گزاری انتخابات سالم و شفاف در استان رفوزه شدند تا چه رسد به فعالیتهای عمرانی و زیربنایی
ن. ر
United States
این چه نظر خواهی است. واقعاً کذب محض است. بیشتر مردم بیشتر مدیر کل ها را نمی شناسند. چطور نظر دادند؟ این مدل نظر ها کذب محض است
Iran, Islamic Republic of
سلام میراث فرهنگی ضعیفترین مدیر را از زمان تاسیس تا الان داره تجربه می کنه
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا عزت خواه نمره وآمار واقعی داد اما بقیه نمره کاذب
جلال
Iran, Islamic Republic of
درود. نظرسنجی باید استاندار و مدیر کل اداره استاندارد هم میذاشتی...
سعید
Iran, Islamic Republic of
مدیر محترم کبنا
میشه خواهشاً از ضعف و ناتوانی مدیرعامل شرکت برق استان که هیچ ثمری برای استان نداشته تحقیق و نظر سنجی کنید .جناب مهندس مرادی مدیری ضعیف هستند که در طول مدت مدیریت خود پیمانکاران زیادی را ورشکسته و ضعیف کردند
Iran, Islamic Republic of
از کجا معلومه خودت نظرسنجی دستکاری نکرده باشی؟؟؟
رمضان پارسا
Iran, Islamic Republic of
مدیر ضعیف اصلی استاندار ناتوان است
Iran, Islamic Republic of
اوضاع معههلي خيته
Iran, Islamic Republic of
ملا نوروز سلام
این نمایش بازی عملکرد مدیران جهت ردگم کنی از مساله ی انتخابات و برای مبرا کردن عملکرد ضعیف ترین استاندار تاریخ استان است
ضعیف ترین مدیر این استان احمدزاده است و باید در کمترین زمان ممکن عزل شود در غیر این صورت مردم خود راهی برای عزلش پیدا خواهند کرد
وحید
Iran, Islamic Republic of
سلام هیچ کدام خوب نبودن نظرسنجی هم براساس تعصب رای میدن متاسفانه مشکل اساسی استان ماتعصب غلط
رادی
United States
درباره عملکردضعیف موحدهم بنویسید.درباره نحوه رفتنش به مجلس بنویسید.درباره مردم نخواهی موحدبنوبسیددرباره ۲۴سال ذلت بنویسید
مینو
United States
مردم کهگیلویه به ستوه امدندتورابه قران درباره نماینده ضعیف هم خبردرج کنیدکه ضعیف ترین نماینده استان تابحال موحدبودطولانی ترین دوره های مجلس ازآن خودش بوداماضعیف ترین بود
لبیک
United States
اگه بخوام در یک جمله در مورد عملکرد مدیران نظر بدهم
باید بگوییم که وضعیت استان و بالاخص شهر یاسوج به دلیل ناکارامدی مدیران و استاندار و وووو.. مع الاسف
یوسفی
Iran, Islamic Republic of
با اختلاف بالا کاظم فلاحی دوست بالاترین امتیاز رادارد
Iran, Islamic Republic of
مدیران ياسوج ودرکل استان بجز مدیر تأمین اجتما عی آقای چراغ سحر همشون ضعيف هستند.از همه ضعیف تر شهردار ایشون اصلا سواد آین کار ندار شورا به آین شهر ظلم کردن مقدم که بهتر بود
Iran, Islamic Republic of
لطفا یه نظر سنجی هم از راه وشهرسازی وراهداری وسایر ادارات کل هم بزارید
بویر
United States
ی اداره ای به نام اداره کل نوسازی مدارس استان هم داریم
Iran, Islamic Republic of
خدا میدونه نام مدیر هم شایسه طالبی پور و استاندار نیست . ضعف از استاندار است . حیف این استان که گرفتار همگین استانداری هست. استانداری که رئیس دفترش تصمیم گیرنده هست و آدمهایی را که دور خود جمع کرده نالایق هستند.
کریمی
United States
دراستان کهگیلویه وبویراحمد که عشیره ای ترین و متعصب ترین استان کشور هست، بلا شک نتیجه نظرسنجی هم مثل نتیجه انتخابات است
ببنید و بگذرید اینا ملاک نیست
شما از 1500نفر دیگه نظرخواهی بفرما، دقیقا نتیجه بر عکس خواهد شد
چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

ماجرای کاظم صدیقی تمامی ندارد و رسانه‌ها هم ول کن ماجرا نیستند. متأسفانه در خصوص این ...
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
1