کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در کهگیلویه و بویراحمد

5 فضای آموزشی در شهرستان باشت افتتاح و کلنگ زنی شد

5 فروردين 1403 ساعت 23:56

در اولین روزکاری سال ۱۴۰۳ پنج فضای آموزشی در شهرستان باشت کلنگ زنی و افتتاح شد.


در اولین روزکاری سال ۱۴۰۳ پنج فضای آموزشی در شهرستان باشت کلنگ زنی و افتتاح شد.
به گزارش کبنانیوز، در آیینی با حضور مدیران کل آموزش و پرورش، نوسازی مدارس و نماینده شهرستان‌های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی ۳باب مدرسه خیر ساز و یک چمن مصنوعی در شهرستان باشت کلنگ زنی و یک مدرسه ۸ کلاسه به بهره‌برداری رسید.
همچنین در این آیین دبستان حضرت امام خمینی (ره ) ۸کلاسه شهرستان باشت به مساحت ۳هزار متر مربع با زیربنای ۱۲۰۰ متر مربع و اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان. نیز افتتاح و در اختیار آموزش و پرورش قرار گرفت.
سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه آیین کلنگ زنی این پروژه‌ها گفت: ۴۸۵مدرسه در سطح استان نیاز به بازسازی و تعمیر دارند که نیازمند مشارکت خیرین هستیم.
محمد جمالی با بیان اینکه فضای آموزشی نقش مهمی در ارتقا کیفیت فعالیت‌های آموزشی و پرورشی دارد گفت: استاندارد‌سازی فضا‌های آموزشی از اولویت‌های کاری آموزش و پرورش است.
مدیرکل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در آیین کلنگ زنی و افتتاح این پروژه‌ها گفت: ۳ باب مدرسه خیر ساز و یک چمن مصنوعی در شهرستان باشت با زیربنای هر کدام ۷۵ متر مربع و اعتبار ۲۸۰میلبارد ریال کلنگ زنی شد که تا مهرماه ۱۴۰۳به بهره‌برداری خواهند رسید.
حسینی نیک بیان کرد: از ابتدای دولت مردمی ایران قوی تاکنون ۲۰۳ فضای آموزشی ورزشی و فرهنگی با اعتبار ۸۰۰میلیارد تومان به بهره‌برداری رسیده که۸۰درصد این پروژه‌ها با مشارکت خیرین بوده است.
حسینی نیک افزود: ۶۰پروژه آموزشی در سطح استان در دست اجراست که پیش‌بینی می‌شود۴۲مدرسه، با ۱۱۸کلاس درس تا مهرماه ۱۴۰۳ افتتاح و در اختیار آموزش و پرورش قرار گیرد.
وی اعتبار این پروژه‌ها را ۱۰۰میلیارد تومان عنوان کرد.
حسینی نیک در پایان گفت: در مصوبات دور دوم سفر ریاست جمهوری مبلغ ۱۰۰۰میلیارد تومان به فضا‌های آموزشی استان کهگیلویه و بویراحمد اختصاص یافت که در طی ۲سال این اعتبار جذب خواهد شد.

 


کد مطلب: 474124

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/474124/5-فضای-آموزشی-شهرستان-باشت-افتتاح-کلنگ-زنی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1