تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۵۴
کد مطلب : ۴۷۳۸۰۰
کبنا گزارش می دهد؛

نورچشمی‌هایی که یک شبه و بدون یک روز سابقه‌کاری «معاون» شدند / بر اساس کدام شاخص‌ها؟ کدام قانون؟ / اعتراض وسیع در فضای مجازی و درخواست از استاندار کهگیلویه و بویراحمد و سازمان بازرسی / طفره رفتن «پیوند» از پاسخ: بعداً پاسخ می دهم! بعداً

۱۰۰
۳
نورچشمی‌هایی که یک شبه و بدون  یک روز سابقه‌کاری «معاون» شدند / بر اساس کدام شاخص‌ها؟ کدام قانون؟ / اعتراض وسیع در فضای مجازی و درخواست از استاندار کهگیلویه و بویراحمد و سازمان بازرسی / طفره رفتن «پیوند» از پاسخ: بعداً پاسخ می دهم! بعداً
کبنا ؛
از آنجائی‌که اصول نوزدهم، بیستم، بیست و هشتم و بند چهارم اصل چهل و سوم قانون اساسی بر برابری ملت در برابر قوانین به‌ویژه اشتغال تأکید می‌نماید و مستفاد از بند نهم اصل سوم قانون اساسی رفع تبعیض ناروا و ایجاد فرصت برابر از تکالیف جمهوری اسلامی ایران بر شمرده شده استهمچنین بندهای ۴ و ۵ عهدنامه دولت مردمی سیزدهم که بر فسادستیزی و قانون‌گرایی و شفافیت تأکید نموده است، حال چطور افرادی مشخص نیست از کجا پیدا کرده و به‌عنوان معاونان مدیران کل در استانداری جایگزین کرده‌اند!
به گزارش کبنا نیوز، همزمان با اعلام این خبر، اعتراضات وسیعی در گروه‌های فضای مجازی وزارت کشور در استان کهگیلویه و بویراحمد انجام گرفت که همگی خواستار پاسخگویی مدیران به این تصمیم هستند. وزارت کشور شبیه گوشت قربانی شده که هر کسی از آموزش‌وپرورش و هر نهاد دیگری می‌تواند به‌راحتی به آن راه پیدا کند و همیشه هم مرغ همسایه برای وزارت کشوری‌ها غاز بوده است!
بر اساس آنچه که در سایت‌های آزمون استخدامی درج شده، طرح زین‌الدین آزمون دارد، و با یک سرچ ساده تاریخ آزمون نیز مشخص است:


طفره‌رفتن معاون توسعه استانداری: بعداً توضیح می‌دهم، بعداً!
پیگیری‌های کبنا نیوز فقط به این موارد ختم نشد و امروز پنجشنبه (24 اسفندماه 1402) در حاشیه جلسه شورای اداری استان کهگیلویه و بویراحمد به سراغ مرادعلی پیوند، معاون توسعه و منابع انسانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد رفتیم و در دراین‌خصوص سؤال پرسیدم که «پیوند» پاسخگو نبوده است.
او در ابتدا گفت: الان می‌خواهم، بروم و بعداً توضیح می‌دهم. کبنا نیوز اصرار کرد که بر اساس کدام شاخص و قانون این افراد به‌کار گرفته شده است؟ او پاسخ داد حتماً بر اساس یک قانونی بوده است. پیوند در این لحظه سکوت کرد و حرفی نزد.
مجدداً خبرنگار کبنا از پیوند این سوال را پرسیده که بر چه اساسی و با چه قانونی این افراد به استخدام استانداری و وزارت کشور درآمده‌اند؟ پیوند این‌گونه پاسخ داده که «قبلاً به این سؤال پاسخ داده‌ایم».
اما با وجود جواب غیر قانع‌کننده، باز هم پرسیدیم که چرا و چگونه این افراد استخدام شده‌اند؟ که پیوند این بار پاسخ داد که «بعداً توضیح می‌دهم، بعداً!».
این مکالمه که طفره‌رفتن «پیوند» از پاسخگویی محسوب می‌شود و با وجود اعتراضات وسیع در فضای مجازی، مسئولان هیچ‌گونه پاسخی در برابر این اقدام خود ندارند، کارمندان وزارت کشور خواستار ورود استاندار انقلابی به این وضعیت شده‌اند.
افراد باسابقه کنار رفتند، لیدرهای سیاسی و نورچشمی‌ها حکم گرفتند!
همه افرادی که حکم معاونت آنان لغو شده، پیش‌ازاین دارای مسئولیت‌ها و سوابق کاری مختلفی در وزارت کشور بوده‌اند. یکی از کارمندان استانداری گفت: ما از استاندار اخلاق‌مدار و انقلابی خواستاریم که به این طرح ورود کنند، و ببینند که این طرح به چه شکلی در حال اجرا است؟ و چرا کارمندانی باسابقه و با مدارج بالای تحصیلی حکمشان لغو می‌شود و عده‌ای بدون یک روز سابقه کاری جایگزین آنها می‌شوند؟
یکی دیگر از کارمندان گفت" مدیرکل امور اجتماعی، نصرالله کرمی (جانباز ۶۰ درصد و از نیروهای منصوب در همین دولت و سابقه بالا وزارت کشور) معاون مدیرکل اداری و مالی، احمدی گنجه (کارشناس مسئول، رئیس اداره حوادث غیرمترقبه و...) معاون مدیرکل بحران، مرتضی دانایی (بخشدار، معاون فرماندار و...) معاون مدیرکل امور اجتماعی، آصف رحیمی کشکولی (کارشناس و معاون مدیرکل فناوری اطلاعات) معاون مالی مدیرکل اداری و مالی از جمله افرادی بودند که حکمشان لغو شده است.
وی افزود: افراد منصوب شده فاقد هر گونه رزومه و تخصص خاصی هستند و بعضاً برخی افراد مزد راننده فلان لیدر سیاسی یا مسئولیت تهیه سیستم صوتی برای سخنرانی‌های یکی از بزرگان را بر عهده داشته‌اند، نکته بعد اینکه، یکی از افراد تازه‌استخدام شده در استانداری، پیش‌ازاین چند ماه در دانشگاه یاسوج به‌عنوان نیروی شرکتی (پیمانکاری) فعالیت می‌کرد؛ اما به دلیل برخی تخلفات و دستیاری نمرات دانشجویان در سامانه گلستان از آنجا نیز اخراج شده بود، وی با شروع به کار دولت رئیسی، ابتدا قصد داشت به‌عنوان سرپرست خوابگاه به دانشگاه برگردد؛ اما با ممانعت روبه‌‌‌رو شد، وی اینک به بهای حمایت از فلان لیدر اصول‌گرا، نه‌تنها استخدام، بلکه به‌عنوان نورچشمی معاون یک مدیرکل ستادی در استانداری شده است!
اگر مسئولان ورود نکنند...!
اگر استاندار کهگیلویه و بویراحمد و دیگر مسئولان استانی به این اقدام ورود نکنند، اقدامی که بر اساس آن، افرادی بدون یک روز سابقه کاری استخدام دولت می‌شوند، و یکباره نیز به آنان پست معاونت مدیرکلی داده می‌شود! باید فاتحه قانون را خواند و این اقدام تبدیل به رویه‌ای آشکار می‌شود.
پیش‌ازاین، استخدامی‌های بدون ضابطه از سوی رسانه‌ها و افکار عمومی مورد انتقاد و اعتراض واقع می‌شد، استخدامی‌هایی که یواشکی و پشت پرده بود، اما حالا در روز روشن، در لوای یک طرح، افرادی را می‌آوردند و استخدام می‌کنند، می‌گویند اینها نخبه‌اند! اگر نخبه هستند، باید در بنیاد نخبگان کشور و استان پرونده داشته باشند.
آقایان مسئول، اگر هر چه سریع‌تر به خواسته‌های مردم و اعتراضات جامه عمل نپوشانید و پاسخ قانع‌کننده‌ای ندهید، اگر این طرح را با این شیوه را لغو نکنید، این رویه در دولت‌های دیگر نیز اتفاق می‌افتد.
بر اساس این گزارش اسامی افرادی که به‌عنوان معاون مدیرکل در استانداری منصوب شده‌اند به شرح زیر است:
۱- نوید گرجی معاون اجرایی مدیرکل حوزه استاندار
۲- جمال‌الدین عمید معاون اداری مدیرکل اداری و مالی
جایگزین نصرالله کرمی جانباز 60 درصد با سوابق رئیس امور اداری 28 سابقه خدمت
۳- خانم سارا ره انجام معاون مالی مدیرکل اداری و مالی
جایگزین آصف رحیمی معاون دفتر فناوری و رئیس اداره فناوری
۴- سید نادر حسینی معاون مدیرکل بازرسی
۵- محمد شجاعی معاون تشکل‌های مدیرکل امور اجتماعی
جایگزین مرتضی دانایی باسابقه بخشداری معاون فرماندار، معاون حراست
۶- مصطفی جوزانی معاون مدیرکل امنیتی
جایگزین اسلام مرادپور بخشدار اسبق سرفاریاب  و رئیس اداره امنیتی اتباع
۷- مهدی معینی معاون مدیرکل سیاسی و انتخابات
جایگزین علی اکبر فرهنگی بخشدار اسبق بهمئی. فرماندار بهمئی
۸- امین پاسبان معاون آسیب‌های اجتماعی مدیرکل امور اجتماعی
جایگزین نورمحمد ناطقی. بخشدار مرکزی کهگیلویه
۹- حمید کرمی معاون مدیرکل بحران
جایگزین علی احمدی‌گنجه
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
هر حا صحبت از هر چیزی شد بدون نقطه ضعف اون شخص و اون سیستم در اونجاست اینها از بس دم از عدالت و عدالت و شایسته سالاری میزنن/البته یه خوبی کارشون داره انگیزه ای برا کسی نذاشتن و نمیخواد از این به بعد کسی کار مفیدی بکنه انشالله همین ده نفر جور همه ی کارمندان رو از این به بعد میکشن
Iran, Islamic Republic of
این ها اکثرا فوق لیسانس یا دانشجوی دکترا هستند و اهل کار نه زیرکار در رو و زیر آبزن تا مثل دولت قبل دیپلم
صادق
Iran, Islamic Republic of
حکم کارگزینی /مورخ 25/2/1401 دانشگاه علوم پزشکی رو چک بکنید تا ببینید چطور یک نفر از همان روز اول استخدام ، بدون هیچگونه سابقه ای ، مدیر شبکه بهداشت شهرستان شده !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
آن هم با مدرک غیر مرتبط ( داروسازی ) !!!!!!!
حالا ببینید کسانی رو که ایشون بعنوان یار انتخاب کرده ، چه ویژگیهایی دارند ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
جامعه شناس
Iran, Islamic Republic of
یکی از علل اصلی نارضایتی ها و شکاف های اجتماعی همین تفاوت در گفتار و عمل مسولین است.
Iran, Islamic Republic of
احمدزاده در انتخابات فکر می کرد که روشنفکر برنده است.
همین بچه ها هم پشت پرده به بهرامی رای دادند
Iran, Islamic Republic of
احمدزاده در انتخابات فکر می کرد که روشنفکر برنده است.

همین بچه ها یی که اطلاعات غلط به ایشان داداند پشت پرده به بهرامی رای دادند
Iran, Islamic Republic of
تهمت نزنیم..پیوند انسان مومن و متدین و شریف هست.هم علم دارد هم تقوادارد.برای حب دنیا و مطامع و هوس های زودگذر دتیا با ابروی مردم بازی نکنیم. اخرت خودرا خراب نکنیم
Netherlands
/ حالا ماهیت خود را نشان می دهند
Iran, Islamic Republic of
مرادعلی پیوند دکترای ریاضیات دارد .فرماندار دنا بود / دکترای خود رو در یکی از کشورهای خارجی نچندان مطرح گرفت
Iran, Islamic Republic of
بیخود کردی اصل کامنت رو سانسور میکنی
Iran, Islamic Republic of
درمتن فوق غلط املایی وجودارد.تفره رفتن اشتباه نوشتی.طفره رفتن درسته
Iran, Islamic Republic of
عزیزم دلم من از تحصیل کردگان و سیاسیون متعجب هستم که چرا اعتراض می کنند زمانیکه چنین دولت های از جنس احمدی‌نژاد ، رییسی بیاد سکان دار بشوند این اتفاقات طبیعی است و برای به اصطلاح انقلابی کردن سیستم در دولت احمدی نژاد استخدام هیات علمی در این دولت استخدام مدیر اتفاق می افتد.
خانه از پای بست ویران است
دکتر بیکار و کارگر
Iran, Islamic Republic of
ببین استاندار عزیز...
لینحانب فارغالتحصیل دکتری که دو مقطع تحصیلی رو از طریق استعداد درخشان جذب شدم و درحال حاضر ۴ سال در به در دنبال کار هستم و آگهی نیس که ندیده باشم ...به طوری که از کارواش و گارسونی گرفته تا خرید نان و لوازم ضروری پزشکان بیمارستان امام خمینی توی تهرون...
این چه آگهی و استخدامی بوده که هیچ کسی خبردار نشده...حرف از طرح شهید زین الدین میزنی؟؟خب باید آزمون برگزار میشد...
اگر هم از طرح جذب در دستگاه های اجرایی بنیاد حرفش هست ...بفرما ببسنم چند نفر دعوت به مصاحبه کردی که این شده نتیجه نهایت؟؟؟؟

خدا از هیچ کدومتون نگذره...که این شده سرنوشت ما....
مارگون
United Arab Emirates
فارغ التحصیان پیام‌نور مارگون همه استخدام آزمون های استخدامی شدن ،جناب استعداد درخشان در یکی از این آزمون ها قبول شو ....
شما هم نباید منتظر بمانید تا مثل دو دوره‌ ی تحصیلی تان بدون آزمون قبول شوید
علی جان
United States
سلام
تا جایی که ما اطلاع داریم این ده نفر به نام نخبه جذب نشده اند ده نفر دیگر بجز این ده نفر باید جذب بشوند که باید بنیاد علمی نخبگان به استانداری معرفی بشوند
سپهر
Iran, Islamic Republic of
وقتی هیج کسی حرفی نمیزنه،مطمین باشید از ترس اینه ی وقت سوتی ندن،از ترس اسانداره ..
Netherlands
ریشه تمام مشکلات این استان از استاندار ضعیف و ناتوان است
لوداب
Iran, Islamic Republic of
دولت عدالت محور وانقلابی👍آخ وبخت عسکر
Iran, Islamic Republic of
از این بالاتر . که استاندار خودش در راس بوده است
Iran, Islamic Republic of
مگه ارث پدرشونه ادارها و استخدامی ها.باید حتما این تخلف دیوان عدالت مطرح شود که در این استان بی در و پیکر کسی حق مردم را ضایع نکند
United States
این طرح در هیات دولت مصوب شده و به تمام استانداری ها ابلاغ شده تمام استان ها هم این کار رو انجام دادن حالا یه چهارتا جوان آمدن مدیریت کنن همون هایی که میگفتن سکان رو بدید به جون ها و پیرمردها رو کنار بزارید همون ها کاسه داغ تراز آش شدن .
Iran, Islamic Republic of
اشتباهی مثبت زدم
کریم
Iran, Islamic Republic of
تخلفی صورت نگرفته
ضمنا مگه قراره عده ای همیشه معاون باشند
Iran, Islamic Republic of
مدعیان انقلابی گری شدیدا انقلاب کردن بخدا که اگه دولت قبل بود تمام تریبون ها و تریبون دارها کفن پوش شروع میکردن به انتقاد بخدا دارید کشور نابود میکنید بسه بابا
Netherlands
الان/ کجا داره بهشون خوش میگذره
چرا همش دولت های قبلی را زیر سوال می بردند
بزرگوار
United States
/ استاندار خودش برای این افراد حکم و ابلاغ زد عامل اصلی این هست بعد میگی که انتظار داریم به قضیه ورود کند؟!!!
Iran, Islamic Republic of
هادی شرفی هم مدیر کل فنی شده هماهنگی یکی کاندیدای مغلوب
حسین ص
Iran, Islamic Republic of
شرفی سال ۸۷ استخدام شده والان ۱۵ ساله که کارمند رسمی استانداری هست.فارغ التحصیل دانشگاه دولتی شیرازه و الان چند ماهه که مدیر دفتر فنی شده و هیچ ربطی به این طرح نداره.
Iran, Islamic Republic of
درود بر دولت مردمی
درود بر دولت انقلابی
بويراحمد
Iran, Islamic Republic of
تو استان ما قانون نمیخاد خاله خرزویی و سفارشه و قول رای دادنه جالب اینه بعدش میگن عدالت علی را پیاده کردیم
India
والا استاندار دیگه پسر خاله و پسر عمه هم از رانت ایشان استفاده کردند فکر کنم حالا باید سراغ پسر خاله و پسر عمه های پدرش برود و از انها استفاده کند
دلاور
United States
دولت اصلاح طلبان کم از این کارها نکردند.
دولت دولت انقلابیست. اصلاح طلبان جایی ندارند
India
اگر چه مخالف اصلاحطلبان هستم ولی هیچ گاه دولت اصلاح طلبان چنین تخلفی را نمیکردند
مهدی
United States
اتفاقا کار خوبی کردند
بسبج
Iran, Islamic Republic of
اقای درفشی هم هست چرا اسم ایشان را نمی برین..
معاون روابط عمومی
Iran, Islamic Republic of
درفشی که فارغ التحصیل پیام نور یاسوج هست هم به عنوان معاون مدیرکل روابط عمومی هست
ایشان را هم به لیست اضاف کنید...
نخبه ها نگران میشن
کریم
Iran, Islamic Republic of
سایت کلنا الکی نوشته نخبه
اصلا اینا ربطی به استخدام نخله ها ندارند
Netherlands
سازمان بازرسی
در مورد این که م/ و س/ چگونه استخدام‌ آموزش و پرورش شده اند باید بررسی و نتیجه را به مردم گزارش دهند
دنا
United Kingdom
این استان اقای استاندار و نماینذگانش/ بابا جمع کنید دیگه این شهر چندسال رنگ پیشرفت ندیده فقط میشه گفت به خدا میسپارمیتون
Netherlands
اگر سایت کبنا روشنگری کنند که هر کدام از این افراد به کدام یک از افراد وابستگی دارند مردم آگاه تر می شوند
مشکل اساسی خود استاندار است که از روزی به این استان آمدند جز خط قومگرایی و فامیل بازی را به نفع خود و نمایندگان دنبال نکرد و باعث تشتت بی سابقه در استان شد
Netherlands
علت العلل و ریشه ی تمام مشکلات استان،شخص استاندار است.اگر دولت رئیسی با این فرمان جلو برود تا پایان دولت حتی یک طرفدار برای خود در استان باقی نمی گذارد
Iran, Islamic Republic of
دولت رئیسی اولین دولتی خواهد بود که تک دوره ای میشه
Netherlands
سیاست های فامیل گرایانه و قوم گرایانه ،استان را وارد یک چالش و نفاقی کرد که سال ها باید برای ترمیم این شیوه ی مدیریتی غلط آواربرداری شود روشنفکر را مردم کنار گذاشتند دولت هم‌ برای کنار گذاشتن احمدزاده لحظه ای تعلل نکند
علی
Iran, Islamic Republic of
دولت انقلابی و عدالت محور فقط دولت روحانی بود. شخص آقای رئیسی انسانی مومن خداترس و عدالت محور است باید ریشه ها پیدا شوند که استاندار و مدیران کل ضعیف بانی آن هستند خدایی استاندار دولت روحانی قابل قیاس با ایشان نیست. استاندار. قبلی قوی و نترس بود
64
Iran, Islamic Republic of
روشنفکر 64هزار رای آورد مردم کجا کنار گذاشتند؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
نزولی
Iran, Islamic Republic of
بچه ها راستی چرا بزرگواری سه روز آخر کم آورد و رای هایش نزولی شد؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
بسیار هم خوب.این چندسال هم اضافی موندن.
صمد و
Iran, Islamic Republic of
کمتر از ۶ ماه دیگه همه شون برمیگردند سرجاشون😁😁😁
Netherlands
مشکل اساسی احمدزاده است
تا احمدزاده در این استان است،آش همین آش و کاسه همین است
مسولان در سطح ملی فکری به حال این مساله کنند
Iran, Islamic Republic of
دقيقا
India
استاندار .
صفایی
Iran, Islamic Republic of
خانه از پایبست ویران است باید با خود استاندار برخورد شود که ادعای قانونمندی اش و ندای حق طلبی و عدالت محوری اش گوش فلک را کر کرده اما در زیر سایه اش که قطعا پنهان از اطلاع و نظرش نبوده نور چشمیهای نالایق بدون ضابطه و یک شبه ره صد ساله میروند و در بدو بکار گیری حکم مسئولیتهای مهم میگیرند..
شخص استاندار و نه معاون توسعه ایشان باید پاسخگو باشد نه زیر دستانش آقای کبنا...
معنی عدالت و پاکدستی رو هم در دولت عدالت محور فهمیدیم.. باید به جایی وصل باشی تا بجایی برسی..
پس کو آن سازمان بازرسی که برای بکارگیری چند سرایه دار و نظافتچی سیلاب مامورانش رو به ادارات گسیل میداشت؟؟؟ اقای بازرسی، اگر ملاک قانون و عدالت باشه چرا باید از استاندار و استانداری داشته باشید و ...
چرا؟
United States
آخه چرا اینقدر نمیفهمید وقتی هیات دولت این طرح رو مصوب کرده و ابلاغ شده و باید مثل همه استان ها انجام بشه حالا بعضی ها انتظار داشتن از خودشون باشه استاندار هم از بین این ۳۰۰ گزینه ده تا رو انتخاب کرده وسلام
United States
طرح شهید زین الدین یک طرح کاملا قانونی هست و به تمام استان ها ابلاغ شده استان ما آخرین استانی هست که این کار رو کرده درود بر هر دولتی که از جوانان مومن و کاربلد استفاده می‌کند هر دولتی که باشه
Iran, Islamic Republic of
حتما از همین ۱۰ نفری
Netherlands
از بس انتخابات سالم برگزار کرده حالا نوبت استخدامی های بی ضابطه شده
Iran, Islamic Republic of
نمایش های عدالت اشتخدامی استاندار و مجموعه دولت روز به روز اشکارتر میشود
خدایا شکرت از این همه عدالت و رفع پارتی بازی
خدایا شکر از مسئولین ک برای حق جان میدهند
خدایا شکرت برای این نمایندگان عادل
خدایا شکرت از این همه احترام ب نخبگان ک باید خانه نشین شوند و بی سوادانی ک حتی توانایی شرکت در ازمون استخدامی رو ندارمد مدیر شوند
خدایا شکرت ک دوستان انقلابی بدنبال نان حلال بودند و با گردن کلفتی حقوق میگیرند
خدایا شکرت از این همه خوبی و پیشرفت مملکت
Iran, Islamic Republic of
درود بر استاندار انقلابی ؛در کار دولت دخالت نکنید کبنانیوز
Netherlands
از کدام استاندار حرف می زنی ؟
India
از گریه های در دیشموک یا از هماهنگ شده ایشان در انتخابات حرف میزنبد
محمد
Iran, Islamic Republic of
ای خدا این دیگه چه دولت انقلابی بود اومد سر کار؟
Netherlands
اگر حساب بقیه استان ها مثل این استان و این استاندار است پیشاپیش فاتحه ای نثار دولت کنید
برادر...
Iran, Islamic Republic of
از دولتی که. سکان اداره امور کشور را در اختیار گرفت انتظار کار قانونی و شرافتمندانه نداشته باشید!
Iran, Islamic Republic of
سلام و خداقوت
کبنانیوز مرکز اختلاف افکنی در طی این یکسال اخیر شده است!!!!
متاسفانه در دولتی که با سرعت بسیار خوبی دارد کارها پیگیری می‌شود افرادی سن بالا از دولت روحانی به عنوان معاون بودند که باید جابجا میشدند.
چرا این قدر سخت هست برای شما که نمیتوانید تحمل کنید جوانان مدیریت بگیرند.
مگر کشور را در زمان جنگ همین جوانان مدیریت نکردند؟
مگر مقام معظم رهبری بر استفاده از جوانان توانمند به عنوان پیشران موتور لوکوموتیو دولت ها یاد نکردند؟
چرا این قدر برای شما سخت هست ،ابلاغیه دولت مبنی بر سازماندهی جوانان توانمند و ایجاد سیستم کار تشکیلاتی را بر نمی‌تابید.
به خداوند اگر این استان تا الان مشکلاتی دارد فقط به خاطر محافظه کاری همین عزیزانی هست که بدلیل سن بالا قادر نیستند تصمیمات به موقع و به هنگام بگیرند؟
پیوند یکی از مدبرترین مدیران کشوری هست و بگذارید با حضور این جوانان دولت مردمی دکتر رییسی با شتاب بیشتری کار کند،این عزیزان معاون هستند نه مدیرکل!
لذا با تجربه خوب مدیران کل که اکثرا سن بالا هستند و با پیگیری ها و حضور بسیار خوب این جوانان در کنارشان خاطر جمع باشید،استان ما در یک سال بعد پیشرفت بهتری خواهد داشت...

انصاف داشته باشید و بگذارید دولت انقلابی،تصمیمات انقلابی و جهادی بگیرد .
در پایان از استاندار محترم ومعاون سیاسی عاجزانه خواستاریم با مرکز تفرقه افکنی ،کبنا نیوز برخورد نماید.
ایشان فقط بذر نفرت و کینه می‌کارد و جوانان پاک ما را نسبت به نظام و انقلاب بدبین میکند و ایجاد یاس و ناامیدی مینماید.
تا کی باید این طور برچسب بزند به مدیران دلسوز و انقلابی؟
دهیار چیتو
Iran, Islamic Republic of
درود احسن اگر از اول تمام اصلاحاتیها برداشته می شدن این وضع مملکت نبود بسشون ده سال خوردن نابود کردن برن بازنشسته بشن
Iran, Islamic Republic of
درود بر هر تفکری که به جوانان این استان بها می دهد؟
واقعا این جوانان با انرژی و پیگیری که خواهم داشت در کنار مدیران مافوق که اکثرا میانسال هستند،باعث پیشرفت خواهند شد.
چرا باید سالیان سال فقط افراد خاصی مدیر باشند و فقط از این اداره به اون اداره به عنوان مدیر جابجا بشن!این خود بی عدالتی هست ،
چرا جوانان ما نباید بتوانند مدیر باشند؟مگر مدیرکلی ارث بابای افرادی هست که سالیان سال در دولت های مختلف مدیر بودند.
درود بر استاندار انقلابی؛در کشوری که جوانان کار را در دست گرفتند اون کشور یقینا پیشرفت خواهد کرد؟
دولت ها دیر متوجه شدند و حتی مشوقات جمعیتی هم دیر توسط دولت ها تصمیم گیری وابلاغ شد.
به جوانان بها دهید،اینان آینده سازان کشورند و تخریبشون نکنید!
Iran, Islamic Republic of
اصلاح طلبان برن پی کارشون مگه تو همه دولت ها اینا باید در راس باشند کار را به جوانان بسپارید
India
در جواب دهبار چیتاب
مگر شما انقلابی را در چه میبینید مگر . استاندار در انتخابات و حنایت از نورچشمی های خود اقایان دلاویز روشنفکر و موحد یاد مردم استان میرود
رحیم
Iran, Islamic Republic of
مشکل استانداره بدترین استاندار تاریخ که برای حفظ جایگاه خودش/ به نماینده ها حتی نماینده مغلوب که با عملکرد افتضاحش نتونست به دوره دوم راه پیدا کنه
همراه
Iran, Islamic Republic of
وقتی که مدیر کل تامین اجتماعی استان/کارمند گچساران را معاون خودش می کند و کسی هم نمی پرسد
همین تامین اجتماعی را در اختیار روشنفکر و موحد قرار داده است و نیروهای......را جایگاه داده است و نگاه کنید تا متوجه بشید خودتان
علی
Iran, Islamic Republic of
حاکم شهری که مرغابی بود
بر سر اون شهر رسوایی بود
انقلابی، عدالت محور و مردمی فقط و فقط حرف است جهت بالا رفتن از گرده مردم
جمع کنید بساطتونو
اولین ها
Iran, Islamic Republic of
فرماندار لنده هم با همین روش استخدام شد، قانـون استخدام نخبگان!
Iran, Islamic Republic of
دولت یک طرحی را برای جوان گرایی در وزارت کشور تصویب نموده و ۱۰ از اقشار مختلف را شناسایی و با سیر مراحلی جذب نموده است . بنظرم استاندار نقشی نداشته است. لذا اینها هم از برادران شما هستند.
Iran, Islamic Republic of
واقعا سایت ترسو و بزدلی هستید چرا نظرات را سانسور می کنی؟؟
Iran, Islamic Republic of
در دولت قبل ۱۰۰ تا ۱۰۰ تا نیرو اتوبوسی می آوردن حالا ۱۰ تا هم این دولت تا این ها فوق لیسانس هستند نه مثل نیرو های دولت قبل دیپلم!
Iran, Islamic Republic of
انقلابی به حرف نیست به عمل است دیدیم که درفرنانداری /همین افراد چه بلایی در روز انتخابات سر صندوق وتعرفه ها آوردند واستاندار هم تشویقشان کرد
محسن
United States
بدنه دولت باید کاملا انقلابی بشه. اصلاح طلبان جایی ندارند. هشت سال بر گرده مردم سوار شدند خوردند و بردند. جوانان انقلابی رو کنار زدند
گوز
Iran, Islamic Republic of
مگر تاحالا عدالت بوده که ازاین به بعد باشه
استانداری
Iran, Islamic Republic of
عدالت در استانداری مرده وتابوبتش رو به خاک سپردیم، مجموعه ای که حتی ندارن از حقشون دفاع کنند باید چنین بلایی سرشون بیاد، شده شعبه دوم آموزش وپرورش در استان، به گفته یکی از دوستان گوشت نذری بین نمایندگان، اخه در استان چه خبره که باید این همه بی عدالتی رخ بده، دستگاهای نظارتی کجا هستن
United States
آقای استاندار اگر بتوانید از این همه تخلفات ریز و درشت و استخدام های فله ای در دولت فرار کنید ولی از دولت خدا و تاریکی قبر و عدالت خدا راه فراری ندارید اگر در این دنیا و دوره فرزندان ما از بی عدالتی شما خانه نشین و زانوی غم در بغل گرفته اند امیدشان به خداست و همت بلند مردم //
United States
/ به والله به بالله این دوران احمد زاده و دوران روزگار سیاه مردم به پایان خواهد رسید ان شاءالله
United States
// یادتان هست ان سنگ بزرگ را احمد زاده می خواستند با دست در آن جاده بردارد یا مثلا در جلسات و بازدیدها با لباس کار شهید حاج قاسم حضور می باند اصلا قابل پیش بینی نیست واقعا که دیگر قابل اعتماد نیست /
United States
یکیش که من سراغ دارم تو جلسه توزیع غنایم این بود ///
Iran, Islamic Republic of
از کبنای اصولگرا بعید بود اینکار احتمالا چیزی به خودتون نرسیده درسته؟!
همینکه جسارت نداری و نمیگی که کل دروان اصولگرایی با سازمان یافته و به نوعی فساد قانونی کارها پیش میره برای شناخت ماهیت شما کافیه
Iran, Islamic Republic of
كامنت دلاور را پسنديدم كه گفت دولت انقلابي است و اصلاح طلبان جايي ندارن
اما بايد ميگفت نه تنها اصلاح طلبان هيچ تنابنده ديگري جايي نداره
Iran, Islamic Republic of
خیلی هم خوب از جوانان استفاده کردن بهتر از افراد پیر و حتی با تجربه هست مطمئن باشید
رضا
France
الکی شلوغ ش نکنید

کار بسیار خوبیه که از جوانان استفاده میکنند

حسادت نکنید
Iran, Islamic Republic of
زمانی که خود اصلاح طلبها حاکم بودند اینقدر غیره قانونی نیروی هم سو و مشکل دار و ضعیف بود وارد ادارات کردند که اوایل دولت رئیسی نمیتوانستند حقوقشون را بدن و هرچه نیروی انقلابی بود را بازنشسته یا برخورد کردند درود بر استاندار انقلابی و پای کار باید به ایشان افتخار کرد یکی از بهترینو پاک‌ترین و پیگیرترین استاندارهای کشور هستند
باید از نزدیک ایشان را زیر نظر بگیری تا ببینید برای پیگیری مطالبات مردم با هیچ مدیری تعارف ندارد رسانه ها هم باج میخواهند ...
United States
//آقای استاندار این پست تمام خواهد شد ولی شما هم الان بین مردم نه حرمت داری نه آبرویی
United States
دوران بزن و در رو تمام شده آقای استاندار حتما این دوره تمام خواهد شد
شهروتد
Romania
این نوع عملکردها باعث بی اعتمادی و بی عدالتی در نظام مقدس جمهوری اسلامی شده است
Iran, Islamic Republic of
استاندار
حسین
Iran, Islamic Republic of
سلام، آیا شرایط احراز این پستها را داشته اند؟؟!!!!! بیشتر این موارد از پیشنهادات مدیر کل حوزه استاندار است که خود از مجموعه وزارت کشور نبوده و نیست! متاسفانه سیستم های نظارتی هم خیلی ضعیف عمل می کنند!! با وجود این همه نیروهای با تجربه و حتی جوان در سیستم استانداری و وزارت کشور، چرا باید چنین کارهایی صورت گیرد؟؟!!! آیا این بی احترامی و توهین به نیروهای شایسته و متخصص استانداری نیست؟؟!!! آیا این باعث سلب انگیزه مجموعه کارکنان وزارت کشور و استانداری نیست؟؟!!!! آیا کسی یا سیستمی هست که جلوی این همه را بتونه بگیره؟؟!!! آیا این رفتارها ایجاد بدبینی بیشتر مردم نیست؟؟!!! و.....
Iran, Islamic Republic of
نمیخاست جای دور بری
معاون آموزشی علوم پزشکی فارغ التحصیل رشته مهندسیه!! از اقوام نماینده! همه جا همینه
استانداری
United States
لغو حکم جانباز هشت سال دفاع مقدس دکتر علیار علی پور معاونت اجتماعی استانداری
ناسناس
Iran, Islamic Republic of
از آقای /معاون مدیرکل بحران نخبه طرح زین اادین بپرسید چرا یکسال استخر انقلاب اداره ورزش وجوانان را که انقلابیون به شما واگذر کرد ه اند بدون قرارداد ازش پول در میاری؟...اگه شما معاون مدیرکل بحرانی مکانی که قرارداد نداره خدای نکرده زبانم لال یک نفر غرق شد یا آسیبب دید درجایگاه معاون مدیر کل بحران چه کاری میخوای انجام بدی؟...لطفا فقط آقای کرمی پاسحگو نباشه کسانیکه ایشون رو دراین جایگاه قراردادن پاسخگو باشند////
حسین
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا این طرح یکی بهترین طرح هایی ست که توی این دولت تا حالا اجرا شده
تا کی میخواین مملکت رو با پیرمردها اداره کنید
/ کار رو بسپاریم به جوونا ولی وقت مدیریت میگین کم تجربه هستن

در مورد پیوند هم بنظرم همش از حسادته چون در حدش نیستن میخوان تخریبش کنن وگرنه ۲۸ فروردین ۱۴۰۲ توی همین کبنا مصاحبه ای از پیوند منتشر شد که روند انتخاب رو کاملا توضیح داده


در مورد این ۱۰ نفر هم بنظرم از جوونایی هستن که همیشه کف میدون بودن برای انقلاب
Iran, Islamic Republic of
کبنا جم کن بساطط را
جوان مومن انقلابی
Iran, Islamic Republic of
از استاندار محترم جناب احمدزاده و دکتر پیوند بابت این حرکت انقلابی در استانداری که واقعا لازم بود کمال تقدیر و تشکر را دارم....بسیار حرکت به جا و پسندیده ای بود...جوانان مومن انقلابی وارد بدنه استانداری شدند...روزگاری این استانداری فقط محل اصلاح طلبان بود
منصف مطلع
Iran, Islamic Republic of
اولا این طرح قانونی و کشوری می باشد
دوما استاندار در جلسه دانسگاه ازادبه اطلاع عموم رساندند
سوما این ۱۰ نفر از میان تعداد زیادی از هم استانی ها که رزومه دادند، پس از ازمون ها و مصاحبه های مختلف نهایتاگزینش شدند
چهارما تعدادی جوان با انرژی و انقلابی انتخاب شدند که نوید بسیار خوبی برای جوانان و مجموعه استانداریست
پنجما همه دارای رزومه و سوابق علمی و اجرایی بسیار قوی هستند
ششما از همه جای استان منصفانه سهمیه داده شده
هفتما مگه نباید اصلاح طلبان بعد از ۶ سال جای خودشون رو به انقلابیون و این دولت جدید می دادند ؟
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
مترویی که عموما خراب است! / آیا زاکانی بی‌خیال امور شهر تهران شده است

مترویی که عموما خراب است! / آیا زاکانی بی‌خیال امور شهر تهران شده است

«شهرداری دیگر مماشات نکند و منابعی که در اختیارشان گذاشتیم را هرچه سریع‌تر برای رفع نقص ...
۳ واکنش شفقت‌برانگیز  به انتخابات

۳ واکنش شفقت‌برانگیز  به انتخابات

اکنون که یکی از عجیب‌ترین انتخابات‌های بعد از انقلاب تمام شد، انتظار آن بود که تحلیل‌ها ...
1