کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد

پاسخ معاون به فرماندار: آقای مهدوی‌مطلق: آنچه ضرورت دارد، تعمیر برخی کج‌اندیشی‌ها و انحصارطلبی‌ها و تعمیر و تعویض برخی مدیران و مسئولین ناکارآمد بوده است

21 اسفند 1402 ساعت 17:53

شهرام مهدوی‌مطلق، فرماندار شهرستان بویراحمد در توئیتی به همایش هم‌اندیشی توسعه پایدار و متوازن منطقه‌ای در استان کهگیلویه و بویراحمد که در تهران برگزار شد، نقدی وارد کرد که علی علی‌پور معاون اسبق فرمانداری بویراحمد به مهدوی‌مطلق پاسخ داد.


شهرام مهدوی‌مطلق، فرماندار شهرستان بویراحمد در توئیتی به همایش هم‌اندیشی توسعه پایدار و متوازن منطقه‌ای در استان کهگیلویه و بویراحمد که در تهران برگزار شد، نقدی وارد کرد که علی علی‌پور معاون اسبق فرمانداری بویراحمد به مهدوی‌مطلق پاسخ داد و نوشت:
برادر گرامی جناب آقای مهدوی‌مطلق فرماندار محترم شهرستان بویراحمد
بادرود و خداقوت و آرزوی توفیق برای جنابعالی در ادامه راه خدمت‌گزاری به مردم شهرستان و ادای احترام و ارادت قلبی به شخصیت جنابعالی.
با افتخار قریب چهار سال در فرمانداری شهرستان بویراحمد به عنوان معاون برنامه‌ریزی و عمرانی محضر مردم شریف شهرستان انجام وظیفه نموده و این دوره را برگ زرینی در زندگی خود می‌دانم. در این مدت چند ماهی نیز افتخار همکاری با جنابعالی را داشته‌ام که همواره از محبت شما به خودم یاد کرده‌ام. اما در مورد مطلب عنوان شده در سایت کبنانیوز به نقل از شما (تعمیر شخصیت) ذکر چند مطلب را با توجه به حضور اینجانب در این همایش ضروری می‌دانم.
1- همایش برگزار شده در تهران (همایش هم‌اندیشی توسعه پایدار و متوازن منطقه‌ای در استان) گردهمایی و هم‌اندیشی فرزندان استان و برخی مهمانان از سایر استان‌ها در جهت همدلی، اتحاد و ضرورت‌های برنامه‌ریزی، توسعه و پیشرفت استان برگزار گردید که در همین جا لازم می‌دانم از دست اندرکاران محترم این برنامه و بزرگواران شرکت‌کننده به ویژه حضرت آیت الله ملک‌حسینی نماینده محترم مردم شریف استان در مجلس خبرگان رهبری، منتخبین محترم مردم شریف استان در مجلس شورای اسلامی و سایر مدیران و نخبگان و... تشکر و قدردانی نمایم.
2-اجرای چنین نشست‌ها و مجالسی چه در سطح استان و چه در پایتخت ایران، ضروری، لازم و واجب بوده و خواهد بود و ان‌شاءالله در آینده نیز به صورت منظم برگزار خواهد شد.
۳- در مطلب کوتاه جنابعالی با کمال تعجب واژه تعمیر شخصیت! بکار رفته است که معتقدم هیچکدام از اعضای محترم حاضر در جلسه نیازی به تعمیر شخصیت نداشته و اتفاقاً مانند سایر افراد محترم جامعه دارای شخصیت و رفتار بزرگوارانه بوده که علیرغم مشکلات خاص و عام با همدلی و احساس مسئولیت در این مجلس حضور داشته‌اند.
۴-همانگونه که اشاره نموده‌اید، دست برداشتن از حسادت‌ها و گزارش‌نویسی‌ها، ترور شخصیت‌ها، جناح‌بندی‌ها و دسته‌بندی‌های حزبی، سیاسی و منطقه‌ای و طایفه‌ای از نان شب هم برای مردم استان به ویژه شهرستان بویراحمد واجب‌تر می‌باشد.
5-در فضای کنونی آنچه بیش از پیش ضرورت دارد تعمیر برخی کج‌اندیشی‌ها و انحصارطلبی‌ها و تعمیر و تعویض برخی مدیران و مسئولین ناکارآمد بوده که مردم شریف استان کهگیلویه و بویراحمد با مشارکت حداکثری خود لزوم تعمیرات را در سیستم کنونی متذکر شده‌اند.
۶- ذکر این نکته ضروری است که متأسفانه یکی از دلایل کوچ برخی از فرزندان شایسته استان کهگیلویه و بویراحمد که سال‌ها در استان انجام وظیفه نموده‌اند به سایر استان‌ها و مرکز، همان موارد پیش گفته است که در سنوات گذشته تا کنون ادامه دار بوده است. در پایان از جنابعالی به عنوان فرماندار آرام و متین شهرستان بویراحمد و مرکز استان توقع داریم کلام و گفتمان شما در راستای حمایت از چنین نشست‌ها و همایش‌های منطقه‌ای و کشوری در راستای برون رفت از این وضعیت باشد.
با آرزوی توفیق و تندرستی برای جنابعالی و همه خدمت‌گزاران مردم عزیز.
با احترام
علی علی‌‌پور


کد مطلب: 473684

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/473684/پاسخ-معاون-فرماندار-آقای-مهدوی-مطلق-آنچه-ضرورت-تعمیر-برخی-کج-اندیشی-ها-انحصارطلبی-ها-تعویض-مدیران-مسئولین-ناکارآمد-بوده

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1