کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد

فیلم| مناظره داغ منتظریان، بهرامی و روشنفکر بر سر تورم/ روشنفکر: آقای بهرامی چرا 12 سال تلاش می‌کنی، رأی اصلاح‌طلبان را جمع کنی؛ اما جرأت نداری ساختار معیوب را نقد کنی؟ / بهرامی: مثل شما نیستم که از نخبگان می‌ترسم، چه بلایی بر سرنخبگان حوزه سفلی آورده‌اید و به چه بهانه‌های آنها را خانه نشین کرده‌ای؟ / نادر منتظریان: اگر کسی یک فساد در طول این 40‌سال مدیریتم از من بگیرد، هر طور خواست برخورد کند / دعوت منتظریان برای مناظره

5 اسفند 1402 ساعت 11:54

مناظره تلویزیونی نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه بویراحمد، دنا و مارگون برگزار شد. این مناظره  داغ بود و برخی از کاندیداها انتقادات صریحی نسبت به‌همدیگر داشتند. در این بخش پاسخ هر کدام از کاندیداها را در خصوص تورم را می‌بینید.


مناظره تلویزیونی نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه بویراحمد، دنا و مارگون برگزار شد. این مناظره  داغ بود و برخی از کاندیداها انتقادات صریحی نسبت به‌همدیگر داشتند. در این بخش پاسخ هر کدام از کاندیداها را در خصوص تورم را می‌بینید.
  
ایمان آراسته گفت: نماینده مجلس تصویب قوانین و طرح‌ها در خصوص کاهش تورم نقش ایفا کند.
   
دولتی که خودروی مفت را 500 میلیون تومان می‌دهد و یا توان جذب بازار کشورهای همسایه را ندارد، باید تورم اینگونه شود. آقای منتظریان چرا با این واژه‌ها بیگانه هستید!
****************
  
روشنفکر، خطاب به بهرامی و نادر منتظریان گفت: کسی که می‌خواهد مجری باشد، باید عاری از هر گونه فساد باشد. با دستمال کثیف نمی‌توان شیشه کثیف را پاک کرد. آقای بهرامی آیا شما اصولگرا هستید و یا اصلاح‌طلب، بعد از 12 سال در تلاش هستید که رأی اصلاح‌طلبان را جمع کنید، اما جرأت ساختار معیوب اقتصادی را ندارید.
****************
  
نستهن مقدم گفت: تورم یک بحث کلان است و تخصص دارم. نقدهای مقدم به صنعت خودرو.
*********************
  
نادر منتظریان خطاب به‌ روشنفکر گفت: مجلس باید از بعد نظارتی بهتر عمل کند. بابک زنجانی‌ها چه بلایی سر کشور آورده است. باید نخبگان و مدیران قدرتمند مسئولیت‌ها را بکار گرفته شوند، تا این وضعیت درست شود. 
*********************
   
روشنفکر خطاب به منتظریان گفت: بابک زنجانی‌ها را باید از شما سؤال کنم. این غده‌های سرطانی در دوران شماها درست شد.
*********************
   
محمد بهرامی خطاب به روشنفکر و منتظریان گفت: طرح‌ها و لوایح مجلس در رابطه با افزایش تورم مهم هستند. این طرح‌ها از نظر شماها چه ویژگی‌های باید داشته باشد.
***********************
  
علی خرامین در خصوص تورم توضیح داد و گفت: باید قوانین تصویب شود که قدرت دلار پایین بیاید و قدرت نفت بالا برود. ما کمترین سهمی را از بازارهای کشورهای همسایه داریم. سیاست‌های مالی، تولید و صادرات و واردات کشور من مشکل دارد.
**********************
  
محمد بهرامی هنوز منتظرم که آقایان سؤال‌های من را پاسخ دهند. روشنفکر از من سؤال کرد که فکر شما چیست؟ حداقل از مشاورانت مشاوره بگیر. من اصلاح‌طلبم. من همیشه خودم را اصلاح‌طلب معرفی کردم، من نمی‌خواهم تعصبی رفتار کنم. اگر اصلاح‌طلب خوب عمل کرد من تأیید کردم و هرجا بد عمل کرده، نقد کرده‌ایم. همین رفتار را با اصولگرایان دارم. من از هیشکی ترس ندارم. مثل شما نیستم که از نخبگان می‌ترسم. چه بلایی بر سرنخبگان حوزه سفلی آورده‌اید به چه بهانه‌های آنها را خانه نشین کرده‌ای؟
**********************
   
نادر منتظریان گفت: اگر کسی یک فساد در طول این 40‌سال مدیریتم از من بگیرد، هر طور خواست برخورد کند. من درخواست مناظره دارم از آقای روشنفکر و بهرامی در محیط دانشگاهی، روی عملکرد. از اخبار انحرافی که در اختیار شما قرار دارید، دوری کن، گرفتار می‌شوی.
**********************
  
راهکاری مقدم درباره تورم!
*****************
  
جمع بندی منتظریان در خصوص تورم.
******************
  
جمع بندی بهرامی در خصوص تورم. 
*******************
  
جمع بندی خرامین در خصوص تورم.
********************
  
جمع بندی روشنفکر در خصوص تورم و مهار آن.


کد مطلب: 472975

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/472975/فیلم-مناظره-داغ-منتظریان-بهرامی-روشنفکر-سر-تورم-آقای-چرا-12-سال-تلاش-می-کنی-رأی-اصلاح-طلبان-جمع-کنی-اما-جرأت-نداری-ساختار-معیوب-نقد-مثل-نیستم-نخبگان-می-ترسم-بلایی-سرنخبگان-حوزه-سفلی-آورده-اید-بهانه-های-خانه-نشین-کرده-ای-نادر-اگر-کسی-یک-فساد-طول-این-40-سال-مدیریتم-بگیرد-طور-خواست-برخورد-کند-دعوت

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1