تاریخ انتشار
جمعه ۴ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۴۰
کد مطلب : ۴۷۲۹۴۶
آئین افتتاح ستاد انتخاباتی مقدم در یاسوج برگزار شد

تصاویر| نستهن مقدم؛ من باران رحمت هستم/ مقدم کاندیدای بویراحمد، دنا و مارگون را به مثلث برمودا تشبیه کرد

۱۳
۰
تصاویر| نستهن مقدم؛ من باران رحمت هستم/ مقدم کاندیدای بویراحمد، دنا و مارگون را به مثلث برمودا تشبیه کرد
کبنا ؛نستهن مقدم، نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه بویراحمد، دنا و مارگون گفت: مثلثی به اسم برمودا در جهان وجود دارد که هرچیزی در مسیر این مثلث قرار گیرد محو می‌شود؛ هنوز راز و رمز این مثلث برمودا برای دانشمندان ثابت نشده است. سه کاندیدا عزیز حوزه بویراحمد، دنا و مارگون همچون مثلث برمودا هستند، این مثلث‌ می‌گوید «مقدم نباید بعنوان کاندید بیاید» یعنی باران نیاید! دیگر مثلث می‌گوید «اگر بیاید ما بازنده انتخابات هستیم» خوب بازنده باشید! من باران رحمت هستم.
به گزارش کبنا نیوز، عصر امروز (جمعه سوم اسفندماه 1402) نستهن مقدم، نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه بویراحمد، دنا و مارگون در آئین افتتاح ستاد انتخاباتی خود در شهر یاسوج، اظهار کرد: نماینده باید برای شادمانی و پایکوبی مردم به منطقه‌ها سفر کند و هم باید شریک غم مردم باشد. روز گذشته که بخشی از مردم پاتاوه درگیر مراسم ختم عزیزانشان بودند (اشاره به فوت معلم و تشییع دو جوان در پاتاوه دارد) به خودم اجازه ندادم که جشن و پایکوبی راه بیندازیم؛ لذا افتتاحیه ستاد انتخاباتی در پاتاوه برگزار نخواهد شد. 
مردم ایران سرنوشت خودشان را ۱۱ اسفند نمایان می‌کنند. مناظره کاندیدای انتخابات در صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد صورت گرفت این مناظرات را در شبکه تلویزیونی مشاهده کنید؛ بعضی‌ها در آن مناظره تسویه حساب کردند. به پاسخ سوالات، تحلیل و ارائه برنامه کمتر پرداخته شد و تخریب، تهمت، خط و نشان در این مناظره بیشتر بود که این زیبنده این مردم نیست. شأن و منزلت نمایندگان سطح کشور در تراز جمهوری اسلامی نیست. اگر پرخاشگری و تهدید برخی از کاندیداها و رقبای بنده را مشاهده کردید به نوبه‌ی خودم عذرخواهی می‌کنم. در این مناظره به سوالات پاسخ دادم و برنامه، اهداف و راهکارهای برون رفت را ارائه دادم تا جواب‌ها، نگاه‌ها و دیدگاه‌ها راجع به مسایل مهم کشور و مجلس شورای اسلامی را مشاهده و قضاوت کنید انشاالله در این فرصت باقیمانده حتما شما و همه این مناظره را دنبال کنید و تصمیم را بگیرید. 
کسانی که می‌خواهند پای صندوق رای بیایند، نمایندگان خود را در این دوره مجلس از طریق این مناظره‌ها دنبال می‌کنند و حتما تصمیم درستی خواهند گرفت؛ تا تکرار وضع قبل نباشد و به وضع موجود پایان دهند. شک ندارم اگر این چنین است تائید بفرمائید (تشویق حضار) 
آئین افتتاح ستاد انتخاباتی مقدم در یاسوج
در چندماه گذشته بعضی از رقبای انتخاباتی در کاروان‌هایی که راه می‌انداختند خودشان را پیروز انتخابات دانشته و یا سعی داشتند که رقیب خود را از طریق تریبون‌ها تخریب کنند. ما راغب بودیم که برای فتح هر کرسی باید اخلاق، انصاف، سرفرازی مردم و قضاوت خویشان را رعایت کنیم اما بی‌شک رقبا این کار را نکردند. 
مقدم و خط مقدم مثل باران است. 
روایت هست که پدری برای دیدار دخترانش راهی سفر شد، هوا ابری بود؛ به خانه‌ی دختر اولش که رسید از دختر پرسید زندگی چطور می‌گذرد؟ دختر گفت «بابا جون دعا کن تا باران بیاید» پدر گفت «چرا باران ببارد؟» گفت «اگر باران ببارد خیلی از زمین‌های زیر کشت گندم آبیاری می‌شود و نان یک سال را در میاورم» پدر گفت «امیدوارم آنچه مصلحت است پیش بیاید» او راهش را ادامه داد و به خانه دختر دوم رسید. دختر گفت: «هوا ابری است پدر دعا کنید باران نبارد» پدر با تعجب پرسید «چرا باران نبارد» گفت: «همه زندگیم را کوزه درست کردم همه این کوزه‌ها را با گِل ساختم اگر باران بیاید کوزه‌ها خیس و خراب می‌شود و زندگیم تباه خواهد شد.» پدر رو به خدا و گفت «اگر باران ببارد کشت سبز می‌شود و اگر نبارد گل کوزه خشک می‌شود؛ مصلحت چیست» 
مردم بویراحمد، دنا و مارگون این را تعریف کردم که بدانید خط مقدم هم به این صورت است.
مثلثی به اسم برمودا در جهان وجود دارد که هرچیزی در مسیر این مثلث قرار گیرد محو می‌شود؛ هنوز راز و رمز این مثلث برمودا برای دانشمندان ثابت نشده است. سه کاندیدا عزیز حوزه بویراحمد، دنا و مارگون همچون مثلث برمودا هستند، این مثلث‌ می‌گوید «مقدم نباید بعنوان کاندید بیاید» یعنی باران نیاید! دیگر مثلث می‌گوید «اگر بیاید ما بازنده انتخابات هستیم» خوب بازنده باشید! من باران رحمت هستم.
دیگر مثلث می‌گوید: «اگر مقدم در خط مقدم بماند من برنده انتخابات هستم» بی‌توجه به تصمیم مردم! باید ذاتمان بارانی باشد ما می‌آییم تا آنچه را باید اتفاق بیفتد، اما نه به نفع این مثلث، بلکه به نفع بویراحمد، دنا و مارگون به نفع ایران اسلامی رخ بدهد.
برخی از آقایون در مناظرات انتخاباتی ادعا کردند که «من تخصصی در موضوعات ندارم» اشرافیت به مباحث مهم اقتصادی، سرمایه گذاری، صنعتی و ثروت‌های عظیم نیاز این استان است اگر اطلاعاتی ندارید برای چه می‌آیید.
راس دیگر مثلث به تکرار می‌آیند دری را که به حکمت بسته شده به اصرار می‌خواهند باز کنند؛ چندبار جواب نه شنیدید، دیگر اصرار نکنید. راس دیگر این مثلث امتحان خودش را پس داده، برای چه می‌خواهید بیایید به عملکردتان رجوع کنید مردم شما را با عملکردتان قضاوت می‌کنند. در مناظرات اخلاق را رعایت نکردید و بازنده اخلاق بودید.
آئین افتتاح ستاد انتخاباتی مقدم در یاسوج
معتمدین عزیز گنجینه‌های ارزشمند خانواده‌ها، ایل‌ها و فامیل‌ها هستند؛ چرا یک معتمد و شخصیت ریش سپید را در چهار قاب دوربین‌تان می‌اندازید و می‌گویید «فلانی به فلانی پیوست» فردا عکس با عزیز دیگری می‌گیرید. این‌ها بداخلاقی است. سرمایه‌های عظیم اجتماعی را خدشه‌دار می‌کنید. اعتماد بین بزرگان و افراد نخبه استان از دست می‌رود مردم دیگر به آن‌ها اعتماد ندارند.
سوال اینجاست که مگر معامله در کار نیست؟ چطور لیدر فلان کاندید یک شبه جای دیگر می‌رود و بعد از ده روز دوباره نظرش را تغییر می‌دهند. چرا اصرار می‌کنید؟
نهادهای نظارتی پاکدست، هوشیار و دلسوز در امر سلامت و امنیت انتخابات را در جلسات مورد حمله و هجمه قرار می‌دهید همه می‌دانند که خودتان انتخابات را مهندسی می‌کنید، خودتان فقط به جلو فرار می‌کنید تا اگر بازنده بودید به گردن مجریان و ذیصلاح انتخابات، مجریان و دلسوزان بیندازید.
شاهد این ادعا حضور فلان کاندیدا در روز گذشته در زادگاه نستهن مقدم با کیف‌های پر از پول بود که ضایع شدید. شاهد این ادعا بر مهندسی انتخابات فقط کاندیداها با وعده‌های دروغین است.

آئین افتتاح ستاد انتخاباتی مقدم در یاسوج

آئین افتتاح ستاد انتخاباتی مقدم در یاسوج



آئین افتتاح ستاد انتخاباتی مقدم در یاسوج

آئین افتتاح ستاد انتخاباتی مقدم در یاسوجآئین افتتاح ستاد انتخاباتی مقدم در یاسوج
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
جناب نستهن مقدم انسانی قوی و باسواد و شایسته برای مجلس باید بیشتر شناخته شود باید بیشتر تلاش کند تا روانه مجلس شود از تمامی کاندیدها قوی تر و محکم تر است
Iran, Islamic Republic of
فقط روشنفکر مقدم را میشناخت
Iran, Islamic Republic of
واقعا من‌ متعجم که آقاي مقدم به این زودی گذشته وعملکرد خودرادرشهرداری یاسوج فراموش کرده وچه درطول این شش سال درحق این مردم که نکرده حالا باچه روی اومده کاندید کاندید میکنه اقای مقدم یکم به گذشته خودت فکرکن وبعدحرف بزن آگه وقت کردی یسری به بلوار ی جمعه بازاریاسوج بزن ببین بیشتربه کجا میخوره شایدجواب مردم را درآنجا خواهیدشنید ازمردم عذرخواهی و لب بخشش کن.
کا محمدی
United States
جناب آقای مقدم وقتی اقبال نداری چرا اصرار داری بمونی گوش به علمدار نگیر میخواد برای همیشه بسوزی در تاریخ بویراحمد ببین درخشنده رو چه بلایی سرش اومد.
United Kingdom
آخ حیف از مقدم که تبسمی جلودار این شخصیت بزرگ هست
Iran, Islamic Republic of
مقدم مرد عمل
حمید
Iran, Islamic Republic of
آنان که دستی را که نانشان
میداد، گاز گرفتند،
محکوم اند به بوسیدن پاهایی که
لگدشان می زند!!
United States
۵۰۰تا رای بیشتر نیاری باران رحمت
جوان
United States
درود بر دکتر مقدم، پاکدست، ارتش تک نفره
رضا
United States
مقدم مرد عمل، مرد روزهای سخت
دنا
Iran, Islamic Republic of
مقدم ادم پاکدست و با سوا د حیف که افراد و اطرافیانش//
مارگون
Romania
سواد همین مقدم از روشنفکر بهتره
شرف اباد
Iran, Islamic Republic of
سلام بر همگان
لقای مقدم ۸سال شهردار بودی ۱۰۰ مرتبه اومدیم شهرداری خیابانی که آقای زارع زیرسازی کرده بود گفتیم اسفالتش کن چون ساکنان آنجا هم ولایتی های شما بودند
اما دریغ از یک ذره توجه
حالا طوری سخن میگی جای تعجب داره
فیلم: تاجگردون: به بزرگواری رأی می‌دهم

فیلم: تاجگردون: به بزرگواری رأی می‌دهم

اردشیر یاری، معاون سابق آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد و از نزدیکان به غلامرضا ...
بودجه دفتر زاکانی: فقط ۲ هزار میلیارد تومان!

بودجه دفتر زاکانی: فقط ۲ هزار میلیارد تومان!

حوزه دفتر شهردار تهران از جمله بخش‌هایی از شهرداری است که از بودجه سالانه اداره پایتخت،...
در کره شمالی به‌روی گردشگران باز شد

در کره شمالی به‌روی گردشگران باز شد

زمانی که ووسکرسنسکی با سایر گردشگران در پیونگ یانگ سوار اتوبوس شد به ندرت خودرویی را ...
1