کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در جمع هواداران خود مطرح کرد

فیلم| منتظریان: جوانان منتظر کنار زدن مدیران ناکارآمد‌اند / چرا نمایندگان ما نتوانستند، حتی یک طرح را به مجلس ببرند که مردم را از این وضعیت معیشت نجات دهند

3 اسفند 1402 ساعت 10:38

فعال سیاسی بویراحمد، دنا و مارگون گفت: جوانان ما امروز چشم انتظار معجزه هستند و چشم انتظار رفع گرفتاری هستند و کنار زدن بعضی از مدیران ناکارآمد هستند.


فعال سیاسی بویراحمد، دنا و مارگون گفت: جوانان ما امروز چشم انتظار معجزه هستند و چشم انتظار رفع گرفتاری هستند و کنار زدن بعضی از مدیران ناکارآمد هستند.
     
به گزارش کبنا، نادر منتظریان در جمع هوادارن خود در یاسوج، اظهار کرد: رضاخان قلدر نتوانست چادر را از سر ایرانی و شیعه بردارد اما ناکارآمدی و بی‌عدالتی بعضی مدیران، فساد و تبعیض برخی مدیران امروز جامعه ما را نگران و گاهی به اعتراض واداشته است.
وی افزود: خیلی‌ها فکر می‌کنند که دختران ما که روسری‌شان اینجا است و جوانان ما که با این تیپ و قواره در جامعه ظهور پیدا می‌کنند شاید دل خوشی دارند، نه ابداً اینطور نیست.
نامزد دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: این‌ها نشانه اعتراض به ناکارآمدی‌ها و بی‌عدالتی‌ها و اعتراض به تبعیض هاست و نشانه اعتراض به مجلس است که نمایندگانی معیشت مردم، اشتغال جوانان و رفاه مردم را دچار رنج و گرفتاری کرده است.
وی تأکید کرد: اما نتوانسته‌اند حتی یک طرح را به مجلس ببرند که مردم را از این وضعیت معیشت نجات دهند.
منتظریان ابراز کرد: چرا نمایندگان به راحتی از کنار اقتصاد و گرفتاری و معیشتی که در بحران است می‌گذرند و به‌فکر طرح و تصویب قانونی برای برون رفت از این رنج‌ها ارائه نمی‌دهند.


کد مطلب: 472879

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/472879/فیلم-منتظریان-جوانان-منتظر-کنار-زدن-مدیران-ناکارآمد-اند-چرا-نمایندگان-نتوانستند-حتی-یک-طرح-مجلس-ببرند-مردم-این-وضعیت-معیشت-نجات-دهند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1