کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

فرماندار بویراحمد خبر داد

ریزش شدید در جاده یاسوج کاکان / برق لوداب وصل شد/ دستگاه‌های خدمات‌رسان در حال تخلیه آبگرفتگی‌ها هستند

27 بهمن 1402 ساعت 22:02

فرماندار شهرستان بویراحمد از وصل شدن برق در بخش لوداب خبر داد و گفت: برق بخش لوداب به دلیل شکستن پایه‌های برق قطع شده بود.


فرماندار شهرستان بویراحمد از وصل شدن برق در بخش لوداب خبر داد و گفت: برق بخش لوداب به دلیل شکستن پایه‌های برق قطع شده بود.
به گزارش کبنانیوز، امروز جمعه (۲۷بهمن ماه ۱۴۰۲) شهرام مهدوی مطلق در این خصوص گفت: برق بخش لوداب به دلیل شکستن پایه‌های برق قطع شده بود که شرکت برق پیگیر حل مشکل شد و هم اکنون برق در منطقه برقرار است.
   
مهدوی مطلق درخصوص وضعیت راه‌های شهرستان بویراحمد گفت: ریزش شدیدی بر اثر بارش‌ها در محور یاسوج کاکان شاهد هستیم و تردد تا حد زیادی کند شده، راهداری در جاده این منطقه بطور ویژه حضور دارد و عملیات پاک‌سازی در حال انجام است.
فرماندار بویراحمد افزود: در برخی مناطق شهر یاسوج از جمله شرف آباد و بلوار شهید قرنی، مناطقی از بلهزار،  مادوان‌ها،   تلخسرو و اکبرآباد آب گرفتگی منازل و معابر را داریم که هلال احمر، دهیاری‌ها، شهرداری‌ها پای کار هستند و تخلیه آب در حال انجام است.  
مهدوی مطلق بیان کرد: اغلب آب گرفتگی‌ها در منازل به دلیل ساخت و ساز‌های غیر اصولی است.
طبق نظر آب و هوا‌شناسی بارندگی‌ها ادامه دارد و مردم از تردد‌های غیر ضروری اجتناب نمایند.  


کد مطلب: 472637

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/472637/ریزش-شدید-جاده-یاسوج-کاکان-برق-لوداب-وصل-دستگاه-های-خدمات-رسان-حال-تخلیه-آبگرفتگی-ها-هستند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1