تاریخ انتشار
جمعه ۲۷ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۵۰
کد مطلب : ۴۷۲۶۳۳
در خطبه های نمازجمعه ۲۷ بهمن ماه ۱۴۰۲ چیتاب مطرح شد

سید علی اکرمیان: همانطور که دشمن را در حماسه اول ( ۲۲ بهمن) شکست دادید در حماسهٔ دوم ( انتخابات) هم مَأیُوس کنید

۲
سید علی اکرمیان:  انتخاب آزادانه در کنار حماسه حضور، نشان از حریت دموکراسی انتخابات در کشور است
کبنا ؛حجت الاسلام سیدعلی اکرمیان امام جمعه موقت کبگیان در خطبه های نمازجمعه ۲۷ بهمن ۱۴۰۲ چیتاب ضمن توصیه به رعایت تقوای الهی با اشاره به عوامل گمراهی انسان از دایره انسانیت وبندگی کندروی بیجا، نظام و حاکم دوستان گمراه، همنشین ناباب، تهاجم فرهنگی، بی‌تقوایی، و وسوسه‌های شیطان را سبب ضلالت و گمراهی انسان برشمرد.
به گزارش " کِبنـا " از چیتاب، این خطیب موقت در فراز دوم از خطبه های این هفته با تشکر از حماسه حضور مردم بخش کبگیان در ۲۲بهمن امسال گفت: حضور سبز مردم این دیار که به دیار شُهَدا مَعروف اَست، همپای دیگر آحاد ملت نشان داد که پای نظام، انقلابشانَند و این آرمانی که با خون فرزندانشان تنومند شده را دوست دارند. 
وی حماسه دوم قبل از پایان سال ۱۴۰۲ را حضور باشکوه درانتخابات پیشرویِ مجلس شورای اسلامی و خبره گانِ رهبری برشمرد و گفت: بَدخواهان ملت ایران با شکست در پارت اول (جهت عدم حماسه حضور) حالا در حماسه دوم انتخابات با تزریق یأس و نا امیدی بِدُنبالِ کَمرَنگ کردنِ حماسَهِ حضور ملت در پارت دُوُم اَست. 
سید علی اکرمیان با اشاره به حضور حداکثری ملت آنرا انسجام وحدت ملی جهت ایجاد شدن انگیزه در میان مردم برشمرد و افزود: این نشانگر از همسو بودن تعامل قدرتمندِ دولت و ملت می باشد که اولا از مبانی اصولی ملی است، دوماََ استحکامِ این وحدت باعث تحکیم قدرت وأمنیَّتِ مِلّـی و مُتَعاقِبَاََ حـل مشکلات موجود می شود. 
امام جمعه موقت چیتاب در پایان حُریَّت با رویکرد سلیقه آزادانه در انتخابات پیشرو را یک فرصت جهت تَأمینِ آیَنـدَهِ روشن سرنوشت ملت برشمرد و گفت: با احترام به تمام گروهها و احزاب حاضر در انتخابات باید گفت؛ فَـرعِ مَسئلَهِ انتخابات در انتخاب آزادانه ( یعنی هرکس دوست دارد به هر سلیقه ای رای بدهد ) و اصـلِ آن حضور سبز و دعوت همدیگر جهت باشکوه کردنِ این حماسه بزرگ می باشد که بدخواهان نظام از همین رویکرد می ترسند. 
وی تصریح کرد: دو حماسه بزرگ زمستان ۴۰۲ ( شور۲۲ بهمن، و حضور در انتخابات ) نَوید پایبندی عمومی به نظام با رویکرد آینده ای روشن در مایوس کردن بدخواهان ملت ایران را می دهد.
لازم به ذکر است در بین الصلاتَین از طرف الله رحم پاک مسئولِ نیرو انسانیِ حوزهٔ مقاومت خاتم الانبیاء چیتاب، به نمایندگی از پایگاههایِ تابعـه به مناسبت روز پاسدار از سرهنگ دوم پاسدار حَسَـنِ أَمیـرأَحمَـدی فَرماندَهِیِ حـوز خاتم الانبیاء چیتاب با حضور امام جمعه و تعدادی از مسئولان شورایِ اداری تَجلیل بِعَمـل آمد. 


٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭

خبرنگار: اسماعیل رسام
نام شما

آدرس ايميل شما

بورس داغ دلالی

بورس داغ دلالی

«کارگری‌کردن صرفه اقتصادی ندارد!»؛ این جمله بارها از زبان متقاضیان بازار کار و کارفرمایان ...
عبدی: بودجه فرهنگ آب دریاست، می‌خورند و تشنه‌ترند

عبدی: بودجه فرهنگ آب دریاست، می‌خورند و تشنه‌ترند

روشن است که مدیران فرهنگی می‌خواهند بگویند مشکل، فقدان کار فرهنگی است و آن هم بودجه می‌خواهد....
افزایش تنش میان پیونگ‌یانگ و سئول؛ قوای نظامی کدام کشور قوی‌تر است؟

افزایش تنش میان پیونگ‌یانگ و سئول؛ قوای نظامی کدام کشور قوی‌تر است؟

به گفته موسسه مطالعات استراتژیک یک اندیشکده دفاعی مستقر در لندن، کره شمالی در آغاز سال ...
1