کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در جمع مردم مطرح کرد

دانشی، عضو شورای شهر یاسوج درباره حواشی پیرامون خود شفاف‌سازی کرد: به قرآن سوگند پیشنهادی به من داده شد که 18 میلیارد تومان بگیر و یک امضا کن، من اینکار را نکردم، من در قبال شما مسئول هستم

24 بهمن 1402 ساعت 17:04

عضو شورای شهر یاسوج در جمع مردم درخصوص حواشی و شایعاتی مربوط به خود شفاف‌سازی کرد.


عضو شورای شهر یاسوج در جمع مردم درخصوص حواشی و شایعاتی مربوط به خود شفاف‌سازی کرد.
عطاالله دانشی، عضو شورای شهر یاسوج عصر امروز (سه‌شنبه 24 بهمن‌ماه 1402) در جمع مردم، اظهار کرد: از دستگاه‌های نظارتی و قضایی و دادستان محترم شهر یاسوج که شرایطی فراهم می‌کنند تا مردم در سایه امنیت و عدالت بتوانند به مقصود انقلاب برسند تشکر می‌کنم. وقت برای انتخابات تنگ است، فرمان مقام معظم رهبری برای مشارکت انتخابات مهم است و باید آن را جدی بگیریم.
دانشی بیان کرد: قوام و دوام نظام به انتخابات‌ها است و باید مشارکت عمومی در اولویت قرار بگیرد. ما باور داریم که حاج منتظریان حرکتی را برای تغییر و تغییری را برای تحول و تحولی را بر محوریت این نظام ایجاد کرده‌اند و این مسیر به کمک ائمه اطهار مسیر پیروزی است.
وی بیان کرد: ما در مسیری قرار داریم که باید این تغییر صورت گیرد، این تغییر برای تصمیم‌های ملی و فراملی، تصمیم‌های استانی و بخشی لازم است، ما در قبال عمر خود مسئولیت داریم، باید با وحدت و انسجام این حرکت را دنبال کنیم و پیروزی شما را در روز ۱۱ اسفند به یمن و برکت الهی نوید می‌دهم.
این عضو شورای شهر یاسوج افزود: همانطور که استحضار دارید ۲ هفته تا روز انتخابات باقی مانده است، در وهله اول باید به فرمان مقام معظم رهبری مسیر درست را داشته باشیم، و در وهله دوم به اطرافیان خود نیز توصیه کنید در انتخابات شرکت کنند.
دانشی درخصوص حواشی اخیر و شایعاتی درخصوص خود شفاف‌سازی کرد و ضمن قدردانی از دستگاه‌های نظارتی و قضایی گفت: کسانی دسیسه کرده‌اند تا من در منجلابی بیفتم، اما دانشی روزی صاحب مال و مکنت بالایی بود، روزی هم مال و منالی نداشت، که بیشتر بخاطر غرفه‌هایی بود که مشکلاتی ایجاد کرد.
وی گفت: من دانشی مستأجر، به قرآن قسم، سوگند می‌خورم، پیشنهادی به من داده شد که ۱۸ میلیارد تومان بگیر و یک امضا کن، من اینکار را نکردم، من در قبال شما مسئول هستم، و مطمئن باشید با آگاهی، با بردباری که دستگاه‌های نظارتی دارند، حق به حق‌دار خواهد رسید و روزی پشت پرده این مسائل هم برملا خواهد شد. ‌امیدوارم خداوند سبحان کسانی را که به دنبال شیطنت هستند، هدایت و راهنمایی کند.


کد مطلب: 472521

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/472521/دانشی-عضو-شورای-شهر-یاسوج-درباره-حواشی-پیرامون-خود-شفاف-سازی-قرآن-سوگند-پیشنهادی-داده-18-میلیارد-تومان-بگیر-یک-امضا-کن-اینکار-نکردم-قبال-مسئول-هستم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1