کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در جمع هواداران خود مطرح کرد

فیلم| مقدم در منطقه سادات‌محمودی: این بار حتماً پراید سواران، پرادو سواران را مغلوب خواهند کرد

23 بهمن 1402 ساعت 10:58

فعال سیاسی بویراحمد اظهار کرد: این بار حتماً پراید سواران، پرادو سواران را مغلوب خواهند کرد؛ اما در مقابل این موج احساس، صمیمیت و محبت شما سر خم می‌کنم.


فعال سیاسی بویراحمد اظهار کرد: این بار حتماً پراید سواران، پرادو سواران را مغلوب خواهند کرد؛ اما در مقابل این موج احساس، صمیمیت و محبت شما سر خم می‌کنم.
نستهن مقدم در میان جمعی از هواداران خود در سادات محمودی اظهار کرد: برای اینکه صدای شما باشم آمده‌ام، نه یادداشت و نه درگوشی نمی‌خواهم کسی نکته‌ای به من برساند.
   
وی بیان کرد: ان‌شاءالله با برنامه‌های عملیاتی قابل‌اجرا که ضمانت اجرایی هم دارند و سوای وعده‌های پوچ و توخالی برای گذر از دوران انتخابات اقدامی بکنیم که مایه سربلندی کسانی باشیم که رأی خود را به نام مقدم در صندوق می‌ریزند.
وی تأکید کرد: به همه رقبایم ادای احترام می‌کنم؛ اما گلایه دارم چرا که با تبلیغات زودهنگام با بیکار نمودن جمع زیادی از مردم و انتقال آن‌ها به روستاهای مختلف بهره‌وری کار را تقلیل داده‌اند.
   
این فعال سیاسی و نامزد دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ادامه داد: انتخابات را شما رقم می‌زنید، اولاً ما یک نماینده بیشتر نمی‌خواهیم چرا تا الان بیش از چهار کاندید به‌صراحت در سایت‌های وابسته به خودشان اعلام کرده‌اند که فلانی انتخابات را تمام کرده و برنده انتخابات است این یک شانتاژ است.
وی ادامه داد: مثل گذشته از انتخاب‌های تکراری که نتیجه دلخواهی در پی نداشت و در مرتبه وعده خفه شد. باعث نارضایتی و حتی ناامیدی مردم شد این بار دنبال تغییر و تحول‌اند.
  
مقدم تصریح کرد: آیا قبول دارید که نمایندگان و نماینده‌ها باید بیشتر به امر قانون‌گذاری همت داشته باشند. این بار حتماً پراید سواران، پرادو سواران را مغلوب خواهند کرد؛ اما در مقابل این موج احساس، صمیمیت و محبت شما سر خم می‌کنم.
 


کد مطلب: 472456

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/472456/فیلم-مقدم-منطقه-سادات-محمودی-این-بار-حتما-پراید-سواران-پرادو-مغلوب-خواهند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1