تاریخ انتشار
شنبه ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۰۴
کد مطلب : ۴۷۲۳۷۵
ویژه جشنواره فیلم فجر؛

فیلم| استاندار کهگیلویه و بویراحمد و سخنگوی دولت پای فیلم سینمایی

۲
۲
فیلم| استاندار کهگیلویه و بویراحمد و سخنگوی دولت پای فیلم سینمایی
کبنا ؛علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت جمعه شب با حضور در سالن سینما هنر شهر یاسوج، در جمع هنردوستان کهگیلویه و بویراحمدی به تماشای فیلم آسمان غرب نشست.
به گزارش کبنا، سخنگوی دولت پس از بازدید از چند طرح عمرانی، شرکت در آیین‌های چند پروژه زیربنایی و دیدار با مردم در نقاط کهگیلویه و بویراحمد به محل اکران فیلم آسمان غرب در سالن سینما هنر یاسوج رفت و این فیلم را تماشا کرد.
فیلم آسمان غرب داستان رشادت، غیرت و میهن‌دوستی خلبان شهید علی‌اکبر شیرودی و دیگر همرزمانش را در روز‌های آغازین جنگ تحمیلی به تصویر می‌کشد.
   
میلاد کی‌مرام (در نقش شهید شیرودی)، ‌امیر حسین آرمان (در نقش شهید ادیبان)، نادر فلاح، آرمین رحیمیان، کریم‌امینی، روح الله زمانی، محمد رضا صولتی، پیام اینالوئی، احسان عباسی، صفر محمدی، احسان صاحب الزمانی، یوسف فروتن، راهله لطفی، پرهام غلاملو، سمیه مهری، نیوشا علیپور و و نسیم ادبی از بازیگران این فیلم هستند.
مدیر اجرایی جشنواره فیلم فجر یاسوج در حاشیه این آیین گفت: تاکنون ۲۰ اکران فیلم از این جشنواره در سالن سینما هنر یاسوج انجام گرفته است.
اردشیر کیانی تأکید کرد: همچنین روز‌های شنبه و یکشنبه هفته پیش رو نیز هشت اکران دیگر از فیلم‌های جشنواره فجر انجام می‌گیرد.
وی عنوان کرد: ۲۰ نفر از عوامل جشنواره فیلم فجر به صورت شبانه روزی برای برگزاری این رویداد فرهنگی در یاسوج تلاش می‌کنند.
کیانی با اشاره به اینکه جشنواره بین‌المللی فیلم فجر یکی از مهمترین رویداد‌های فرهنگی کشور تأکید کرد: رسانه‌های ارتباط جمعی نیز در خصوص معرفی فیلم‌های جشنواره تلاش بیشتری داشته باشند.
نام شما

آدرس ايميل شما

خرامان
Iran, Islamic Republic of
واقعا جای تأسف است شخصی که از لحاظ اجرایی هیچ جایگاه رسمی جز سخنگویی دولت ندارد اینگونه وقت و هزینه ی یک استان را معطل کرده و مسئولین مسئول ندیده استان نیز مانند سیاهی لشکر همراهی می‌کنند و ایشان افاضاتی میکند که گویا در حال تبیین رهنمودهای دولت با اینهمه وعده رنگارنگ برای ملت ستمدیده استان است.انقدر کیسه ی وعده‌های دولت پر شده که دیگر توان وعده یاپوچ را هم ندارند حالا سخنگو دیگر رویی ندارد در جایی هم راهش نمیدهند الان بفکر منطقه ی محروم نگه داشته ی کهگیلویه و بویراحمد افتاده
این یارو چی میخواد تو این خراب شده اگر توان و عرضه جواب کردنش را ندارید یه بار دعوتش کنید دانشگاه تا دانشجویان حق طلب فراریش بدن
وحید
Iran, Islamic Republic of
.دانشجویان اغلب جز مسائل تکراری. هیچی نداره که بگه هر کوچه بازاری بلده تو این دوران کلی کمبودها
را جار بزنه نشون بدین دانشجو چطور در کف میدان عملیاتی کار میکند . اصالت دانشجویی زمانی بر میگرده. که کف میدان عملیاتی بشه . دولت و مجبور کنه برایه کسب بودجه ها. نه یه مشت حرف تو خالی . رزومه علمی. رو کنید طرح رو کنید. دلد و فریاد تو خالی زیاده
بورس داغ دلالی

بورس داغ دلالی

«کارگری‌کردن صرفه اقتصادی ندارد!»؛ این جمله بارها از زبان متقاضیان بازار کار و کارفرمایان ...
عبدی: بودجه فرهنگ آب دریاست، می‌خورند و تشنه‌ترند

عبدی: بودجه فرهنگ آب دریاست، می‌خورند و تشنه‌ترند

روشن است که مدیران فرهنگی می‌خواهند بگویند مشکل، فقدان کار فرهنگی است و آن هم بودجه می‌خواهد....
افزایش تنش میان پیونگ‌یانگ و سئول؛ قوای نظامی کدام کشور قوی‌تر است؟

افزایش تنش میان پیونگ‌یانگ و سئول؛ قوای نظامی کدام کشور قوی‌تر است؟

به گفته موسسه مطالعات استراتژیک یک اندیشکده دفاعی مستقر در لندن، کره شمالی در آغاز سال ...
فایل های مرتبط
1