تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۲۳
کد مطلب : ۴۷۲۲۰۱
در آستانه انتخابات دوازدهم؛

محمدرحیم دهراب‌پور: شورا‌های وحدت و ائتلاف اصولگرایان کهگیلویه و بویراحمد از کاندیدا‌های اصلاح‌طلبان برنامه بخواهد

۶
۰
محمدرحیم دهراب‌پور: شورا‌های وحدت و ائتلاف اصولگرایان کهگیلویه و بویراحمد از کاندیدا‌های اصلاح‌طلبان برنامه بخواهد
کبنا ؛عضو شورا‌های وحدت و ائتلاف اصولگرایان در انتخابات دوازدهم استان کهگیلویه و بویراحمد تأکیدکرد که بنظرم این شورا‌ها علاوه براینکه از کاندیدا‌های اصولگرایان برنامه می‌خواهند، بخاطر توسعه آینده این استان، از کاندیدا‌های جریان اصلاحات هم برنامه بخواهند.
«محمدرحیم دهرابپور» در گفت‌وگو با ایلنا با تشریح ارزیابی خود از اردوگاه‌های سیاسی کاندیدا‌های انتخابات دوازدهم مجلس در استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهار داشت: پیشنهاد من به شورا‌های وحدت و ائتلاف اصولگرایان در این استان، این است که علاوه براینکه از کاندیدا‌های اصولگرا برنامه کاری می‌خواهند از کاندیدا‌های اصلاح طلب هم برنامه بخواهند چرا که ما باید در وهله اول بفکر توسعه استان، رضایت‌مندی مردم و رفع نارضایتی‌های آنان باشیم تا پیروزی فلان کاندیدا در جریان سیاسی خود باشیم.
وی گفت: در انتخابات دوازدهم استان کهگیلویه و بویراحمد شرایط برای رقابت کاندیدا‌های انتخاباتی فراهم است و اکنون در سه حوزه انتخابیه، همه کاندیدا‌ها در حال فعالیت انتخاباتی و جذب و جلب آرای مردمی هستند و البته کاندیدا‌های نهایی شورا‌های وحدت و ائتلاف در این استان بجز حوزه انتخابیه بویراحمد واحد، در سایر حوزه‌های انتخابیه مشخص نشده است.
عضو شورا‌های وحدت و ائتلاف اصولگرایان انتخابات دوازدهم در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: کاندیدای شورای ائتلاف در حوزه انتخابیه بویراحمد واحد مشخص شده اما کاندیدا‌های مدنظر این شورا در ۲ حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ و گچساران مشخص نشده و از سویی کاندیدا‌های شورای وحدت اصولگریان در هر سه حوزه انتخابیه هنوز نامشخص است.
دهرابپور افزود: این شورا‌ها اکنون در حال مشورت با سایر کاندیدا‌ها جهت مشخص شدن گزینه‌های نهایی خود هستند اما بعقیده من، باید تعداد بیشتری از کاندیدا‌ها در این جلسات حضور داشته باشند.
این فعال سیاسی اصولگرا با تأکید براینکه از حضور کاندیدا‌های متعدد با سلایق مختلف سیاسی و البته باهدف افزایش مشارکت انتخاباتی در این استان تشکر می‌کنم، یادآور شد: اگرچه شورا‌های وحدت و ائتلاف بدلیل ماهیت حزبی‌شان باید از کاندیدا‌های اصولگرا در نشست‌های خود دعوت کنند اما پیشنهاد من این است که برای تحقق برنامه‌های توسعه استان و همچنین رفع برخی نابسامانی‌ها و نارضایتی‌های مردمی در آینده، از کاندیدا‌های جریان اصلاحات هم برنامه بخواهند.
وی در پاسخ به این سؤال که مشارکت در انتخابات دوازدهم در استان کهگیلویه و بویراحمد را چگونه ارزیابی می‌کنید؟ ادامه داد: بنظرم می‌آید مشارکت در این انتخابات نسبت به مشارکت در انتخابات یازدهم بیشتر باشد.
عضو شورا‌های وحدت و ائتلاف اصولگرایان انتخابات دوازدهم در استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به آمار ۷۱ درصدی مشارکت در انتخابات یازدهم مجلس شورای اسلامی این استان، تصریح کرد: در انتخابات دوازدهم، کاندیدا‌های تأیید صلاحیت شده هم از حیث سلایق سیاسی و هم از حیث آرای طایفه‌ای، دارای پایگاه‌های مردمی گسترده‌ای هستند.
دهرابپور افزود: از سویی مردم در انتخابات دوازدهم بدنبال کاندیدا‌هایی هستند که فکر می‌کنند این کاندیدا‌ها می‌توانند برای آنان و فرزندان آنان، بستر‌های اشتغالزایی و بهبود رفاه و معیشت را فراهم آورند و به همین خاطر از کاندیدا‌های مورد نظر خود بنحو چشمگیری حمایت می‌کنند.
وی مهمترین دغدغه‌های مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در انتخابات دوازدهم مجلس را رفع نابسامانی‌ها و نارضایتی‌ها در حوزه‌های "اقتصاد و اشتغال" عنوان و اظهار داشت: مردم این استان این بار می‌خواهند کسانی به مجلس دوازدهم راه یابد که بتوانند این نابسامانی‌ها و نارضایتی‌ها را به حداقل برسانند.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
دهراب پور فامیلیتو عوض کن
Iran, Islamic Republic of
جناب دهرابپور از هرکس می خواهی دفاع کنی قاطعانهرو با شهامت و جرات تمام دفاع کن هر کاندیدی را اصلح می دانی و شایسته تر و مستحق تر می بینی شرعا و عقلا وظیفه دارید واضح و شفاف ازش حمایت کنی
Iran, Islamic Republic of
ما کاری به شورای ائتلاف نداریم هر چه سی حاصل و حاج خوابخش بگن قبول داریم
رفیق دیر
Iran, Islamic Republic of
حاجی حنای تو هم دیگه رنگ نداره وقتی کاری ازت برمیاد فقط من فکر دکتر کیانی وقتی هم چیزی من دست نیسی فقط اینالی که همه خرابن فقط خوم.
Iran, Islamic Republic of
دهرابپور هر دور بی یکی هست از هدایت خواه به زارع دوباره از زارع به هدایت خواه دوره گذشته هم از روشنفکر تا ببینم این دوره از کی حمایت ایکنه طبق شنیده ها از بهرامی میخاد حمایت کنه
Iran, Islamic Republic of
به چه دلیل باید از اصلاح طلبان برنامه بخوان؟ مگه قراره بهشون پاسخگو باشه؟ جنابعالی این دور رفتی با بهرامی روت نمیشه بگی؟ هر دوره با یکی هستی هیچ وقت هم چیزی نشدی
بورس داغ دلالی

بورس داغ دلالی

«کارگری‌کردن صرفه اقتصادی ندارد!»؛ این جمله بارها از زبان متقاضیان بازار کار و کارفرمایان ...
عبدی: بودجه فرهنگ آب دریاست، می‌خورند و تشنه‌ترند

عبدی: بودجه فرهنگ آب دریاست، می‌خورند و تشنه‌ترند

روشن است که مدیران فرهنگی می‌خواهند بگویند مشکل، فقدان کار فرهنگی است و آن هم بودجه می‌خواهد....
افزایش تنش میان پیونگ‌یانگ و سئول؛ قوای نظامی کدام کشور قوی‌تر است؟

افزایش تنش میان پیونگ‌یانگ و سئول؛ قوای نظامی کدام کشور قوی‌تر است؟

به گفته موسسه مطالعات استراتژیک یک اندیشکده دفاعی مستقر در لندن، کره شمالی در آغاز سال ...
1