تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۳۵
کد مطلب : ۴۷۲۰۷۷
رئیس شورای وحدت اصولگرایان در جمع کاندیداهای شهرستان کهگیلویه:

به دنبال تعهد و التزام و میثاقی با کسی نیستیم و از قبل کسی را انتخاب نکرده ایم / تا امروز شورای وحدت در کل استان هیچ فردی را منتخب خود نکرده است

۵
۰
به دنبال تعهد و التزام و میثاقی با کسی نیستیم و از قبل کسی را انتخاب نکرده ایم / تا امروز شورای وحدت در کل استان هیچ فردی را منتخب خود نکرده است
کبنا ؛با حضور کاندیدا‌های انتخابات مجلس حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ از جمله سید محمد موحد، علی مژدهی‌پور، فرزاد نجات نیا، محمد علوی تبار، آیت نبی‌زاده و مجتبی اندرزیان جلسه شورای وحدت اصولگرایان کهگیلویه و بویراحمد  برگزار شد.  پناهی گفت: شورای وحدت تکلیف دارد که آنچه را که مدنظر مقام معظم رهبری است دنبال کنیم، و در شرایط جدید که خیلی‌ها تلاش می‌کنند که مردم با صندوق رأی قهر کنند، ما موظف هستیم که برعکس عمل کنیم، اگر انتخابات مفید نبود، قطعاً رسانه‌های بیگانه و دشمنان دعوت به قهر با انتخابات نمی‌کردند، پس انتخابات مهم است.
به گزارش کبنا نیوز، شامگاه (پنجشنبه ۱۲ بهمن ماه ۱۴۰۲) جلسه شورای وحدت اصولگرایان کهگیلویه و بویراحمد در حوزه علمیه خواهران دهدشت برگزار شد و از کاندیدا‌های کهگیلویه بزرگ همچون؛ علی مژدهی‌پور، محمد علوی‌تبار، آیت نبوی‌زاده، فرزاد نجات‌نیا و مجتبی اندرزیان نیز حضور داشتند. از دیگر می‌همانان این جلسه سید محمد موحد نماینده کنونی کهگیلویه، سید علی محمد بزرگواری نماینده اسبق کهگیلویه بزرگ و عدل هاشمی‌پور بود. بزرگواری و عدل هاشمی‌پور حضور پیدا نکردند.
حجت الاسلام پناهی رئیس شورای وحدت اصولگرایان ضمن تبریک اعیاد ماه رجب و شعبان گفت: برای حسن مطلع جلسه حدیثی را نقل می‌کنم، حدیثی که به نقل از امام باقر (ع) است، «در روز قیامت که انسان‌ها به شدت برای آرامش نیاز به سایه دارند، اگر یکی از این سه خصلت را داشته باشند، در قیامت در زیر سایه قرار می‌گیرند، «چیزی را به مردم بده که برای خودت می‌خواهی» این با جلسه ما موضوعیت دارد» شما عزیزان وقت گذاشته‌اید برای اینکه موفق شوید و به مردم خدمت کنید، بنابراین از مردم درخواست دارید که با شما صادقانه حرف بزنند، توقعاتشان در حد مقدور باشد، کسی که از مردم صداقت و وفای به عهد می‌خواهد خودش هم باید وفای به عهد کند. رضایت الهی در تمام حرکات ما باید وجود داشته باشد، مخصوصاً در این ایامی که احساسات غلبه می‌کند. کسی که رقیب خود را تخریب می‌کند روز قیامت جوابی دارد که بدهد؟ افرادی که بدون توجه به تقوای الهی در روز‌های تبلیغات انتخاباتی برخورد می‌کنند، فردا روز چه رفتاری خواهند داشت؟
حجت الاسلام پناهی بیان کرد: رقابت ناسالم یعنی اینکه بجای برنامه محوری به شعارمحوری روی بیاورید، با این وضعیت فرهنگ شعارمحوری نیز ایجاد می‌شود، خدای ناکرده رقابت ناسالم قومی و قبیله‌ای و جناحی ایجاد می‌شود. ما به عنوان تشکیلات و شما به عنوان کاندیدا‌های صف اول رقابت، مسئولان اجرایی و مسئولان انتظامی هر کدام وظیفه‌ای داریم. شورای وحدت تکلیف دارد که آنچه را که مدنظر مقام معظم رهبری است دنبال کنیم، و در شرایط جدید که خیلی‌ها تلاش می‌کنند که مردم با صندوق رأی قهر کنند، ما موظف هستیم که برعکس عمل کنیم، اگر انتخابات مفید نبود، قطعاً رسانه‌های بیگانه و دشمنان دعوت به قهر با انتخابات نمی‌کردند، پس انتخابات مهم است.
وی گفت: لکن قرار است تنوری را گرم کنیم، و شما کاندیدا‌ها آمده‌اید که مردم از میان شما یک نفر را انتخاب کنند،   تا امروز شورای وحدت در کل استان هیچ فردی را منتخب خود نکرده است، در یاسوج چنین برنامه‌ای برگزار شد، و امروز نیز صحبت شما کاندیدا‌های کهگیلویه را می‌شنویم، در وهله اول ما به دنبال وحدت شما کاندیدا‌ها و تقلیل با برنامۀ شما عدۀ کثیر باشیم. هیچگاه نه دستوری وارد برنامه می‌شویم و نه شما افرادی هستید که قبول کنید کسی با شما دستوری برخورد کند.
حجت الاسلام پناهی گفت: صادقانه با هم بنشینید و صحبت کنید و این جمع کثیر را تقلیل بدهید، تا مردم بتوانند راحت‌تر انتخاب کنند، این توقعی است که جبهه انقلاب از ما دارد، اما اگر تقلیل انجام نشد، ما صحبت‌های کاندیدا‌ها را می‌شنویم، و بعد در جلسه شورای وحدت و با مشورت بیشتر گزینه مورد نظر را انتخاب می‌کنیم.
وی بیان کرد: توقع ما این است که حول برنامه‌هایتان صحبت کنید، ما صادقانه آمده‌ایم، و شما هم صادقانه آمده‌اید، خواهش ما این است که مطلبی بیان نشود که باعث ناراحتی کسی شود. خواهش داریم که طعنه و حرفی نسبت به کسی‌زده نشود. اگر نکته‌ای حاشیه‌ای گفته شد رسانه‌ها آن را عنوان نکنند، ما می‌خواهیم انتخاباتی سالم و در تراز انقلاب اسلامی داشته باشیم. به دنبال تعهد و التزام و میثاقی با کسی نیستیم و از قبل کسی را انتخاب نکرده‌ایم.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
رئیس حوزه علمیه باید بی طرف و طرفدار جناح خاصی نباشد
پیمان
Iran, Islamic Republic of
حاج نادر منتظریان✌
محمد ولایی
Iran, Islamic Republic of
برادر پناهی عزیز؟؟؟ قشنگ فرموده ای اما در عمل افرادی که رای به غیر شما داده اند::: از کوچکترین امکانات توسط هوادارنتان حتی خرده وامی محرومند::::: عزیزانی مدیر ولایق ومتخصص ونخبه هایی غیر منظور را هم که چه عرض شود:::: چرا فقط روی یک دسته صندلی نماینده می نشیند؟؟؟؟ ایا رسانه ها ازادند ناقد مردم وکارشناسان باشند؟؟؟؟
بندر
Iran, Islamic Republic of
ایشا اصولگرایل این پاتون گول اون یکی پاتون هم میزنن،هیچ زمانی راه مستقیم نرفتید..مردم دیگه شناختنتونه که فقط دنبال منفعتهای فردی خودتونیت.
سید علیرضا
Romania
جناب شیخ پناهی عزیز سلام در برابر خون شهید فریبرز پناهی مسولیتداری اگر موحد را به عنوان گزینه شورای ائتلاف انتخاب کنی وگر نه در حقوق از دست رفته در ۲۵ سال شهرستان کهگیلویه مسولی کمی بیندیش !!!!
بورس داغ دلالی

بورس داغ دلالی

«کارگری‌کردن صرفه اقتصادی ندارد!»؛ این جمله بارها از زبان متقاضیان بازار کار و کارفرمایان ...
عبدی: بودجه فرهنگ آب دریاست، می‌خورند و تشنه‌ترند

عبدی: بودجه فرهنگ آب دریاست، می‌خورند و تشنه‌ترند

روشن است که مدیران فرهنگی می‌خواهند بگویند مشکل، فقدان کار فرهنگی است و آن هم بودجه می‌خواهد....
افزایش تنش میان پیونگ‌یانگ و سئول؛ قوای نظامی کدام کشور قوی‌تر است؟

افزایش تنش میان پیونگ‌یانگ و سئول؛ قوای نظامی کدام کشور قوی‌تر است؟

به گفته موسسه مطالعات استراتژیک یک اندیشکده دفاعی مستقر در لندن، کره شمالی در آغاز سال ...
1