تاریخ انتشار
دوشنبه ۹ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۵۵
کد مطلب : ۴۷۱۹۴۳
مقامات آمریکایی به سی ان ان گفتند

بایدن: به حمله‌ای که جان ۳ سرباز ما را در خاورمیانه گرفت پاسخ خواهیم داد

۱
۰
بایدن: به حمله‌ای که جان ۳ سرباز ما را در خاورمیانه گرفت پاسخ خواهیم داد
کبنا ؛در واکنش به حمله پهپادی به نیروهای ایالات متحده در اردن که به کشته شدن سه نظامی آمریکایی انجامید، بایدن گفت که پاسخ خواهیم داد.
 به گزارش کبنا، بایدن رئیس جمهور آمریکا در این باره گفت: ما به حمله‌ای که جان ۳ سرباز ما را در خاورمیانه گرفت پاسخ خواهیم داد.
 گفتنی است که سه سرباز ارتش آمریکا در حمله شبانه یک هواپیمای بدون سرنشین به یک پایگاه کوچک آمریکایی در اردن کشته شدند؛ دست کم ۲۲ نفر هم زخمی شدند. بایدن پیشتر در این باره گفته بود: حمله به نیرو‌های ما که منجر به کشته شدن ۳ سربازمان شد، توسط گروه‌های تحت حمایت ایران که در سوریه و عراق فعالیت می‌کنند انجام شد.
 روزنامه واشنگتن پست نیز در این باره اعلام کرد گروه موسوم به «مقاومت اسلامی عراق» شامل گروه‌های کتائب حزب‌الله، نجبا و دیگر گروه‌ها مسئولیت حمله پهپادی به پایگاه آمریکایی در اردن را که به کشته شدن سه عضو ارتش ایالات متحده انجامید، برعهده گرفته است.
 همچنین به دنبال کشته شدن سه سرباز امریکایی، تیم امنیت ملی کاخ سفید، عصر روز یکشنبه با حضور جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا و کاملا هریس، معاون او تشکیل جلسه داد.

مقامات آمریکایی به سی ان ان گفتند که سه سرباز ارتش آمریکا در حمله شبانه یک هواپیمای بدون سرنشین به یک پایگاه کوچک آمریکایی در اردن کشته شدند؛ دست کم ۲۲ نفر هم زخمی شدند. بایدن در این باره گفت: حمله به نیرو‌های ما که منجر به کشته شدن ۳ سربازمان شد، توسط گروه‌های تحت حمایت ایران که در سوریه و عراق فعالیت می‌کنند انجام شد.
مقامات آمریکایی به سی ان ان گفتند که سه سرباز ارتش آمریکا در حمله شبانه یک هواپیمای بدون سرنشین به یک پایگاه کوچک آمریکایی در اردن کشته شدند؛ دست کم 22 نفر هم زخمی شدند. 
 بایدن در بیانیه ای گفت: امروز قلب آمریکا سنگین است.  دیشب، سه سرباز در جریان حمله پهپادهای بدون سرنشین به نیروهای ما در شمال شرقی اردن در نزدیکی مرز سوریه، کشته شدند؛ بسیاری هم مجروح شدند.
 وی افزود: در حالی که ما هنوز در حال جمع‌آوری شواهد هستیم، می‌دانیم که این حمله توسط گروه‌های شبه‌نظامی رادیکال تحت حمایت ایران که در سوریه و عراق فعالیت می‌کنند، انجام شده است.
 
بایدن در ادامه اعلام کرد: ما به تعهد برای مبارزه با تروریسم ادامه خواهیم داد و شک نکنید - ما همه مسئولان این اتفاق را در زمان و به روشی که خود انتخاب کنیم، مورد بازخواست قرار خواهیم داد."
 واشنگتن پست: مأموریت پایگاه آمریکایی مورد هدف  ارائه مشاوره و کمک به همتایان اردنی خود است
 «واشنگتن پست» در این باره نوشت: پایگاه آمریکایی مورد هدف در اردن «برج 22» نام دارد و مأموریت آن ارائه مشاوره و کمک به همتایان اردنی خود است.
 افزایش تعداد کشته و زخمی‌ها به حدود ۳۰ نفر 
 الجزیره از قول یک مقام امریکایی اعلام کرد: تعداد کشته و زخمی‌های حمله به پایگاه امریکا در اردن به حدود ۳۰ نفر رسید. 
نام شما

آدرس ايميل شما

حقیقت
Iran, Islamic Republic of
بیش از۲۵ هزارکشته درغزه درمقابل چندتا سگ کثیف شمااصلا قابل مطرح کردن نیست بایدبه همون تعدادازنیروهاتون ومتحدانتون درهرجای دنیاباشید به درک واصل بشن...
افزایش تنش میان پیونگ‌یانگ و سئول؛ قوای نظامی کدام کشور قوی‌تر است؟

افزایش تنش میان پیونگ‌یانگ و سئول؛ قوای نظامی کدام کشور قوی‌تر است؟

به گفته موسسه مطالعات استراتژیک یک اندیشکده دفاعی مستقر در لندن، کره شمالی در آغاز سال ...
مصوبه عجیب نمایندگان مجلس

مصوبه عجیب نمایندگان مجلس

 محمد حسین فرهنگی نماینده مجلس گفت: مجلس به حکم بسیار عجیبی در جریان رسیدگی به بودجه ...
دعای پدرها ردخور ندارد

دعای پدرها ردخور ندارد

با اینکه تصور می‌کنیم مادر جایگاه بالاتری نسبت به پدر دارد اما بسیاری از ما از جایگاه ...
1