کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در نشست شورای وحدت اصولگریان استان کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد

غلام محمد زارعی: نمی‌توان تابع حب و بغض و علایق شخصی و قومیتی جلو برویم و خود را مدعی انقلاب و حزب بدانیم / هر گونه برداشتی مبنی بر ائتلاف و کنارکشی به نفع کاندید دیگری از این جلسه تکذیب می‌شود

7 بهمن 1402 ساعت 15:31

غلام محمد زارع با بیان اینکه وقت کم است و انتخابات حساس و تعیین کنتده، بیان کرد: مجلس موجود به تعبیر رهبری، انقلابی است در افکار عمومی اما این عملکردهاست که مشخص می‌کند، در برابر صیانت از فرمایشات رهبری و توجه و تبعیت از فرامین رهبری مسئولیت داریم.


نشست شورای وحدت اصولگریان استان کهگیلویه و بویراحمد به ریاست حجت‌الاسلام شیخ صفدر پناهی و با حضور غلام‌محمد زارعی، نادر منتظریان و علی خرامین برگزار شد.
به گزارش کبنا، بعد از ظهر امروز (شنبه ۷ بهمن‌ماه ۱۴۰۲) نشست شورای وحدت اصولگرایان استان کهگیلویه و بویراحمد به ریاست حجت‌الاسلام و المسلمین صفدر پناهی و با حضور نامزد‌های انتخابات مجلس شورای اسلامی برگزار شد.
غلام محمد زارعی در این نشست با تبریک ایام ولادت حضرت علی«ع» گفت: ان‌شاءالله به برکت نام، راه و افکار‌ امیرالمؤمنین انتخابات پرشور با مشارکت حداکثری اتفاق بیفتد تا روح امام عزیز و وجود رهبر انقلاب شاد شود.
نماینده اسبق بویراحمد، دنا و مارگون با بیان اینکه عموم جامعه ما نخبگان، احزاب و جریان‌های سیاسی در گفتمان خود به سمت مطلوبیت رویکرد دارند، افزود: همه علاقمندند که در هر انتخابی علاوه بر مشارکت حداکثری، انتخاب اصلح اتفاق بیفتد اما پای عمل که وسط می‌آید علایق سیاسی، مسائل شخصی و قومی ورود پیدا می‌کند و ما از آن هدف عبور می‌کنیم یا زاویه می‌گیریم.
زارعی بیان کرد: ‌امیدواریم ضمن پایداری به مشارکت حداکثری این مسئولیت را احزاب به ویژه شورای وحدت بعنوان جریان انقلابی پیگیری کند.
وی  گفت: جهت‌گیری‌ها به سمتی باشد که افکار عمومی بپذیرد.
نامزد انتخابات مجلس حوزه انتخابیه بویراحمد، دنا و مارگون با بیان اینکه وقت کم است و انتخابات حساس و تعیین کنتده، بیان کرد: مجلس موجود به تعبیر رهبری، انقلابی است در افکار عمومی اما این عملکردهاست که مشخص می‌کند، در برابر صیانت از فرمایشات رهبری و توجه و تبعیت از فرامین رهبری مسئولیت داریم.
نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اما چطور به اینجا برسیم بخشی در این مقطع اتفاق می‌افتد، نمی‌توان تابع حب و بغض و علایق سیاسی و شخصی و قومیتی جلو برویم و خود را مدعی حزب و گروه بدانیم و جلو برویم بعد ببینیم اتفاق دیگری افتاده است.
وی در ادامه گفت: نباید انتخابات مجلس را قربانی این نکنیم که هر اتفاقی روی بدهد اما مشارکت حداکثری باشد، مشارکت حداکثری نباید به هر قیمتی باشد.
زارعی با بیان اینکه بنده اولین بار است در این نشست حضور دارم، افزود: چه باشیم چه نباشیم‌ اندیشه و افکاری برای خودمان داریم که با هیچ نشستی از بین نمی‌رود به لطف الهی بوده، تثبیت شده و تا انتها ادامه دارد، اینجا آمدیم تا بگوییم افکاری که ممکن است دیگران داشته باشند که در شرایط دیگری سیر می‌کند و به گونه‌ای دیگر پیش برود.
زارعی گفت: آن چیزی که اینجا اتفاق می‌افتد باید این باشد که شاخصه‌های وکالت مردم را چه کسی می‌تواند به بهتر شکل پیش ببرد با نتیجه‌ای که امامین انقلاب، شهدا و مردم از ما انتظار دارند.
وی با اشاره به اینکه مردم اگر اشتباهی کنیم به پای انقلاب می‌نویسند نه به پای یک نفر، گفت: اینکه فکر کنیم بر اساس پیش‌بینی قبلی به یک نتیجه برسیم اتلاف وقت است وقتی که پا اینجا می‌گذاریم مسئولیت داریم، مردم فهیم موقعیت‌شناس و زمان‌شناس استان ما در همه مقاطع ثابت کردند از بنده نوعی جلوتر هستند.
وی سلامت انتخابات را مهم خواند و افزود: اما می‌بینیم الان با این وضعیت که برخی به‌وجود آورده‌اند، سلامت انتخابات را خدای نکرده خدشه‌دار می‌کنند، هفته تبلیغات طبق قانون مشخص است شور انتخابات، اردوکشی، سخنرانی، تجمع و... خوب است اما قبل از هفته تبلیغات قانون شکنی است.
وی ادامه داد: قانون چارچوب دارد شما بعنوان کسانی که جریان قدرتمند شورای وحدت و جریان انقلاب را هدایت می‌کنید این‌ها را بگویید.
زارعی با بیان اینکه این به نظرم جنگ روانی است برای تحمیل بر افکار و اذهان عمومی، گفت: این موضوع را به عنوان سلامت انتخابات متذکر شوید، شاید مسئولین نمی‌دانند قانون انتخابات چه می‌گوید. زمان تبلیغات کی هست!؟ اردوکشی و همایش، و سخنرانی کی هست؟
نماینده اسبق بویراحمد، دنا و مارگون افزود: وقتی سلامت انتخابات زیر سؤال می‌رود امنیت هم مخدوش می‌شود، مسئولیت‌های ما تک بعدی نیست بعنوان هدایت یک جریان سیاسی باید در همه جوانب عادلانه رفتار کنیم.
غلام‌محمد زارعی در حاشیه این جلسه در گفت‌وگو با کبنانیوز، اظهار کرد: هر گونه برداشتی مبنی بر ائتلاف و کنارکشی به نفع کاندید دیگری از این جلسه تکذیب می‌شود. بنده به دعوت شورای وحدت اصولگرایان در این جلسه حضور پیدا کردم و حرف‌هایم را زدم و رفتم.


کد مطلب: 471873

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/471873/غلام-محمد-زارعی-نمی-توان-تابع-حب-بغض-علایق-شخصی-قومیتی-جلو-برویم-خود-مدعی-انقلاب-حزب-بدانیم-گونه-برداشتی-مبنی-ائتلاف-کنارکشی-نفع-کاندید-دیگری-این-جلسه-تکذیب-می-شود

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1