کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد / این نشست در حال برگزاری است

شورای وحدت اصولگرایان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد / منتظریان، خرامین و غلام‌محمد زارعی در جلسه حاضر بودند / شیخ پناهی: یک کاندید پُرقدرت در صحنه بماند که نماینده اکثریت قاطبه مردم باشد / همدیگر را تحمل کنید و تخریب نکنید

7 بهمن 1402 ساعت 14:30

نشست شورای وحدت اصولگریان استان کهگیلویه و بویراحمد به ریاست حجت‌الاسلام شیخ صفدر پناهی و با حضور غلام‌محمد زارعی، نادر منتظریان و علی خرامین برگزار شد.


نشست شورای وحدت اصولگریان استان کهگیلویه و بویراحمد به ریاست حجت‌الاسلام شیخ صفدر پناهی و با حضور غلام‌محمد زارعی، نادر منتظریان و علی خرامین برگزار شد.
به گزارش کبنا، بعد از ظهر امروز (شنبه 7 بهمن‌ماه 1402) نشست شورای وحدت اصولگرایان استان کهگیلویه و بویراحمد به ریاست حجت‌الاسلام و المسلمین صفدر پناهی و با حضور نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی برگزار شد.
در این جلسه نادر منتظریان، علی خرامین و غلام‌محمد زارعی حضور داشتند. همچنین از مهدی روشنفکر برای حضور در این جلسه دعوت شد که طبق گفته پناهی رئیس جلسه به دلیل اینکه باید در مجلس حضور داشته باشد، نتوانست در این جلسه حضور پیدا کند.
حجت‌الاسلام صفدر پناهی، رئیس شورای وحدت اصولگرایان در ابتدای این جلسه به بیان نکات اخلاقی پرداختند و در ادامه به چهار راهبرد مهم مقام معظم رهبری پیرامون انتخابات اشاره کرد و گفت: ما همه خودمان را سرباز ولایت می‌دانیم. هر کس به اندازه وسعش باید برای تحقق چهار راهبرد مدنظر رهبر فرزانه انقلاب یعنی مشارکت، رقابت، سلامت و امنیت انجام بدهد.
وی افزود: همه ماها مخاطب این چهار راهبرد هستیم. چند دسته مخاطب خاص هستند، مثلاً در بحث سلامت وزارت کشور و شورای نگهبان مخاطب خاص هستند و در رقابت کاندیدها مخاطب خاص هستند.
رئیس شورای وحدت اصولگرایان استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه گفت: از عزیزان توقع داریم که در این مسیر با توجه به اینکه انتخابات دور آینده (انتخابات سیزدهم مجلس) در حوزه انتخابیه بویراحمد، دنا و مارگون دو کاندید دارد. اگر شما عزیزان خوب همدیگر را تحمل کنید و همدیگر را تخریب نکنید و دست به تحرکاتی علیه هم نزیند چه بسا دور بعدی دو نفر از شماها بخواهید در انتخابات سیزدهم باهم ائتلاف کنید و یا تشکیلات ما بخواهد از آن دو نفر حمایت کند، پس بهتر است که با برادری و دوستی باهم رقابت کنید.

وی در ادامه بر رقابت پرشور و مشارکت حداکثری تاکید کرد و اظهار داشت: باید تمام تلاش‌ها باعث افزایش آرا باشد.
شیخ پناهی در ادامه تاکید کرد: توقع داریم رقابت‌ها بردارانه و بیشتر معطوف به بیان برنامه‌های و توانمندی‌های خود شما عزیزان باشد و از این طریق مردم جذب شوند و رأی بدهند.
رئیس شورای وحدت اصولگرایان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه اضافه کرد: نباید به گونه‌ای رفتار شود که احساسات قومی برانگیخته شود یا خدای نکرده کاندیدی که بخواهد رأی بیارد، کس دیگری را زیر سئوال ببرد. نباید فضا به سمت خدشه وارد شدن به سلامت انتخابات برود و رقابت ناسالم شود.
پناهی خاطرنشان کرد: اولاً جامعه از ما توقع دارد که به نیروهای انقلابی بی‌مهری نکنیم و به همین خاطر دعوت کردیم از شما عزیزان که خود شماها بر اساس مصلحت و منفعت حرکت کنید.
رئیس شورای وحدت اصولگرایان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه به غلام‌محمد زارعی، علی خرامین و نادر منتظریان توصیه کرد که یک کاندید پُرقدرت در صحنه بماند که نماینده اکثریت قاطبه مردم باشد و حسن این کار این است که نشان دهنده تعهد عزیزان می‌باشد و همچنین تداعی کننده این است که کاندیداهای اصولگرا و عضو شورای وحدت به خاطر مصالح و منافع مردم کنار کشیده‌اند، حمایت و یا کمک کرده‌اند و هم اینکه این عزیزان در دوره بعدی انتخابات مجلس مورد محبت قرار می‌گیرند.
وی تاید کرد: خود شماها باید به یک انسجام برسید که اگر این دوره به این وحدت و انسجام برسید در دورهای بعدی کار برای جریان انقلابی راحت خواهد بود.

ادامه دارد...


کد مطلب: 471869

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/471869/شورای-وحدت-اصولگرایان-کهگیلویه-بویراحمد-برگزار-منتظریان-خرامین-غلام-محمد-زارعی-جلسه-حاضر-بودند-شیخ-پناهی-یک-کاندید-پ-رقدرت-صحنه-بماند-نماینده-اکثریت-قاطبه-مردم-باشد-همدیگر-تحمل-کنید-تخریب-نکنید

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1