تاریخ انتشار
پنجشنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۳۲
کد مطلب : ۴۷۱۷۸۰
در جمع هواداران خود مطرح کرد

علی خرامین، استاد دانشگاه یاسوج: مملکت شانتاژباز سیاسی نمی‌خواهد / امام علی(ع) ۲۳ سال خانه‌نشین می‌شود چون حاضر نیست برای پست حکومت اسلامی معامله کند / چرا هر قول و قراری می‌دهیم‌؟ چرا روی هر سفره‌ای می‌نشینیم؟ چرا با هر جماعتی می‌نشینیم؟ ماجرا چی هست؟

۱۴
۰
علی خرامین، استاد دانشگاه یاسوج: مملکت شانتاژباز سیاسی نمی‌خواهد / امام علی(ع) ۲۳ سال خانه‌نشین می‌شود چون حاضر نیست برای پست حکومت اسلامی معامله کند /  چرا هر قول و قراری می‌دهیم‌؟ چرا روی هر سفره‌ای می‌نشینیم؟ چرا با هر جماعتی می‌نشینیم؟ ماجرا چی هست؟
کبنا ؛عضو هیئت علمی دانشگاه علوم‌پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: از هر ابزاری برای گول زدن مردم استفاده می‌کنیم. چرا هر قول و قراری می‌دهیم‌. چرا روی هر سفره‌ای می‌نشینیم. چرا با هر جماعتی می‌نشینیم. ماجرا چی هست.
شیر علی خرامین در جمع بعضی از هوادارانش در حوزه انتخابیه بویراحمد، دنا و مارگون اظهار کرد: در حکومت اسلامی، مسئولیت و حکومت و ریاست برای رضایت خدا و خدمت به مردم و خدمت به محرومان و اینکه پیش خداوند سربلند باشیم.
وی تأکید کرد: در دین و آئین ما مولا علی می‌فرماید اگر همه عالم را به من بدهند که با زور از دهان موری دانه‌ای را بیرون بکشم هیهات از فرزندان ابیطالب، یعنی من حاضر نیستم، به هر قیمتی و به هر ابرازی برای حکومت استفاده کنم. ۲۳ سال خانه نشین می‌شود چون حاضر نیست برای پست حکومت اسلامی معامله کند.
   
وی ابراز کرد: سؤال این است که مگر ما پیرو علی (ع) نیستیم، مگر ما حاکم اسلامی نیستیم. مگر ما نمی‌خواهیم برویم مجلس شورای اسلامی دین در آن حاکم باشد. پس این روش‌های کثیف چی است؟
خرامین تصریح کرد: این همه معامله و این همه زد و بند سیاسی، این همه قول و قرار‌های غیرشرعی و غیردینی، داستان این‌ها چیست؟
وی گفت: یا ما دروغ می‌گوییم که مسلمانیم یا دروغ می‌گوییم که می‌خواهیم برای حکومت اسلامی خدمت کنیم. یا نه این روش‌ها غلط است. با هر کسی زد و بند می‌کنیم. با هر کسی معامله می‌کنیم و به هر دری می‌زنیم. هر ابزاری را استفاده می‌کنیم. چرا من نوعی خرامین برای چهار سال صندلی بهارستان باید با هر چیزی معامله کنم.
   
خرامین در ادامه بیان کرد: چرا، کجای کار می‌لنگد، بعضی از عزیزانی که کاندید شدید، بزرگواران به من جواب بدهید، چرا با احساسات مردم بازی می‌کنید. چرا از هر ابزاری برای گول زدن مردم استفاده می‌کنیم. چرا هر قول و قراری می‌دهیم‌. چرا روی هر سفره‌ای می‌نشینیم. چرا با هر جماعتی می‌نشینیم. ماجرا چی هست؟ درد جامعه این است که ما به جای اینکه حاکم اسلامی شویم می‌خواهیم حاکم قدرت بشویم.
وی ابراز کرد: دنبال تصاحب قدرت به هر قیمتی هستیم. مملکت پول پاش نمی‌خواهد، مملکت شانتاژباز سیاسی نمی‌خواهد. مملکت قرآن بردن در خانه مردم و قرآن دادن نمی‌خواهد و با این‌ها آباد نمی‌شود.
خرامین عنوان کرد: مملکت «مهاتیر محمدی» می‌خواهد که در ۲۰ سال، مالزی را زیر و رو کند. مهاتیر گفت؛ من با ۲ ابزار مالزی را آباد کردم. یک علم و دانشی که کسب کرده بودم و دوم با توکلی که بر دین داشتم. با هیچ چیزی معامله نکرد و مملکت این را می‌خواهد‌.
نام شما

آدرس ايميل شما

فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
شما در دوران مدیریتی که در دانشگاه پیام نور داشتین نشان دادیم که مثل کارگردانی هستید که فیلم در مورد پایبندی به ارزشهای اسلامی می سازید ولی خودتان به آن پایبند نیستید
واقعیت تلخ جامعه
Iran, Islamic Republic of
اینکه خروجی انتخابات شخصی شده مثل روشنفکر ولی کنار دستش امثال خرامین هم هستند نشان از قوی بودن روشنفکر و افرادی با شاخصه های روشنفکر نیست بلکه ایراد کار از ساختار انتخابات است..باید ساختار انتخابات چنان باشد که کف کاندیداها امثال خرامین باشد و افراد ضعیف مثل روشنفکر اصلا فکر کاندیدایی نکنند چه برسد به برنده شدن
Iran, Islamic Republic of
مگه تو وکیل مدافع کسی هستی به خدا قسم تا ده دوره مثل آقای بهرامی ثبت نام کنی چشمت کرسی مجلس نیبینه
داتشجو
Iran, Islamic Republic of
دلیل مخالفتهای شما با برنامه های دیگر کاندیدها چیه؟ 2.... دایل مخالفت شما با برنامه های سنتی مخصوصلا ساز دهل چیه. ؟ دلیل مخالفت شما با کرسی ازاد اندیشی در دانشگاها چیه؟ چرا فکر می کنید همه چیز با علم درست میشه پس تجربه و تخصص چی.؟ خواهشمندیم اینقدر این مخالفتها را بزارید کنار...........
Iran, Islamic Republic of
آقای حاج منتظریان محبوبیت بین همه قشر جامعه دارد تو که هستی
Iran, Islamic Republic of
مرد میدان فقط حاج منتظریان
Iran, Islamic Republic of
درود بر مردان بزرگ حاج نادر منتظریان
Iran, Islamic Republic of
درود بر خرامین
Iran, Islamic Republic of
سلام. خوب شما پول داشتین رفتین خارج درس خوندین بقیه مردم پول نداشتن ایا این بی عدالتی نیست. با این کارها سطح علمی کشور را زیر سوال نبرید. الان بسیاری از جوانان کشور دارن از کشور خارج می شوند برا درس خوندن. یکی از دلایلش. ترند کردن سطح سواد در کشور خارجی است.
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز دکتر خرامین عشایر بودن مثل بقیه عشایر ولی خودشون تلاش کردن و رفتن خارج درس خوندن
از نظر سواد از همه کاندیدا سواد شون بیشتر هست
محمد
Iran, Islamic Republic of
چرا همه فکر میکنن می تونن مشکلات رو حل کنن اما واقعیت چیز دیگری ست
Iran, Islamic Republic of
درود به دکتر خرامین گزینه مناسب برای نمایندگی مجلس است دکتر خرامین باید در صحنه بماند تا خوب شناخته شود دکتر خرامین پتانسیل زیادی دارد و شایسته مجلس است انسان بزرگواری است باید رفت و آمدهای زیادی داشته باشد باید بیشتر کار کند تا موفق شود
Iran, Islamic Republic of
درود
Iran, Islamic Republic of
فعلا دعوا
فیلم: تاجگردون: به بزرگواری رأی می‌دهم

فیلم: تاجگردون: به بزرگواری رأی می‌دهم

اردشیر یاری، معاون سابق آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد و از نزدیکان به غلامرضا ...
بودجه دفتر زاکانی: فقط ۲ هزار میلیارد تومان!

بودجه دفتر زاکانی: فقط ۲ هزار میلیارد تومان!

حوزه دفتر شهردار تهران از جمله بخش‌هایی از شهرداری است که از بودجه سالانه اداره پایتخت،...
در کره شمالی به‌روی گردشگران باز شد

در کره شمالی به‌روی گردشگران باز شد

زمانی که ووسکرسنسکی با سایر گردشگران در پیونگ یانگ سوار اتوبوس شد به ندرت خودرویی را ...
1