کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا بررسی کرد

فیلم و تصاویر | روزهای داغ انتخاباتی در فضای مجازی / روشنفکر: وقتم را بیهوده تلف نکردم / مقدم: به‌دنبال بویراحمد بدون مرزم / بزرگواری: فریب این شانتاژبازی‌ها را نخورید / هاشمی‌پور: باید برای کارهای بزرگ حرکت کرد / غوغای سرنجلکل در فضای مجازی

1 بهمن 1402 ساعت 16:10

انتخابات مجلس شورای اسلامی در دوره دوازدهم در حال نزدیک شدن به ایستگاه‌های حساس‌تری است، فرایند انتخابات یکی پس از دیگری طی می‌شود. در حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ و بویراحمد هنوز خیلی‌ها منتظر نظر نهایی مراجع قانونی پیرامون تأییدصلاحیت «محمد بهرامی» و «عدل هاشمی‌پور» هستند. با این وجود انتخابات به روزهای حساس خود نزدیک می‌شود. انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان کهگیلویه و بویراحمد شامل ۳ حوزه انتخابیه است. (حوزه انتخابیه بویراحمد، دنا و مارگون، حوزه انتخابیه کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده و حوزه انتخابیه گچساران و باشت)


انتخابات مجلس شورای اسلامی در دوره دوازدهم در حال نزدیک شدن به ایستگاه‌های حساس‌تری است، فرایند انتخابات یکی پس از دیگری طی می‌شود. در حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ و بویراحمد هنوز خیلی‌ها منتظر نظر نهایی مراجع قانونی پیرامون تأییدصلاحیت «محمد بهرامی» و «عدل هاشمی‌پور» هستند. با این وجود انتخابات به روزهای حساس خود نزدیک می‌شود. انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان کهگیلویه و بویراحمد شامل ۳ حوزه انتخابیه است. (حوزه انتخابیه بویراحمد، دنا و مارگون، حوزه انتخابیه کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده و حوزه انتخابیه گچساران و باشت)
به گزارش کبنا، بعد از مرحله اعلام وضعیت صلاحیت‌های کاندیداهای انتخابات مجلس، شرایط قدری برای مردم و نامزدها شفاف‌تر شده است. این در حالی است که هیأت‌های نظارت استانی و پس از آن شورای نگهبان مجدداً به بررسی صلاحیت‌ها می‌پردازند که ممکن است پس از اعلام نظر هیأت‌های نظارت قدری شرایط از امروز متفاوت‌تر باشد. اما برخی از نامزدها که به واسطه پیشینه عملکردی خود از تأیید احتمالی اطمینان داشتند، موتور اقدامات انتخاباتی خود را از مدت‌ها پیش روشن کرده بودند.
کبنانیوز با رصد فضای مجازی و بدون هیچ‌گونه جانبداری اقدام به اننشار آخرین فعالیت‌های انتخاباتی نامزدهای انتخابات مجلس کرده است و محتوای فیلم‌ها و تصاویر را تایید یا رد نمی‌کند و صرفاً برای اطلاع مخاطبین آنها را منتشر می‌کند.


در حوزه انتخابیه بویراحمد، دنا و مارگون رقابت انتخاباتی از چند ماه گذشته به ضورت کاملاً جدی مشاهده می‌شود. محمد بهرامی، نادر منتظریان، نستهن مقدم، غلام‌محمد زارعی، مهدی روشنفکر و علی خرامین و در کنار اینها افرادی همانند؛ علی آراوند و سبحانی و علی بازیارمنصورخانی باهم رقابت دارند. از محمد بهرامی، نادر منتظریان و مهدی روشنفکر به عنوان سه رقیب اصلی در این حوزه انتخابیه نام برده می‌شود.
فعالیت‌های مجازی طرفداران نامزدهای انتخابات نیز به شدت در حال انجام است و علاوه بر بیان دستاوردها، عملکردها و اقدامات در دوران مسئولیت خود، به نحوی پاسخگوی شبهات وارده از سوی افراد دیگر نیز هستند.
الف) مهدی روشنفکر، نماینده فعلی بویراحمد، دنا و مارگون، از او به عنوان یکی از نامزدهای اصلی انتخابات این حوزه انتخابیه نام برده می‌شود. روشنفکر با رویش و ریزش‌های زیادی روبرو شد. 
  

روشنفکر در روستای سروخمزون دشتروم
  
روشنفکر از زبان یکی از هوادارانش / روشنفکر: هر چه در توانم بود، تلاش کردم. وقتم را بیهوده تلف نکردم. سعی کردم صدای این ملت در مجلس باشم.



   
روشنفکر در سقاوه
  



  



--------------------
ب) محمد بهرامی،
از او به عنوان یکی از شانس‌های اصلی انتخابات نام می‌برند. بهرامی بعد از اینکه صلاحیتش در مرحله اول از سوی هیئت نظارت بر انتخابات مجلس تایید نشد به تهران رفت و روز جمعه گذشته به یاسوج آمد و در منطقه سرنجلکل استقبال گرمی از او صورت گرفت. تا جایی که این استقبال امیدها را به بهرامی برای پیروزی در انتخابات مجلس افزایش داد.
   
بهرامی، مظلوم مقتدر   
  
نام بهرامی با سرنجلکل گره خورد
   



  

---------------------------
ج) رضا بازیارمنصورخانی، طلبه جوانی که نامزد انتخابات مجلس حوزه انتخابیه بویراحمد شده است.
  

منصورخانی: سدهای بزرگ کشور و جهان در استان کهگیلویه و بویراحمد می‌باشند، اما این همه بیکار داریم.

------------------
د) نادر منتظریان، یکی از سه نامزد اصلی انتخابات حوزه انتخابیه بویراحمد، دنا و مارگون است.
  
منتظریان در منطقه چین
   
تصاویر هوایی از جلسه منتظریان در دشتروم

   

-------------------
ر) نستهن مقدم،
شهردار سابق یاسوج که نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی شده است.
مقدم می‌گوید: به‌دنبال بویراحمد بدون مرزم، مشکلاتی که الان هست به دلیل مجلسیانی است که به وظیفه خودشان عمل نکرده‌اند.
  




***********************
در حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ
، عدل هاشمی‌پور، سید محمد موحد، سیدعلی محمد بزرگواری، رضا دهبانی‌پور، علی مژدهی‌پور، آیت‌الله سعادتیان، آیت‌الله نبوی‌زاده، مجتبی اندرزیان و... باهم رقابت می‌کنند. عدل هاشمی‌پور و مجتبی اندرزیان منتظر نظر نهایی شورای نگهبان درباره تایید یا عدم‌تایید صلاحیت خود هستند. برگشتن عدل هاشمی‌پور معادلات انتخابات مجلس را کمی پیچیده‌تر خواهد کرد.
الف) عدل هاشمی‌پور، او در مرحله اول اعلام وضعیت صلاحیت نامزدهای انتخابات مجلس، مهر عدم تایید خورد. وی بلافاصله به تهران رفت و موضوع عدم تأییدصلاحیت خود را به جد پیگیری کرد. هاشمی‌پور به مشهد مقدس رفت و از آنجا به کهگیلویه بزرگ آمد و مورد استقبال هواداران خود گرفت. برگشت او به انتخابات مجلس، شرایط رقابت انتخاباتی تا حد زیادی پیچیده خواهد شد.
  
استقبال از عدل هاشمی‌پور هنگام برگشتن به کهگیلویه
   
عدل هاشمی‌پور: باید به سمت کارهای بزرگ حرکت کنیم.


  
هاشمی‌پور: خجالت می‌کشم وقتی از گوجه‌چینی حرف می‌زنند
   

تصویر مربوط به استقبال از عدل هاشمی‌پور





---------------------------
ب) سید محمد موحد، او شش دوره نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی است. به عملکرد او انتقادهای زیادی می‌شود. اما همچنان او یک چهره محبوب است و لقب سناتور را به او داده‌اند.
   
تماس تلفنی موحد برای یکی از تولیدکنندگان




   
موحد در جمع مردم
  

--------------------------------
ج) سید علی محمد بزرگواری،
او دو دوره نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده بوده و اکنون هم به عنوان یکی از نامزدهای اصلی انتخابات شناخته می‌شود.
   
بزرگواری: فریب این شانتاژبازی‌ها را نخورید



   
بزرگواری: مردم می‌خواهند که نماینده‌ آنها در کنار قانونگذاری و نظارت محرومیت‌های آنها را فریاد بزنند.



  
دیدار مردمی بزرگواری (سادات امامزاده میرسالار)



*************************
در حوزه انتخابیه گچساران و باشت،
شرایط کمی متفاوت شده است. غلامرضا تاجگردون، علیمراد جعفری، ریحان محمدپور، محمدباقر شریفی، سید ناصر حسینی‌پور و... با هم رقیب هستند. غلامرضا تاجگردون فعالیت‌های انتخاباتی خود را شروع کرده است. او علاوه بر دیدار با گروه‌های مختلف قشقایی‌ها، در بویراحمد گرمسیر با دیلی‌ها نشست برگزار کرد و همچنین به دیدار جمعی از طایفه دولیاری‌ها هم رفت. تاجگردون شانس اول پیروزی را دارد.
الف) ریحان محمدپور، او برای دومین بار نامزد انتخابات مجلس شده است.
  

--------------------------
ب) غلامرضا تاجگردون،
چهره شاخص سیاسی اصلاح‌طلب که همه از او به عنوان شانس اول پیروزی در انتخابات مجلس گچساران یاد می‌کنند.
   


کد مطلب: 471630

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/471630/فیلم-تصاویر-روزهای-داغ-انتخاباتی-فضای-مجازی-روشنفکر-وقتم-بیهوده-تلف-نکردم-مقدم-به-دنبال-بویراحمد-بدون-مرزم-بزرگواری-فریب-این-شانتاژبازی-ها-نخورید-هاشمی-پور-باید-کارهای-بزرگ-حرکت-غوغای-سرنجلکل

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1