تاریخ انتشار
شنبه ۳۰ دی ۱۴۰۲ ساعت ۰۲:۵۱
کد مطلب : ۴۷۱۵۶۵
فعال سیاسی و اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد

خرامین: وقتی مجبوریم به طور محدود استخدام کنیم قطعاً پارتی بازی می‌شود/ کسی می‌تواند میراث شهدا را حفظ کند که علم و توانایی داشته باشد/با زور نمی‌توان جلو رشوه و اختلاس را گرفت

۹
۱
خرامین: عده‌ای تصور می‌کنند با زور، قدرت و ژاندرمری می‌توانند، اداره کنند، آن دوران گذشته است و امروز علم باید وجود داشته باشد / با زور نمی‌توان جلو رشوه و اختلاس را گرفت
کبنا ؛عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، گفت: تا زمانی که محدودیت وجود دارد نمی‌توانیم افراد را به طور گسترده استخدام کنیم و مجبوریم تعداد محدودی را استخدام کنیم و به این شیوه پارتی‌بازی قطعاً رخ خواهد داد و حق افراد ضایع می‌شود.
        

شیر علی خرامین در جمع بخشی از مردم بویراحمد اظهار کرد: بعضی از کسانی که هنوز بنده می‌بینم تصورشان بر این است که هنوز می‌توانند با زور و ژاندارمری کنترل کنند و جلو اختلاس و بی‌عدالتی و رشوه را بگیرند.
وی افزود: ما وقتی می‌توانیم جلو رشوه را بگیریم که مدیریت کنیم و اقتصاد را درست کنیم تا زمانی که تورم هست، نمی‌شود با هیچ زوری جلو هیچ چیزی را گرفت.
خرامین تأکید کرد: تا زمانی که کارمند نیازمند هست رشوه هم وجود خواهد داشت چنانچه هزار پاسگاه، سازمان نظارتی هم ایجاد شود باز این اتفاق می‌افتد.
فعال سیاسی و اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: کشور ما پر از سازمان نظارتی است اما در لابه لای همین سازمان‌ها این اتفاقات دارد، می‌افتد.
وی ابراز کرد: بنابراین عده‌ای که تصور می‌کنند با زور و قدرت و ژاندرمری بخواهند اداره کنند، آن دوره گذشته است و امروز علم باید وجود داشته باشد.
خرامین گفت: کسی که می‌خواهد میراث شهدا را به دست آدم‌ها بسپارد، باید اول فکر کند که کسی که آمده علم این کار را دارد یا نه، توان این کار را دارد یا نه.
نام شما

آدرس ايميل شما

عاقل
Iran, Islamic Republic of
اگر قدرت اجرای و تحکم نباشد و دستورات اداری نباشد هیچ کاری انجام نمی شود از قدیم گفتند یک سر کار باید زور باشد.
خدا یا شکرت بخاطر داشتن افرادی ناتوان در استان که فرصت را از جوانان استان گرفته اند و با کلی زد و بند هنوز با پر رویی دم از عدالت می زنند.
مارکون 0سیسخت 0لوداب 0کریک 0دروهان
Iran, Islamic Republic of
سلام دکتر جان خوبی تو خودت هم میدونی که کی بی قانونی میکنه وکی استخدامهای فله ای رادر دانشگاه علوم پزشکی خصوصا بیمارستان دکتر جلیل وادلره اموزش وپر ورش شهر ستان اجام میده وطایغه ای میکنه
محمد ولایی
Iran, Islamic Republic of
همین زمان هم زور ونفوذ و پول وحزب سیاسی بازیست:::: مگر افرادی که از مجلس ودولت وووو کنار نهادند همه بد بودند؟؟؟؟ حتی رسانه های مامورد تهدیدند
امین
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا بر عکس نظر شما بیشتر امورات باید با زور و دستور اکید انجام شود با خواهش و تمنا هیچکاری انجام نمی شود. کسانی که تجربه مدیریت کلان دارند کاملا متوجه این نکته هستند .
خطیرل دشتروم
Iran, Islamic Republic of
فک نکنم منظورتون منتظریان باشه
محمد
Iran, Islamic Republic of
انصافا ۵۰۰ رای هم نمیاری
Iran, Islamic Republic of
کو تو نیترسی یه دانشگاهینه بچرخنی
Iran, Islamic Republic of
دانشگاه علوم پزشکی زیادی داره از جمله انتصابات فامیلی جناب جاودان سیرت و انتصابات غلط و جناح محورانه نماینده. این دانشگاه نمیتونه نخبه پرور باشه. یعنی محیط آن تخریب گر و ضعیف کننده است. پس امیدی به جناب خرامین هم نیست متاسفانه.
نزاع ایران اسرائیل؛ جنگ جهانی سوم از قبل آغاز شده است؟

نزاع ایران اسرائیل؛ جنگ جهانی سوم از قبل آغاز شده است؟

حرکت تروریستی اسرائیل در حالی رقم خورد که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل روزچهارشنبه ...
پشت پرده سکوت احمدی‌نژاد

پشت پرده سکوت احمدی‌نژاد

عضو نهاد ریاست جمهوری دولت دهم می‌گوید: احمدی‌نژاد با این برخورد نسبت به حادثه کرمان ...
عباس عبدی: کاری نکنید مردم به جای پول با طلا و دلار معامله کنند

عباس عبدی: کاری نکنید مردم به جای پول با طلا و دلار معامله کنند

عبدی ایده ستاندن مالیات به زور ولو با رنگ و لعاب قانون را نادرست می داند و می‌گوید: کوشش ...
فایل های مرتبط
1