کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

دادستان عمومی و انقلاب مرکز کهگیلویه و بویراحمد:

بازداشت عوامل تیراندازی در برنامه‌های تبلیغاتی نامزد‌های انتخاباتی

29 دی 1402 ساعت 12:52

دادستان عمومی و انقلاب مرکز کهگیلویه و بویراحمد گفت: افرادی که در برنامه تبلیغاتی نامزد‌های انتخاباتی تیراندازی کرده بودند بازداشت و سلاح آن‌ها توقیف شد.


دادستان عمومی و انقلاب مرکز کهگیلویه و بویراحمد گفت: افرادی که در برنامه تبلیغاتی نامزد‌های انتخاباتی تیراندازی کرده بودند بازداشت و سلاح آن‌ها توقیف شد.
به گزارش کبنا، سید علی ملک‌حسینی با اشاره به اینکه سلامت انتخابات مورد تاکید دستگاه قضایی است، گفت: به ۱۰۰ صفحه مربوط به لیدر‌های نامزد‌های انتخاباتی که در فضای مجازی اقدام به تبلیغات زودهنگام می‌کردند، تذکرات لازم داده شد.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز کهگیلویه و بویراحمد افزود: همچنین به سایت‌های خبری که با برگزاری نظرسنجی فضای استان را مشنج کرده بودند نیز تذکر دادیم.
وی عنوان کرد: با پایش فضای مجازی مستندات دو مورد تیراندازی در برنامه‌های نامزد‌های انتخاباتی مشاهده شد که افراد شناسایی و بازداشت و اسلحه‌های آن‌ها که مجاز بودند نیز توقیف شد .
ملک‌حسینی با اشاره به اینکه متاسفانه استفاده از سلاح در هفته گذشته منجر به مرگ دهیار لنده‌ای در مراسم عروسی شد، افزود: در بحث استفاده از سلاح با افراد در هر جایگاه و مقامی که باشند تعارف نداریم و به صورت قانونی برخورد می‌شود. 
وی بیان کرد: شعبه ویژه‌ای در همین خصوص تشکیل شده و به دومین مورد استفاده از سلاح در برنامه‌های تبلیغاتی نامزد‌های انتخاباتی رسیدگی شد.


کد مطلب: 471527

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/471527/بازداشت-عوامل-تیراندازی-برنامه-های-تبلیغاتی-نامزد-های-انتخاباتی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1