تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۷ دی ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۱۶
کد مطلب : ۴۷۱۴۷۰
گزارش مردمی؛

خدمات دندانپزشکی دولتی در مارگون نیست / انتظار مردم از مسئولان دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد

۵
۲
خدمات دندانپزشکی دولتی در مارگون نیست / انتظار مردم از مسئولان دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛
در هر شهرستانی مراکز بهداشتی و درمانی دولتی موظف هستند که دندانپزشک در درمانگاه داشته باشند و خدمات ترمیم و کشیدن انجام دهند، این انتظار هست این خدمات در شهرستان های کم جمعیت نیز وجود داشته باشند و مردم بتوانند از این خدمات استفاده کنند.
به گزارش کبنا نیوز، خیلی از مردم کهگیلویه و بویراحمد توان پرداخت هزینه های درمانی دندانپزشکی را ندارند و انتظار دارند دولت خدماتی را برای آنان قرار دهد که بتوانند با هزینه های کمتری دندان خود را درمان کنند، در قانون اساسی نیز اصل خدمات درمانی رایگان از حقوق مردم شناخته شده است.
یکی از مخاطبان کبنا نیوز در پیامی اینگونه نوشته که مراکز بهداشتی دولتی شهرستان مارگون یک سال است که دندانپزشک ندارد: «بیشتر از یکساله در مراکز بهداشتی دولتی شهرستان مارگون دندانپزشک حضور نداره.مگه میشه یک شهرستانی اصلا دندانپزشک نداشته باشه.در این شرایط دندونکشهای دوره گرد و زیرزمینی کل کار رو دست گرفتن. مسئولین دانشگاه علوم پزشکی چرا پیگیری نمی‌کنید؟»
درمان دندان ها امروز یکی از پرهزینه ترین خدماتی است که خیلی از مردم از آن محروم هستند، و خیلی از خانواده ها مجبورند با این درد دست و پنجه نرم کنند ولی زیر بار این خدمات پر هزینه نروند. شهرستان های کوچک که در انها سطح درآمدها پایین تر است بیشتر نیازمند توجه مسئولان هستند.


 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
دانشگاه علوم پزشکی یاسوج فقط به کام پزشکهاست.هر دندونپزشکی میاد مراکز دولتی اونقدر مسئولین دانشگاه و شبکه های بهداشت اذیتش میکنن تا فرار کنه.
Russian Federation
من چند هفته پیش رفتم یکی از مراکز یاسوج گفتن فقط کشیدن انجام میدیم.گفتم کجا برم برای عصب کشی دندونم؟ گفت برو مطب‌های خصوصی.
مطلع
Iran, Islamic Republic of
سازمان بازرسی بررسی کند پزشکان و دندانپزشکان سهمیه مناطق محروم که برای خدمت در مراکز دورافتاده در کنکور پذیرفته شده و چند دوره آنها فارغ‌التحصیل شده اند چرا در محل تعهد خود نیستند
Iran, Islamic Republic of
ینه هم بگیت مقصر آروینل و ضامن فر و محمدی زادیه...فرموندار مارگون چیکنه که یا دوتا درمونگاش پزشک نیارن یا هم دندونپزشک نیارن.
بیو همو ۲۴ ساعت ادبیاتته تدریس کن آبروش بیشتره!!!
برهمند
Iran, Islamic Republic of
در قانون خیلی چیزها نوشته شده مثلا نوشته شده آموزش تحصیلی از دبستان تا دانشگاه رایگان است اما واقعا در عمل همینه؟ معلومه که نیست.. مسئول این معضل ما در مارگون در دستان هم ولایتی خودمون اقای دکتر یزدانپناه هست که متاسفانه بعنوان رئیس شبکه درمان دنا هیچ نواهی به این مشکل ما نداره.. کبنا چرا با ایشان در این مورد مصاحبه نمیکنید و جواب نمیخوایید؟
پشت پرده سکوت احمدی‌نژاد

پشت پرده سکوت احمدی‌نژاد

عضو نهاد ریاست جمهوری دولت دهم می‌گوید: احمدی‌نژاد با این برخورد نسبت به حادثه کرمان ...
عباس عبدی: کاری نکنید مردم به جای پول با طلا و دلار معامله کنند

عباس عبدی: کاری نکنید مردم به جای پول با طلا و دلار معامله کنند

عبدی ایده ستاندن مالیات به زور ولو با رنگ و لعاب قانون را نادرست می داند و می‌گوید: کوشش ...
آیا آمریکا مستقیم وارد جنگ خواهد شد؟

آیا آمریکا مستقیم وارد جنگ خواهد شد؟

در روز‌های اخیر گزارش‌ها حاکی از هشدار آمریکا نسبت به حمله علیه مواضع گروه انصار الله ...
1