تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۰ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۲۹
کد مطلب : ۴۷۱۲۴۲
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خبر داد؛

6 هزار رأی اولی در کهگیلویه و بویراحمد

۰
6 هزار رأی اولی در کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: برآوردها نشان می دهد که حدود ۶ هزار دختر و پسر رای اولی استان در انتخابات اسفند ماه امسال شرکت می کنند.
به گزارش کبنا نیوز به نقل از ایرنا،سید جواد هاشمی مهر روز چهارشنبه در نشست شورای آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: این شهروندان که بخش عمده ای از آنان دانش آموزان هستند برای نخستین بار برای شرکت در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی پای صندوق های رای می روند.
وی بیان کرد: برای جلب مشارکت رای اولی ها براساس برنامه ریزی صورت گرفته قرار است همایش بزرگی در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد:بخش عمده ای از مراحل اجرایی انتخابات امسال با مشارکت فرهنگیان انجام می گیرد.
مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست گفت:مشارکت برای برگزاری انتخاباتی پرشور و مطلوب از رسالت های همه مسوولان است و دستگاه تعلیم و تربیت در این خصوص همه تلاش خود را بکار خواهد گرفت.
حسن علی عزتخواه افزود: برگزاری دوره های آموزشی برای سرایداران و نیروهای خدماتی از برنامه های پیش رو برای برگزاری مطلوب انتخابات در این راستاست.
وی در بخش دیگری از سخنانش تاکید کرد:در دوران فعالیت دولت سیزدهم ۹هزار بی سواد و کم سواد استان در دوره های سوادآموزی شرکت کردند.
عزتخواه عنوان کرد: در این مدت ۱۷ هزار نفر شهروند بی سواد و کم سواد در کهگیلویه و بویراحمد شناسایی شدند.
وی درباره دانش آموزان بازمانده از تحصیل هم خاطرنشان کرد: بیشتر این دانش آموزان بی سرپرست یا بدسرپرست هستند که باید برنامه ریزی بهتری برای بازگرداندن آنان به کلاس های درس صورت گیرد.
عزتخواه با اشاره به برنامه های مختلف دستگاه های اجرایی مختلف برای بازماندگان از تحصیل تاکید کرد: نیاز است این برنامه ها به صورت متمرکز انجام گیرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

پشت پرده سکوت احمدی‌نژاد

پشت پرده سکوت احمدی‌نژاد

عضو نهاد ریاست جمهوری دولت دهم می‌گوید: احمدی‌نژاد با این برخورد نسبت به حادثه کرمان ...
عباس عبدی: کاری نکنید مردم به جای پول با طلا و دلار معامله کنند

عباس عبدی: کاری نکنید مردم به جای پول با طلا و دلار معامله کنند

عبدی ایده ستاندن مالیات به زور ولو با رنگ و لعاب قانون را نادرست می داند و می‌گوید: کوشش ...
آیا آمریکا مستقیم وارد جنگ خواهد شد؟

آیا آمریکا مستقیم وارد جنگ خواهد شد؟

در روز‌های اخیر گزارش‌ها حاکی از هشدار آمریکا نسبت به حمله علیه مواضع گروه انصار الله ...
1