کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

جزئیات انفجار‌های امروز از زبان وزیر کشور: انفجار‌ها بسیار شدید بود؛ ساچمه‌های فراوان در مواد منفجره کار گذاشته بودند / پرتاپ این ساچمه‌ها موجب شهادت بسیاری از شهدا شد

13 دی 1402 ساعت 23:53

احمد وحیدی در تشریح جزئیات انفجار‌های امروز در کرمان اظهار داشت: از محل‌های دو حادثه بازدید کردیم؛ نخستین انفجار در بین مردم صورت می‌گیرد و انفجار دوم با فاصله ۲۰ دقیقه در نقطه‌ای دیگر اتفاق می‌افتد. وی افزود: انفجار‌ها بسیار شدید با ساچمه‌های فراوان بوده که پرتاپ این ساچمه‌ها که در مواد منفجره کار گذاشته شده بود موجب شهادت بسیاری از شهدا بوده است.


وزیر کشور جزئیات انفجارهای امروز کرمان را تشریح کرد.
 به گزارش کبنا، احمد وحیدی در تشریح جزئیات انفجارهای امروز در کرمان اظهار داشت: از محل‌های دو حادثه بازدید کردیم؛ نخستین انفجار در بین مردم صورت می‌گیرد و انفجار دوم با فاصله 20 دقیقه در نقطه‌ای دیگر اتفاق می‌افتد.
 به نوشته تسنیم، وی افزود: انفجارها بسیار شدید با ساچمه‌های فراوان بوده که پرتاپ این ساچمه‌ها که در مواد منفجره کار گذاشته شده بود موجب شهادت بسیاری از شهدا بوده است.


کد مطلب: 471027

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/471027/جزئیات-انفجار-های-امروز-زبان-وزیر-کشور-انفجار-ها-بسیار-شدید-ساچمه-های-فراوان-مواد-منفجره-کار-گذاشته-بودند-پرتاپ-این-ساچمه-ها-موجب-شهادت-بسیاری-شهدا

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1