کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

سرپرست استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

پلمب ۹ آسانسور غیراستاندارد در کهگیلویه و بویراحمد

11 دی 1402 ساعت 15:08

سرپرست استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد از پلمب ۹ آسانسور مراکز دولتی و خصوصی این استان خبر داد.


سرپرست استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد از پلمب ۹ آسانسور مراکز دولتی و خصوصی این استان خبر داد.
سید مسلم حسینیان روز دوشنبه (۱۱دی ماه ۱۴۰۲) در جمع خبرنگاران گفت: پلمب آسانسور‌ها در راستای حفظ ایمنی و سلامت مردم و پیرو بازرسی‌های کارشناسان این اداره کل از آسانسور‌های مراکز دولتی، تجاری-پزشکی و ساختمان‌های مسکونی، انجام شده است.
وی افزود: در هفته‌های اخیر ضمن تذکر و اعلام خطر به بعضی از صاحبان ساختمان‌ها و مراکز، در راستای صیانت از سلامت مردم ۵ دستگاه آسانسور در ساختمان‌های مشهور تجاری-پزشکی، ۲ دستگاه مسکونی شخصی، ۲ دستگاه در مراکز دولتی پلمب شده‌اند که به دلیل عدم استانداردسازی و بی‌توجهی به تذکرات مکرر کارشناسان استاندارد، این اقدام قانونی صورت گرفته است.
سرپرست استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد اظهارکرد: تأییدیه‌های آسانسور دارای اعتبار یک ساله است و در صورت عدم انجام سرویس و نگهداری مستمر توسط شرکت‌های مجاز و عدم بازرسی ادواری سالیانه توسط بازرسان تأییدصلاحیت شده سازمان ملی استاندارد و تمدید تأییدیه ایمنی کیفیت آسانسور، مسئولیت حوادث و سوانح احتمالی به عهده مالکین و مدیران ساختمان‌های دارای آسانسور و شرکت طرف قرارداد سرویس و نگهداری آسانسور مربوطه خواهد بود.
حسینیان خطاب به مالکین ساختمان‌های دارای آسانسور جهت بیمه کردن دستگاه آسانسور بیان کرد: آسانسور‌های خود را بیمه کنید تا در صورت بروز حادثه جانی و مالی شرکت نصاب بتواند خسارات وارده را جبران کند.


کد مطلب: 470976

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/470976/پلمب-۹-آسانسور-غیراستاندارد-کهگیلویه-بویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1