تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۰ دی ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۴۸
کد مطلب : ۴۷۰۹۴۷
محمد مهاجری:

آقای رئیسی استعفا دهید تا انتخابات مجلس همزمان با ریاست‌جمهوری برگزار شود، شما هم مجدد نامزد شوید بلکه هم تنور انتخابات گرم شود!

۰
محمد مهاجری: آقای رئیسی استعفا دهید تا انتخابات مجلس همزمان با ریاست‌جمهوری برگزار شود
کبنا ؛محمد مهاجری فعال سیاسی اصولگرا در کانال تلگرامی خود نوشت: هرچه امسال هوای زمستان سرد و یخبندان نیست، هوای انتخابات به شدت سرد است. از فضای رسانه که فاصله می‌گیری و وارد متن زندگی مردم می‌شوی از همه چیز حرف می‌زنند جز انتخابات. تا دلت بخواهد درباره گرانی و اوضاع و احوال اقتصادی و اجتماعی حرف می‌زنند و به جان مسئولان دعای منشوری می‌کنند.
اگر همین جوری پیش برود، همین درصد‌های نظرسنجی‌ها که می‌گوید در تهران و کلانشهر‌ها زیر ١۵ درصد و در کل کشور حدود ٣٠ درصد مشارکت خواهد بود، آب می‌رود و اوضاع بی‌ریخت‌تر می‌شود.
دولت و حامیانش هم هیچ انگیزه‌ای برای ایجاد یک مجلس قوی که هر روز مزاحم‌شان شود، ندارند و معتقدند سری را که درد نمی‌کند دستمال نمی‌بندند.
مجلسی‌های الآن هم تمام آرزویشان این است که ۴ سال دیگر روی صندلی‌های سبز بنشینند و کیف کنند. چه شغلی بهتر از این؟
پس چه باید کرد؟ چه هیزمی باید در تنور انتخابات ریخت تا گرم شود؟ فقط یک راه می‌ماند و آن حضور پرشور آقای رئیسی در انتخابات است. چگونه؟ به همین سادگی که ایشان از سمت خود استعفا دهد و انتخابات ریاست جمهوری هم‌زمان با انتخابات مجلس برگزار شود. شخص آقای رئیسی هم مجدداً نامزد شود و با چند نامزد دیگر رقابت کند.
اصلاً هم نگران برد خودش نباشد؛ چون پیوستن ایران به بریکس و شانگ‌های و رشد شدید اقتصادی و کاهش تورم و افتتاح هزاران پروژه عمرانی و غش و ریسه رفتن همسایگان برای برقراری رابطه با ما و بی‌اثر شدن تحریم‌ها و... همگی پیروزی درخشان ایشان را در انتخابات تضمین می‌کند به‌طوری‌که سید محرومان این بار مشت محکم‌تری بر دهان حریفان و رقیبان می‌کوبد و همه را ناک‌اوت می‌کند و با رأی بسیار بالاتری روانه پاستور می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

آیا آمریکا مستقیم وارد جنگ خواهد شد؟

آیا آمریکا مستقیم وارد جنگ خواهد شد؟

در روز‌های اخیر گزارش‌ها حاکی از هشدار آمریکا نسبت به حمله علیه مواضع گروه انصار الله ...
چرا اقتصاددانان «رابینسون کروزوئه» را دوست دارند؟

چرا اقتصاددانان «رابینسون کروزوئه» را دوست دارند؟

کتاب‌های درسی اقتصاد تک نفره کروزوئه را به‌عنوان نوعی معیار معرفی می‌کنند که می‌توان ...
مزایا و معایب «مهاجرت»

مزایا و معایب «مهاجرت»

این که نیرو‌های انسانی ما به کشور‌های مختلف و به ویژه کشور‌های حاشیه خلیج فارس مهاجرت ...
1