کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد

واکنش‌ شورای نگهبان به تایید صلاحیت تاجگردون

5 دی 1402 ساعت 12:45

رئیس دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان استان کهگیلویه و بویراحمد به تأیید یک نامزد انتخاباتی دیگر در استان یک هفته مانده به موعد قانونی اعلام نتایج واکنش نشان داد.


رئیس دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان استان کهگیلویه و بویراحمد به تأیید یک نامزد انتخاباتی دیگر در استان یک هفته مانده به موعد قانونی اعلام نتایج واکنش نشان داد.
به گزارش کبنا، سوت قطار انتخابات مجلس از مدتی پیش در استان کهگیلویه و بویراحمد به صدا درآمد و اکنون به ایستگاه رد یا تایید صلاحیت‌ها رسیده است.
این‌روزها مهمترین مسئله در فضای سیاسی انتخابات کهگیلویه و بویراحمد موضوع تایید صلاحیت‌ها است. همه منتظر هستند که هر چه سریعتر اسامی تایید صلاحیت شده‌ها اعلام شود. موضع‌گیری‌ها بعد از مسئله رد یا تایید صلاحیت‌ها شفاف‌تر می‌شود.
اخیراً در فضای مجازی مسئله تایید صلاحیت غلامرضا تاجگردون مطرح شد و گفته شد که او از فیلتر شورای نگهبان گذشته است.
سید مهدی جوکار، رئبس دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان استان کهگیلویه و بویراحمد،در این باره اظهار کرد: همه موضوعات مطرح شده را تکذیب می‌کنم همه این‌ها شایعات است و تا ۱۵ دی ماه هیچ خبری نیست.
رئیس دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان استان کهگیلویه و بویراحمد به فارس گفت: هم اکنون که با شما صحبت می‌کنم هیچ نتیجه‌ای در خصوص هیچ فردی معلوم نیست.
وی در پاسخ به این سؤال که در تازه‌ترین مورد عنوان شده یکی از نامزد‌های مطرح انتخاباتی در شهرستان گچساران توانسته از فیلتر شورای نگهبان عبور کند اظهار کرد: چند روز پیش عنوان می‌کردند که فلان نماینده مجلس رد صلاحیت شده و امروز هم چنین موضوعی را عنوان می‌کنند لذا همه شایعه است.
این مسوول گفت: برابر قانون اعلام نتایج فقط از طریق ما به فرمانداری‌ها است و فرمانداری باید به داوطلب اعلام کنند و ما در دفتر نظارت، اعلام عمومی نمی‌کنیم.


کد مطلب: 470781

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/470781/واکنش-شورای-نگهبان-تایید-صلاحیت-تاجگردون

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1